jaa vind het echt leuk laatst had ik het ook met een meisje uit onze ouwe kerk die ineens intresse had in ons huis(wat jammer genoeg niet door kan door gaan omdat ze de hypotheek niet rond kunnen krijgen) toen zei ik ook al meteen dat ze zwange was/is
Ah das wel jammer....maar wel heeeeeeel tof dat ze zwanger is. Ik heb een vriend die aan mensen ziet dat ze zwanger zijn. Daarom ben ik met deze zwangerschap gaan testen....hij zat me echt zo aan te kijken van.....je bent zwanger of niet
Hahahaha grappig he?! Ik zie het altijd als vrouwen op tv zwanger zijn....en nee niet aan de buik....maar aan het gezicht...de mond vooral!
oooooooh anouk dat meisje dat je kent? of hebben we het over Anouk de zangeres hahahah ik ben hem ff kwijt
Ja toch....hahah begon even te twijfelen.....volgens mij gaan wij met zn tweeen gewoon door de duizend heen!!!
maar dan zijn het aardig wat bekende nederlanders die weer zwanger zijn toch we hebben katja uhmm en anouk en nog een paar maar ben een beetje dement
mijn man is dus op die bruiloft hij is bijna al heel de week savonds weg maandag thuis dinsdag had hij zang woensdag thuis gister zang en vanavond bruiloft
Hij is met het oude bestuur van zijn studie een weekend weg! Ze kwamen gister hier met de auto en zijn hier blijven slapen. Vanmorgen zijn ze vroeg vertrokken.....gister gingen er verhalen van snelheden met de auto van 220 km/pu nou ehhhhhhhhhh ik heb hem maar toch ff goed op het hart gedruk dat ik daar echt niet aan moet denken......pfffffffffff.....stel je voor joh!!
Januari 2010 Filemon Wesselink (presentator) & vriendin: eerste kind. Xander de Buisonjé (zanger) & Sophie Steger: eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Sem. Februari 2010 Nurlaila Karim (musicalster) & Muriel Wolda: eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Jay & Gaia. Touriya Haoud (actrice) & Greg Vaughan (Amerikaanse acteur): tweede kind, broertje of zusje van Jathan James Wendy van Dijk & Erland Galjaard: eerste kind samen, halbroertje of -zusje van Sem. Maart 2010 Karen Damen (zangeres K3) & Antony Van der Wee (kapper/drummer The Ditch): eerste kind Lies Visschedijk (actrice) & Marc van Uchelen (acteur): broertje of zusje van Ko. Mariëlle Tweebeeke (presentatrice RTL nieuws) & Marnix Zijderlaan: tweede kind, broertje of zusje van Valérie Merlijn April 2009 Katja Schuurman (presentatrice/actrice) & Thijs Römer (acteur): eerste kind Tooske Breugem (presentatrice) & Bastiaan Ragas (acteur): derde kind samen, broertje of zusje van Fien en Leentje en halfbroertje of -zusje van Sem Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje.