Het alfabet met een lief konijntje onderin....maak er straks wel ff een foto van (vd afbeelding) Wauw das bijzonder!!! Dat is echt heel erg leuk zeg!! Dan gaat het straks vn generatie op generatie!!
Gelijk heb je!! Ik vind het ook heel belangrijk dat de kleine rust krijgt! Ik zou er zelf ook knetter van worden als ik van schoot naar schoot zou gaan. Heb het bij mijn zoontje ook niet gedaan en ga het nu zeker ook niet doen.
Goedemiddag dames, @Elegance van harte gefeliciteerd!!!! Tussenstand Jongens: 5 (Angelina, Michelle, Surf, Elegance en Kleintje (?) sorry als ik het verkeerd heb) Meisjes: 0 Gisteren verjaardag van mijn dochter gehad. Ging gelukkig super alleen was ik heel erg moe. Ze blijkt nu helaas een schimmelinfectie van onderen te hebben. Ze had al meer dan een week last van een hele rode voorkant. Had van alles geprobeerd maar niks hielp. Mijn man is met haar naar de dokter geweest en daar kreeg hij dit vanmorgen te horen. We hebben zalfje gekregen dus hopelijk is het snel verdwenen. MAAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed nieuws. We zijn door de makelaar gebeld. We hebben woensdag een bezichtiging. Dat stelletje is op de open huize route al bij ons langsgeweest en toen waren ze al heel positief. Zou het dan eindelijk nu lukken?????? We hadden plannen om deze week het bed voor onze dochter te bestellen en laminaat op zolder te gaan leggen. Even afwachten nu. Duimen jullie voor me.
Wat fijn Aire zou top zijn voor jullie wij hopen ook zo snel mogelijk het huis van mijn vriend nu eindelijk te kunnen verkopen...Duurt allemaal veel te lang... Succes!!!
Yeah wat goed nieuws alre hier wordt het nog steeds niks met verkopen dat stelletje wat moet trouwen kunnen geen hypotheek krijgen ik wil dat mijn huis oook verkocht wordt hoelang heeft je huis te koop gestaan?? in maart staat ons huis een jaar te koop
oww dus wij hebben nog een aantal maanden hahah blijf wel balen hoor dat ie nog steeds niet verkocht is
elegance: gefeliciteerd met je knulletje! leuk de balans staat op veel knulletjes hahaha, ik ben er zelf ook nog steeds van overtuigd dat het een jochie wordt. Jacq, he wat vervelend, hopelijk is ze snel opgeknapt en blijf jij verstoten van de MG trouwens, ik heb even nagevraagd bij de ha maar zwangeren krijgen geen oproep, als de prik wil moet je dat zelf aangeven @surf, meike heeft precies hetzelfde, snel moe etc, ze had wel diarree maar das voor haar normaal ivm die lactose-intolerantie... ik wijt het aan de wintertijd, mijn moeder zij dat wij vroeger precies hetzelfde hadden. maar het kan best zijn dat ie ziek gaat worden... ik hou iig meikes oortjes goed in de gaten want ze heeft al 3 oorontstekeing gehad sinds september, als het nu weer gebeurd wil ik dat ze er iets aan doen... TM, hahaha stiekemerd, je deelt het wel met ons hè? en anders PB je me maar even (haha leuke vraag voor het topic op de hyve mag jij hem beantwoorden) Wonder, volgens mij had ik het al eens gevraagd maar hoe laat had jij de SEO? wij om half 12. Ik moest ook even mijn man uit de droom helpen, oh dan weten we wat het is enz. Ik zo ja, en of alles goed is aangelegd . Oh ja, zegt ie, dat was ik even vergeten... Want daar is die echo immers voor @TM, ik ken er genoeg die eerst veel afvallen en pas na de 24 weken aankomen, dus kan best, je hebt toch meer nodig. MIsschien nu je meer rust hebt dat je dan aan gaat komen @ibas, ik vind eigenlijk dat je gewoon minder moet gaan werken hoor. 6 dagen werken is ook veel te veel nu. Je hebt wel een klein frummeltje in je buik waar je goed voor moet zorgen en als je jezelf nu steeds voorbij loopt is dat ook niet goed voor de frummel. En je zegt wel dat je veel moet staan enz. Schaf dan zo'n stakruk aan, zodat je toch meer rust hebt denk omjezelf en vooral om die frummel, je werknemers en partner/compagnon kunnen heel goed voor zichzelf en voor jou zorgen. amen. @jacq, ik had de baby's altijd op een ikeatafeltje naast het bed staan en dan in de