@marijn ,meid wat herken ik dat zeg! dat heb ik dus ook vriendlief komt binnen no time en ik lig daar maar pleaseeeeee... om het effe zo te zeggen. ik ken het en heb zelf ook geen idee hoe we dat kunnen veranderen, hij probeert het al door soms even te stoppen! maar heb het wel gewoon met hem erover gehad, maar veel antwoorden kreeg ik niet...
@Arka: wat fijn dat het gestopt is!! @Marijn: ik herken het ook niet echt, dus tips kan ik je helaas ook niet geven.
Ik heb ook 2 foto's bij het nub topic gezet....! Ben benieuwd of er iets te zien is... Hier gister zo'n pijn in mn buik gehad en vandaag nog steken, Bandenpijn????
@ladyzorra: ja dat zou best kunnen! leuk he, dat nubtopic... hoe is het trouwens met jullie hondje? (of had je dat al verteld...)
Onze hond is echt goed opgeknapt, dus ze denken dat hij attacks heeft gehad. Moeten het nu 2 maanden zonder medicatie aankijken.. Lief dat je het vraagt. Er is er 1 overtuigd op het nub topic, hahahahahaha, ik denk dat ze denkt dat het een jongen wordt bij ons whahahahaha
@ladyzorra: fijn dat ie weer is opgeknapt. hopelijk blijft het goed gaan de komende tijd! hihi, ja had het gelezen bij het nubtopic, maar ik geloof dat ik het toch nog niet helemaal snap haha. bij die boven jou dacht ik een nub te zien, maar volgens haar is tie er niet, en bij jou zie ik niets en zij is er van overtuigd een jongetje te zien haha... we zullen het allemaal zien met de echo's of het klopt!
Hallo dames, Wie heeft ervaring met de kinderwagen Holland bolder... Ik ken die namelijk niet en heb eentje gevonden op marktplaats. Heb nu een quinny freestyle..
goedemiddag dames !! wat kletsen jullie veel vanochtend gewerkt en hoef geen avond diensten meer te draaien wat lucht dat op zeg alleen heb ik nu best veel last verder las ik nog een berichtje van merijn manlief komt ook best snel en zijn antwoord daarop is dat hij mij met een dikke buik gewoon erg G...L vind hahah
hihih trotsemama tja dat is natuurlijk een goed excuus! @Sweetcandie sorry ik ken die wagen niet. Misschien in de babyuitzet forum dat daar wat staat
misschien een rare vraag hoor maar wanneer moet je zorgen dat je de kraamzorg geregeld hebt? Want zit ondertussen eens te kijken maar snap er werkelijk niks van.. hoeveel uren kraamzorg ik wil enzo... geen idee :s Kunnen jullie mij een klein beetje helpen?
@janne, waar studeer jij eigenlijk? pfff namen, we hebben het er nog niet weer over gehad. Hier moet het nog bij 3 andere kinderen passen, ze mogen niet dezelfde voorletters als de andere kids hebben (dus X, E en M vallen af, hihi zo staat er xem, zo heet het zoontje van een vriendin) het moet bij de achternaam passen en het mag geen leerling van een van ons zijn, dus zo'n 1600 namen vallen op dit moment al af) Over kdv's, wij weten al sinds half september dat ons kindje al volledig is geplaatst gisteren hoorde ik dat ze op de groep komt waar meike nu zit (meike gaat dan over naar een peutergroep). @caro, vind het wel meevallen hoor, dat vroege met sinterklaasversiering, hij komt al over 2 weken aaan!!! aaaaahhhh, zou hij wat voor mij meenemen? (zit 1 mee te lezen vandaag hahaha) over de arbo, het was trouwens geen arts maar een arbeidskundige, en volgens haar kan daar beter terechtkomen dan bij een arts omdat een arts niet kijkt naar de belastingsmogelijkheden en ook niet naar de belasting in het onderwijs. maar iig, als het deze week toch nog te zwaar is dan volgende week een uurtje minder, is dat nog te veel dan weer een uur minder (lesuur per dag). dopen, wij doen niet aan kinderdoop, ze moeten het zelf kunnen beslissen. Matthijs was 15 of 16 toen hij zich liet dopen. @mik, dat is slim bedacht zo met het vernoemen . Maar alice is ook een mooie naam, mijn schoonmoeder heet bijv yntskje petronella en nog iets... ehhhh mijn ouders willen niet vernoemd worden. en daarbij de oudste twee hebben mijn vaders achternaam (mijn moeder heeft haar eigen naam gehouden) @kleintje, en er zullen dit jaar vast heel veel kinderen geboren worden die michael heten ivm de dood van jackson @ibas, het hoeft niet meteen erg te zijn, je kan ook gewoon bekkenpijn hebben ipv instabiliteit . Vraag je fysio wat oefeningen en wissel staan en zitten goed met elkaar af, jullie hadden een lunchroom toch? en misschien kan je anders zo'n stakruk aanschaffen. @ann, hmm nee herken het niet van mezelf maar misschien kan je nu minder goed tegen de wasmiddelen oid? dat kan nl omdat je huid ook veranderd tijdens de zwangerschap. @marijn, mijn hubbie zegt dat het echt wel anders aanvoelt van binnen, veel zachter, ook smaak ik veel zoeter dan als ik niet zwanger ben, grotere borsten en ja, het kost hem ook veel moeite . Maar meestal werken we eerst mij af (hahaha klinkt dat stom) en dan hij tot slot want hij is meestal ook knock out! @lautje, je moet het eigenlijk zo snel mogelijk regelen als je weet dat je zwanger bent... afh van waar je woont. Dus meteen maar even roggelen joh!