April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ikheid welke jas heb jij ook alweer gekocht?

wil toch wel een jas kopen!

kan je hem ook aan als je niet zwanger bent? of is het echt alleen voor zwangerschap?

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

je zou 'm ook aan kunnen als je niet zwanger bent hoor..
    hier de link: www.babyonboard.nl
    ik heb de zwarte parka jas met bontkraag..

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Goedemorgen!
    iedereen bedankt voor de felicitatie´s:D
    ik heb zo iets leuks van me schoonzus gehad:D
    2 hele leuke buikbanden :D ben er echt super blij mee:D zo wij konden ook even heerlijk uitslapen dochterlief is gister avond met oma meegegaan omdat ik morgen moet werken dus we hebben even een dagje voor ons zelf morgen avond is ze weer thuis :D
    wij gaan even lekker ontbijten spreek jullie vanavond nog wel
    we gaan straks naar mijn man zijn oma daar komt ab z'n nichtje van een paar maandjes oud :Ddus die gaan we weer even bewonderen :D

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM; Gefeliciteerd ! Maak er een leuke dag van, maar dat gaat wel lukken als ik het zo lees...

Even een vraag, heb al sinds vrijdag zo`n 2x per dag heel erg pijn onderin mijn buik. Duurt een minuutje of 2 denk ik steeds en dan zakt het weer. Echt tranen in mijn ogen pijn.. tussendoor steeds een soort spierpijn in heel mijn buik verder veel last van mijn banden en bekken. Denk er over morgen de verloskundige even te bellen, maar vraag me toch af wat jullie denken ? Maak me niet heel ongerust, maar wil het graag zeker weten..

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heeft toch echt met het groeien te maken hoor.. ik heb het ook en de VK gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken..

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ok thanks... ! Omdat het sinds vrijdag ineens zoveel erger geworden is ging ik twijfelen. Loop ook ineens echt te waggelen alsof ik 9mnd zwanger ben.. zal wel een groeispurt zijn ofzo dan.
    wat een toestand zeg dat zwanger zijn..;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    en kris, het kunnen ook harde buiken zijn, maar als je je echt zorgen maakt gewoon even de vk ballen (ik voel mezelf ook altijd bezwaard maar dan krijg ik daarna weer op mn kop :D)

hier al wat beter hoor ;)

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik las alleen dat harde buiken geen zeer mogen doen ? Of klopt dat niet.. Gelukkig dat je je al beter voelt !

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ikheid, daar ben ik weer een keertje. Hoe gaat het met je?

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    nee ze mogen geen pijn doen, en ook niet vaker dan 20 keer op een dag.

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Het is rustig hier zeg, weekendsfeertje! ;)

Over pijn in je buik: heb ik ook last van, maar niet 2 minuten lang. Ik heb af en toe steken waar ik echt niet recht bij kan blijven zitten of lopen, echt érg naar. Nou ja, heel fijn trouwens dat het kindje groeit haha.

Verder niet zoveel te vertellen of te reageren geloof ik! Fijn weekend allemaal!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag allemaal.

Ik vroeg me eigenlijk af of er nog meer meiden zijn die zwanger zijn van een tweede (of meer) en die nog geen beweging voelen met 16/17 weken. Ik begin me er toch wel een beetje zorgen over te maken. Soms denk ik wel eens dat ik wat voel, maar ik weet het niet zeker. Ik lees hier van zoveel dat ze heel de tijd de baby voelen. Ik wordt er gewoon erg onzeker van. Volgens mij voelde ik mijn eerste namelijk wel al met 16 weken.

Ben bang dat ik geen tijd en geen puf heb gehad om de 50 blz terug te lezen. Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd die ik heb gemist?

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik snap je heel goed, maar ik zou me niet teveel zorgen maken hoor! Het ligt ook aan de plaats van de placenta....ligt die aan de voorkant voel je de baby sowieso veel moeilijker.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @caro, mijn 2e voelde ik met 18 weken, de placenta lag toen ook voor.
    deze beeb voel ik al wel een poosje aanwezig zijn maar gisteren voelde ik hem goed zegmaar. en ook een poosje achter elkaar

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou, de baby het net kennis kunnen maken met zijn/haar broertje! En dan niet op de positieve manier.....hij gaf me echt een behoorlijke trap in mijn buik. Hij heeft sinds een maand er een ongelooflijke hekel aan om verschoond te worden....en dit was dus het resultaat....zucht!!!!:x

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is het schadelijk als je je laptop op schoot hebt staan voor het kindje? Dat hoorde ik ergens..

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou ik heb bij Seeger en nu nog niet anders gedaan....

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ow ok... wat een saai weer zeg!!!

Wij eten vanavond zuurkool met spek! Hmmmmm! Heb er nu al zin in..

Ik heb de hele dag al een beetje last van een soort blaasontsteking gevoel, blèh! Maar ff goed in de gaten houden..

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er weg van...
    Misschien tot straks

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, een laptop. Ik vind het zefl niet fijn, dat ding op schoot, maar dat heeft meer te maken met steeds naar beneden naar het scherm kijken zeg maar.

Hm, zuurkool, best een goed plan. Ik moet het nog even bedenken wat wij eten, ik lust inmiddels weer gekookte aardappels, jawel. Dat biedt weer wat perspectief, want ik lust nog steeds geen rijst en pasta sinds mn zwangerschap...

Deel Deze Pagina