wagenbak van de kinderwagen of in een reiswiegje @janne, misschien heb je het al eens gezegd hoor maar dan ben ik het ff kwijt, wat voor stage loop je? @wonder, hahaha ja dat borduren ben ik op een gegeven moment ook gaan doen, verveelde me echt te pletter! heb voor meike een meetlat van dribbel geborduurd, alleen de pest is... kan geen goede lijst vinden die niet meteen 100 euro kost... Ik ga volgende week na de SEO ook een nieuw project uitzoeken om te borduren, dan is ie klaar vóór de baby wordt geboren . Ik zal zo even een foto neerzetten. @janne, anders kijk je of je een reiswiegje op de kop kan tikken, of de kinderwagenbak, die zet je zo makkelijk even op het bed (nou dat laat je manlief/kraamverzorgster doen ) @kraamvisite: wij spreiden de kraamvisite maar wat ik meestal doe is de baby gewoon lekker zelf vasthouden en dan mag de rest naast me zitten Maar wij hebben meestal niet zo'n probleem met de visite eigenlijk, ze wachten meestal netjes af. @elegance, super! als de koop doorgaat! Och meike had ook alweer een schimmeltje van onderen... komt doordat ze zo vaak diarree heeft dan loopt het ook daar naar binnen etc. Gelukkig zit er zat in zo'n tube dus hoeven we niet elke keer naar de huisarts.
Nog gefeliciteerd met je dochter!! En wat fantastisch nieuws over jullie huis! Ik ga zeker duimen!!! En wat vervelend van die schimmelinfectie! Arm kind...hoop dat de zalf snel werkt! Nog helemaal geen meisjes dus?! Nou ik ben benieuwd bij wie de eerste meid zich aandient!!!
@TM inderdaad. Je hebt voor jezelf die beslissing genomen dus wil je ook graag dat het snel verkocht is. @Smile Jij had toch ook een geslachtsbepaling? Of zit ik weer met de namen in de knoei?
vooor iedeeen die een zoontje krijgt!! Ik betover je voor het slapen gaan Spreek een goed woord en raak je aan Engelenkoren zingen straks je naam Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou, en pas mijn leven aan Maak ik je blij Wanneer je huilt Voel ik me rijk Wanneer je lacht naar mij Breek ik het ijzer met mijn hand Voel ik me wijzer dan de krant van morgen.. Zal voor je zorgen, kleine man Lag het aan mij dan zou jij eeuwig leven Ik betover je voor het slapen gaan Spreek een goed woord een raak je aan Engelenkoren zingen straks je naam Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou en pas mijn leven aan Maak ik je blij Wanneer je huilt Voel ik me rijk Wanneer je lacht, naar mij Breek ik het ijzer met mijn hand Voel ik me wijzer dan de krant Van morgen, Zal voor je zorgen, kleine man Lag het aan mij dan zou jij eeuwig leven Ik betover je voor het slapen gaan Spreek een goed woord en raak je aan Engelenkoren zingen straks je naam Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou, en pas mijn leven aan Maak ik je blij Wanneer je huilt Voel ik me rijk Wanneer je lacht, naar mij Breek ik het ijzer met mijn hand Voel ik me wijzer dan de krant Van morgen, Zal voor je zorgen, kleine man Lag het aan mij dan zou jij eeuwig leven
Nog gefeli met je meisje! Wat naar van die SI, hopen dat het snel overgaat! Ik heb het zelf ook weleens gehad en met een zalfje was ik er zo van af.. Ik ga heel hard voor je duimen, hopen dat zij de knoop doorhakken en voor jullie huis willen gaan!
@Napoleon: ik heb hem om 11.00 uur!!!!! We zitten dus echt dicht bij elkaar!! Leuk dat je ook weer gaat borduren en ja ik ken het probleem van de lijst.....gelukkig is deze niet zo groot dus dat moet goedkomen!!
hihi das echt gaaf jij bent alleen een week eerder uitgerekend. Denk je dat de beeb eerder / ongeveer gelijk / of later dan de uitgerekende datum wordt geboren? Ik ga nu idd ook een vierkante project starten das makkelijker een lijst zoeken, iig kan je dan een ikealijst een beetje verbouwen trouwens over lijstjes gesproken, ik heb meikes geboortekaartje in zo'n vensterlijstje gestopt en daarbij muisjes gestrooid zag er echt heel leuk uit, alleen nu zijn al die muisjes uitgelopen... dus moet er even iets anders van bedenken...