April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Marijke gefeliciteerd!!

@Lysette; m'n borsten doen wel goed zeer, maar ze zijn nog niet groter. Duurde bij Finn ook een tijdje voordat dat gebeurde. En na de zwangerschap ben ik een cupmaat kleiner geworden!

@naar de ha: bij Finn heb ik de ha gebeld en er ook heen geweest. Inmiddels had ik ook al naar een vk gebeld. De ha heeft me alleen gefeliciteerd en gezegd dat ik een vk moest bellen... Wij zijn nu verhuisd van Maastricht naar Den Bosch dus moet nu op zoek naar een nieuwe vk. En de ha bel ik even maar ga er echt niet meer heen. Meer wachten dan dat ik binnen ben :D

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    MvM: heb ik bij Finn wel gedaan, maar we moesten zelf die flessen weg brengen. We hebben geen auto, dus telkens met die 6 flessen over straat... ;) En die flessen stonken als je ze open maakten bleghhh Is niet lekker als je al misselijk bent! Dus nee, deze keer niet!

3. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    He Debora, jij ook hier....?:D

Hallo dames,

Een nieuwe moeder komt zich aanmelden.
    IK BEN ZWANGER!!!!!! Hoe vaker ik het vandaag schrijf, hoe meer ik het ga geloven. Zwanger van mijn 2de kindje, ik heb al een stralende dochter Sam van febr. 08. Maar alle cliche's kloppen, het blijft een ongelooflijk groot wonder!!!!!

Hoe voelt iedereen zich hier??????

Wij gaan morgen lekker een weekje op vakantie, kom volgende week weer bijlezen!

Groetjes Krista

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey Krista! Goh dat had ik nou niet verwacht :p

Lekker genieten van je vakantie meid!!!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gefeliciteerd en welkom hier!!!!

Geniet van je vakantie!

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48

Gefeliciteerd!! en welkom hier.

Ik voel me goed beetje last van de borsten en beetje snel moe maar voor de rest prima.

Fijne vakantie!

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Allemaal gefeliciteerd!!!!

Ik een April-2009 mama heb met veel plezier meegekletst..we hebben nu echt een heel leuk en hechte groep overgehouden..Ik hoop dat jullie dat ook krijgen!!!
    Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst !!!
    Geniet er van!!

April-beebs zijn super-leuk!!;)

Liefs Eefje

8. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Werd ik vanochtend wakker om naar mijn werk te gaan, was nog erg vroeg, dacht ik he laat ik die test die ik heb maar meteen even doen. Krijg ik gewoon geen streep!!! :( Begrijp er dus even helemaal niks van , gelukkig word ik vanmiddag overgenomen en dan haal ik dus maar weer een paar testen bij de etos vandaan en dan kijken wat die zeggen. Had dus vandaag en woensdag een predictor test gedaan en donderdag en zaterdag een etos test. De streep was zaterdag veel dikker dan donderdag en nu ineens 2 dagen later is die weg zonder bloedverlies of wat dan ook :(

Ik hoop vanavond dus beter nieuws te kunnen melden!

10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi dames,

van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!
    Ik ben een april 2009 mama (17 april uitgerekend, 18 april bevallen) en denk nu even met weemoed terug aan vorig jaar toen wij de positieve test in handen hadden! Geniet van jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie hier net zo'n gezellig kletsclubje krijgen als wij (de april 2009 mama's) ook hebben! Het is echt een heerlijke tijd om zwanger te zijn, lekker in de winter met de dikke buik en in het voorjaar lekker verlof :).
    Mama zijn is echt zo enorm leuk!

Liefs,
    Indy

11. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    hoi ingrid130

Wat naar vor je.
    als ik jou was zou ik kruidvat test halen 2 voor 5 die zijn heel gevoelig!! en zeer betrouwbaar. daar testte ik 3 dagen voor NOD al positief mee.

succes, hoop vanavond een positief bericht van je te horen

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is ook het rare, de eerste predictor test heb ik woensdag gedaan. Die was nega, de tweede test was een etos test en die was donderdag en die was posi. De derde test, zaterdag, was ook een etos test en die was nog meer posi en die van vandaag was dus een predictor en die gaf nega. Mijn nod is vandaag en als ik al ongesteld word dan word ik het altijd zondag op maandag.

Beetje lang verhaal maar heb dus met de etos test 4 dagen en 2 dagen voor nod posi getest. Kom straks toch langs een etos dus neem daar gewoon weer twee mee en als ik het dan nog niet vertrouw dan haal ik er ook nog 2 van de kruidvat...

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat vreemd Ingrid... Nog een keer testen idd. Nou ik zal je zeggen; ik deed vanochtend ook nog een test (van matcare) en in eerste instantie gebeurde er ook niks, en ik kreeg het ook even benauwd... Maar toch een streep gekregen, duurde wel eventjes. Misschien dat er iets met die predictor test is geweest ofzo?

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik hoop dat er iets met de predictor test is geweest! Vind het gewoon ook vreemd omdat ik zaterdag een dikkere en duidelijkere streep had als donderdag dus mijn hcg ging toen gewoon omhoog en nu zou het dan gewoon weg zijn, zomaar ineens zonder tekenen of wat dan ook :(

Nog een uurtje en dan word ik overgenomen en dan nog anderhalf uur tot ik op de wc zit met een nieuwe test hahaha

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ingrid: kan ik me voorstellen zou ik ook doen! Maar Hcg neemt langzaam af bij een mk toch? dus dat kan echt niet zomaar in 2 dagen helemaal verdwijnen uit je lichaam. Anders even de ha of vk bellen als je het straks niet vertrouwd hoor!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb eigenlijk geen idee, mijn vorige mk was gewoon met veel bloed dus wist ik dat het zo was. Ik had wel zaterdag een positievere test dan donderdag, de streep was veel dikker, dus toen was er alleen maar meer hcg. Heb net wel gelezen en gehoord dat predictor wel vaker zulke resultaten heeft op en voor nod. Dat je echt een paar dagen overtijd moet zijn om bij predictor posi te testen. Dus daar ga ik vooralsnog maar van uit en dan straks snel testen met de etos test!!!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

Hai meiden

van harte gefeliciteerd allemaal!

@Ingird hopelijk is de etos test knalpositief!

Ik heb gisteren voor het eerst positief getest met die van de kv en sensitest en meteen een lichte streep vandaag weer getest en meteen een donkere streep zie album. MOet wel zeggen dat de streep na de foto nog donkerder is geworden.
    Kunnen jullie het al een beetje geloven?
    Ik ben trouwens 5 april uitgerekend volgens mijn eigen berekening

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi smile!
    Gefeliciteerd! nee ik kan het nog niet helemaal geloven eigenlijk. Al denk ik aan niks anders meer! Jij?

19. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    ik ook 1 april :D;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bevallingslijst April 2010 mama's

1 april

Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, ??, ??, ??
    Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, geslacht verrassing!
    Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ??

2 april

Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ??

3 april

Marijke B- ?? jaar, 1e kindje, ??, ??, ??

5 april

Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geslacht geheim!
    Smile17- 27 jaar, 1e kindje, ??, ??, ??

7 april

Debora- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, geslacht onbekend!

Afsprakenlijst:

Deel Deze Pagina