ik laat zowiezo de kleine niet meer van hand tot hand gaan eerst alleen opa's en oma's en later pas broers en zussen en de rest noa is zo van slag geweest de 1ste dagen dat ik het echt niet meer doe
Ja, daar hoor ik ZOVEEL negatieve verhalen over! Echt apart zeg dat dat kan bij een ziekenhuis. Nou, hopen dat je lekker thuis kunt bevallen!
ja anders ga ik naar maasstad ziekenhuis geen ijsselland meer hahah lig je daar voor obsevatie komt de hele dag niemand bij je kijken
Even iets heeeel anders: is er hier nog een zelfstandig ondernemer? Ben benieuwd wat andere zelfstandigen doen met "verlof" e.d.
Zo ik heb de hele beneden gedaan, inclusief de ramen binnen en buiten... Pffff! ben kapot! Ik heb ook erg zin in de bevalling, de kraamtijd en de kleine.. Ik kan niet wachten!!! 8) Mex. griep: ik had een folder (heb hem al weggegooid..) maar ik ga die inenting dus echt niet nemen, er stonden best wat risico's in.. Durf ik echt niet aan dat risico.. Iemand vroeg met welk doekje ik de TV en audio installatie af doe, dat is een doekje van Spectral, met een sptuibus erbij voor het plasmascherm.. Dat kan je halen bijvoorbeeld bij een expert. Want onze tv mag je absoluut niet afdoen met een nat doekje, zeker het scherm niet.. En wat een stof trekken die dingen aan zeg!!! :x Uhm... leuk straks lopen we allemaal met dezelfde jas! Verder weet ik het ff niet meer.. Ooh ja, ik houd de eerste 2 weken de meeste mensen weg tijdens de kraamtijd, de eerste 2 weken zijn voor naaste familie en beste vrienden.. XxX
Nog ff wat anders.. ik heb alleen plopjes in mijn buik. Maar als ik lang plat lig en mijn hand op mijn buik leg dan voel ik geen beeb.. Kan dat???
Bedoel je in je hand? of in je buik? In ieder geval is beide doodnormaal. Volgens mij is het nu nog niet van buiten te voelen, en dat je niet altijd iets van binnen iets voelt als je je hand op je buik voelt is ook heel normaal. En plopjes zijn hartstikke goed
Dames ff wat anders.. Moet het ff delen hoor! c Mijn buurvrouw woont samen met haar zoon en dochter, ook haar exman woont er, ze zijn al jaren gescheiden maar wonen bij elkaar voor de kinderen. Eens in de paar weken schopt mijn buurvrouw haar ex ff het huis uit voor het weekend en dan nodigt ze de ene scharrel na de andere uit via internet.. Zucht! Ze moet het helemaal zelf weten hoor, als ze maar gelukkig is. Maarrrrrrr.. Ze moet niet in mijn zicht uitgebreid met d'r nieuwe scharrel gaan staan te plekken.. en hoe ook!? Bah! Binnenboord en buitenboord... Brrrrrr! Zo dat ben ik ff kwijt.. Hahahaha!
Ik begin trouwens de twijfelen over de meisjesnaam.. Ik weet het niet, vind 'm niet meer zo leuk als een paar weken geleden. *Heidi hoopt dat het een jongetje is*
Whahahaha, ik heb een nieuw woord geleerd: Plekken!!! Overigens ben ik me een beetje TE levendig aan het voorstelen wat je met binnen en buitenboord bedoelt...
Omdat je niet weet hoe mij buurvrouw eruit ziet, zul je vast geen nachtmerries krijgen.. zoals ik nu dus wel!! Maar ik zag de tongen heen en weer gaan en toen weer niet.. Gatver!!!