@ Napoleon; haha de ringen gewoon gedragen. Ja das ook een optie. Maar dat vind ik toch niet zo leuk... ik bewaar ze netjes tot onze trouwdag! Ik heb een brasserie/lunchroom in Beverwijk.Voor sommige een heel eind weg!
Ik kom best veel felicitaties tegen nu ik een beetje aan het teruglezen ben. Wat lief allemaal!! Dank jullie!!
Michelle, een jongen!!!! Leuk!!!!!! Wonder, wat een belachelijke blog van die 'vriend' van je! Marijn, wij hebben de meeste adressen van de kerstkaarten en wat we niet wisten hebben we aan onze ouders gevraagd die wisten alles wat we niet wisten en ook veel gewoon gevraagd via hyves enz. Verder ben ik zo dement als ik weet niet wat dus SORRY!!!!!!!
oee ben heerlijk aan het genieten van de baby in me buik die heerlijk aan het bewegen is (wou het even mededelen) lig op de bank met de laptop en wou al heel de tijd plopjes en schopjes
Ben ik weer....was ff in een ander topic aan het neuzen hahaha....wat super dat je de baby zo goed voelt joh!!
hee trotsemama, ben er nog hoor, maar de kleine heeft een beetje moeite met inslapen vanavond... heb m net druppeltjes gegeven voor het geval het zn tandjes zijn (hij kwijlt ook al de hele dag zo veel...) en hopelijk gaat ie nu lekker slapen, hij is nu stil iig. en ja, die plopjes heerlijk! voordat ik net naar boven ging voelde ik het ook (heej nu weer ) heb zin in morgen!! hartje luisteren! mogen al op 9 uur meteen, joepie!
bankhangse mijn dochter kan ook al moeilijk inslapen (vind je het gek als je niet eet !!!) denk lekker soepje klaar gemaakt weer weigeren zoooo frusterend heb alles al geprobeerd
Heb net in het topic 'voor de NUB experts' mijn echo geplaatst om ze eens te laten kijken en dr is een iemand die zei dat als dat wat ze ziet ook daadwerkelijk is wat ze ziet het een meisje gaat worden (aparte zin ik weet het) !! Grappig joh!!
Ja ik snap dr ook helemaal niks van maar ze hebben het over een NUB die naar boven of beneden wijst.....ik vind het super knap, want ik kan dr werkelijk niks van maken...
even een vraagje... ik heb een zeurende pijn aan de rechterkant van mn buik onderin waar mn baarmoeder zit ongeveer. is dit bandenpijn? en zo ja nog tips? want doet best zeer!