Heb mezelf ook maar even op de lijst naar 9 april gezet, was al bij de echo terug gezet maar had het nog niet veranderd dus net maar even gedaan. Nu nog mijn banner aanpassen.
banner aanpassen wil niet want ik moet mijn laatste menstruatie aanhouden en als ik die ingeef dan is het echt 5 april als uitgerekende datum en niet 9 april.
meestal veranderen de verloskundige het ook niet omdat het binnen een week ligt ik had het ook met noa ik was volgens de echo 26 augustus uitgerekend en volgens mijn menstruatie 24 en volgens de 20 weken echo ook 24 augustus en noa is geboren op 25 augustus haha precies tussen in
Joepie de 1000 pagina's behaald. En allemaal nog voor 00:00. @Michelle gefeliciteerd met je huisje. @Wonder Nog 1 week en dan ben je gewoon 20 weken!!!! Nou we zijn eindelijk erover uit welk bed ons dochtertje gaat krijgen. Dat is pas een leuk verjaardagscadeau voor haar. Morgen komt familie op bezoek had er eerst niet zo zin in maar nou blijkt iedereen eindelijk te kunnen. Dat word een gezellig kinderfeestje.
meestal niet alleen heeft die van ons het wel aangepast Wel balen maar ja heb toch al bepaalde data dat ik liever niet heb dat de kleine komt, niet dat het zich daaraan houdt
Half 2 pas?! Zo hey.....dat was een leuk feestje dus! Mijn man heeft me een sms gestuurd en lag helemaal knockout in bed.....vammorgen heb ik hem gelukkig gesproken! Ja alweer bijna op de helft......pffff gaat snel!
@janne, je hebt al een mooie buik hoor! En dat je je armen ook nog omhoog hebt zegt wel dat je eigenlijk nog een beetje dikker is Voorgevoel: ja een jongen! @alre, inscheuren: nooit gehad oei, nu klinkt het net of ik van onderen ben uitgelubberd... hahaha. Wel had ik bij meike een heel klein minischeurtje van 1mm omdat ze met haar armpje naast haar hoofdje eruit kwam. 2e bevalling: mijn eerste duurde 7 uur, de 2e bevalling duurde 2 uur, waarvan 1 uur zonder weeën... de 3e kwam iets rustiger nl in 3,5 uur, dat was wel een stuk fijner. Maar, als bij mij de vliezen breken barst het los... dus als nu de vliezen breken en ik krijg mn eerste wee moet ik meteen bellen en snel wegwezen. dus ik hoop dat het met weeën begint, das iets rustiger. Alleen de 2e begon met het breken van de vliezen. bij meike werd op 5cm de vliezen gebroken en toen kreeg ik meteen de laatste 5cm cadeau en kon ik gaan persen... De oudste is met de helm op geboren. popstars: kijken we normaal wel naar maar ik was uit eten gisteren dus we gaan het op sbsgemist kijken, lekker ZONDER reclame doe ik wel vaker met programmas trouwens @TM gefeliciteerd @michelle, ja dat is fijn zeg, een echt huisje ! Tussen jullie gaat ook alles goed? @ladyzorra, er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden ik zou juist zeggen, kijken in week 14. dat is nl wat er nu gebeurd, vaak staat er ook wel, aan het einde van deze week... dan ben je dan dus bijna 15w hij loopt ook tot de 42e week. over bn-ers, ik denk ook dat max en willem best ok voor de kids zorgen. tuurlijk heb je een au-pair maar ik zou als ik zo'n beroemde en zeer belangrijke functie bekleedde ook mijn kinderen niet op een kdv doen. en daarbij, ook deze meisjes hebben leerplicht en als pa nou midden in het schooljaar naar somalië gaat dan haal je de kinderen ook niet zo even uit het ritme. Nee, ze willen het zo gewoon mogelijk houden. en ook, ik zou mijn kinderen ook niet meenemen op een marinefregat op zoek naar gewapende piraten bij somalië. YEAH! 18 weken vandaag . Ik ben trouwens wel met mn zwangerschap bezig maar veel minder met het kindje in mn buik, volgen jullie het nog? Dit kindje is veel minder aanwezig voor mij, ook omdat ik hem minder voel door de placenta maar ja, bij meike was ze rond deze tijd al echt meike en dat heb ik met de beebje nog niet. De bouw en woningtoezicht kon niet zo heel veel voor ons doen... het huis staat niet op instorten en dat is waar ze naar kijken. alleen de ventilatie zou een punt kunnen zijn en als ze daar iets mee doen dan is het ook zo dat de huisbaas een dwangsom opgelegd krijgt... en dan zijn we wellicht verder van huis...
Hallo alweer 1004 pagina's goeiendag, haha @hier gaat het wel redelijk net even gewandeld.. even naar de supermarkt geweest en toen werd er een vriesdeur in mn buik gesmeten zo ongeveer nou ja niet zo heel hard maar kan dat kwaad? voor de rest nog steeds best beroerd ook niet al te best geslapen! auto stuk grrr dus effe leen auto regelen.. Wij gaan hier lekker patat eten en een heerlijk avondje thuis zitten mjam... jullie nog plannen dit weekend?
volgens mij zit je kindje vrij veilig hoor en moet er heel wat gebeuren wil je het kindje ``raken`` zou me niet te veel zorgen maken over die vriesdeur zolang je er geen klachten van hebt. Hier zo lekker uit eten met mijn schoonouders..
je kindje zit heel goed geborgen dus het kan geen kwaad je baarmoeder komt net boven je schaamstreek uit
oke pff gelukkig maar was me toch beetje druk aan het maken! Ik ga zo eten en daarna kom ik wel weer even spieken! Groetjes laura
zoo daar was ik weer wat word nu het streven voor volgende week vrijdag? 1500 pagina's hahahaha of de 1100 ? Groetjes laura
Ik heb net heerlijk een grote aardbei-milkshake gehaald ! Had ik zo een zin in...! En dan straks lekker aan de snoeptomaatjes