April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

bedankt voor jullie lieve en leuke reacties!! :) zit met tranen voor de pc... en las ik ergens ook nog een super mooi gedicht... stomme hormonen ook!

wat een mooie borduurwerken zag ik langskomen, napoleon mooi hoor! en wonder ziet er iig groter uit maar ook super mooi, geweldig als je er de tijd voor hebt om zoiets te kunnen doen.. ik hoop echt vanaf januari meer van zoiets te kunnen gaan doen! :)

en wat een tussenstand 5 jongens 0 meisjes! :):) krijgen het nu wel moeilijk met de naam! we hadden al een meiden naam! :)

hier vanmorgen geen leuke morgen gehad... eerst een aantal collegae verteld dat mijn contract niet verlengt wordt en daarna op huisbezoek naar een client.. als ik binnen ben ligt haar dochtertje ziek op de bank... ik dacht nog.. oh nee heb ik weer.... gaat ze me vertellen dat het de mex giep is!!!! oh ik kon wel door de grond zakken en door het plafond schieten tegelijkertijd! ben echt naar buiten gevlogen... wat een onbeschoftheid van mensen he.. kunnen ze het niet even van te voren melden? ik moet zometeen toch naar de gyno, zal ik gelijk vragen of ik dat kan verantwoorden naar mijn werkgever om weg te lopen bij clienten.. mijn werkgever doet nml niks met de mex griep... ondanks dat wij alleen met kids en hun ouders werken... :(
    al met al ben ik dus best geschrokken, een beetje boos en bang... bleh wat een rotmorgen.. maakte dus super veel goed dat ik hier zo'n lieve reacties van jullie las!!! :) dank jullie wel daarvoor! :)

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    JA HOOR!!!! DAT MEEN JE NIET!!!!:x:x:x:x Wat onbeschoft inderdaad! Nou ehhhhhhh ik vraag me af of jouw werkgever de verantwoording wil nemen voor dit soort situaties?! Dit is niet te geloven gewoon....ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje elegance balen zeg van je contract
    wanneer loopt hij af??

ik snap dat je bent weggelopen hoor
    ik zou als ik jou was dan geen zorgen maken om me werkgever
    hij verlengt tenslotte je contract al niet

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff lekker dan elegance! hadden ze best even van tevoren mogen melden! denk niet dat het nu veel kwaad kan, omdat je al snel weer weg was, maar toch, tis gewoon belachelijk dat je niet even vantevoren gewaarschuwd was (dan was je natuurlijk niet gegaan...)

gefeliciteerd trouwens met het nieuws dat je een mannetje in je buik hebt! wij weten het woensdagavond zeker, spannend!

bij de november mama's is het ook spannend, tenminste, mijn schoonzusje, Fl3x, is de hele dag nog niet online geweest, niets voor haar, en ze reageert niet op mn sms... zou ze aan het bevallen zijn? ze is woensdag uitgerekend... spannend spannend!

5. Trotsemama1

grr meiden de hele dag voel ik niks van me bekken en juist nu ik bijna naar me werk moet komt de pijn opzetten :(

6. smile17

smile17 Niet meer actief

Hi lieve meiden

Zaterdag hadden we de gelscahtecho en ja hoor mijn gevoel is al die tijd goed geweest me kijrgen een DOCHTER. Dus de tussenstand kan aangepast worden hahaha.
    Ze is echt zo schattig en lag heerlijk met haar beentjes te trappelen en ook wij zijn helemaal verliefd!!!
    Oh en de wagen is ook binnen hij staat al klaar in de huiskamer kunnen we vast oefenen;)

@Aire je hebt gelijk je hebt geen namen door elkaar gehaald;)

@Elegance gefeliciteerd met jullie zoon!

@Wonder en trotsemama respect helemaal 1000 pagina's bij elkaar geschreven goed hoor!

Hmmm verder weet ik het even niet meer

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf wat spannend hopelijk is ze aan het bevallen. Ben je niet bang dat zij dezelfde naam voor de baby hebben uitgekozen als jullie?

@Wonder je bent dus een goede NUB expert hihihi

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trotse mama: wat balen joh! hopelijk zak het zo nog wat af, anders maar een beetje rustig aan proberen te doen... sterkte!

@smile: wauw: een meisje, ik dacht echt dat wij met zn allen alleen maar mannen zouden krijgen haha, gefeliciteerd!!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: nee hoor eigenlijk niet, zij krijgen een meisje, wij wrs een jochie, en zij houden meer van engelse namen en wij van nl, de naam die ze nu heeft is ook engels, dus dat zal nooit hetzelfde zijn, hoogstens een naam die je in het nederlands en engels kan gebruiken, zoals Julian ofzo...
    ik heb r net trouwens geprobeerd te bellen, maar krijg de voicemail...

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    surf heb je het over fl3xgirl van de nod's? :)

11. Trotsemama1

meiden ik ben er vandoor moet naar me werk!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @elegance: jep!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @trotsemama: sterkte meid!

grrrr 21 seconden wachten....

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Smile: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    smile leuk ! Een meisje :D:D:D Gaaf hoor. Op zoek naar jurkjes en roze! ;)

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Napoleon en Wonder dank jullie wel en inderdaad nu mogen we roze gaan inslaan rokjes en jurkjes helemaal leuk!
    Ben benieuwd of er snel nog meer meiden bijkomen

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeliciflapstaart!!! Wat leuk een meisje!!!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    goh apart, de verloskundigen hier hebben al sinds zaterdagochtend niks meer beantwoord

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smile gefeliciteerd meid met jullie dochter!!! :):)

ik ga nu naar de gyno, ben benieuwd wat ze zal gaan zeggen :)

doei meiden!

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik werd lekker vroeg naar huis gestuurd van stage want ik zag er zo moe uit. Best fijn, zwangerschap ;) Dus ik ben nu thuisl ekker aan het genieten van zelfgemaakte cappucino en ga straks boer zoekt vrouw kijken op uitzending gemist (kan er niks aan doen, maar dat programma is echt mijn favoriet)

Alre, wat tof van je huis! Zal voor je duimen! En gefeliciteerd met je dochter en beterschap voor haar!

Smile gefeliciteerd, een meisje! Je bent de eerste nu van ons!
    Ook ik denk eerlijk gezegd echt adt het een meisje wordt...

Wat een toffe borduurwerkjes zeg, heel gaaf. Waar koop je spullen enzo daarvoor?
    Ik zie het helemaal zitten :)

Elegance, wat balen van je ochtend zeg! Heel goed dat je bent weggelopen. Raar van je werkgever dat hij er niks mee doet, dat kan echt niet hoor. Ben wel benieuwd wat je gyn zegt (helemaal omdat ik vandaag een halfzieke collega op mn werk had die vanmiddag naar de dokter ging... ben beneiuwd of zij ook Mex griep had, dan heb ik dsu de hele ochtend in de bacillen gezeten)

Trotsemama, hoe ging het werken en met je bekken?

Deel Deze Pagina