Jammer jammer jammer maar idd 750 huur is niet niks... Komt vanzelf! Mijn vriends huis staat te huur/koop niks voor jullie...? Beetje uit de richting, Rotterdam, maar ach Succes meid. Komt vast snel iets nieuws/beters op jullie pad!
@Ann80 : Heel lief maar we zitten ook met ons werk hier, dus dat zal helaas niet gaan. We proberen nu met urgentie een huisje te regelen. maar dat is allemaal moeilijk, Want zwangerschap is volgens de gemeente niet "urgent" genoeg. Als je minderjarig bent dan ineens wel :x Te belachelijk voor woorden maargoed, We wachten geduldig af.
Balen he, met urgentie enzo dat dat dus niet kan. Wij liepen daar tegenaan toen we gingen trouwen (vonden dat best urgent, dan moetj e toch ergens wonen?!), uiteindelijk werden wij veel sneller dan verwacht ingeloot. Hebben ze bij jou in de buurt nog lotingwoningen? Ik hoorde dat je soms ook via Marktplaats nog wel eens een huisje kunt vinden! (alleen dan heb je meestal geen recht op toeslagen)
Ok ik probeer terug te halen; Iemand met een goede echo en het wordt een jongetje ! Gefeliciteerd !! Kinderen die hangerig zijn en niet lekker en tandjes doorkomen ; sterkte Huis wat niet door gaat , jammer .. Iemands nieuws erbij ! Welkom !! Hier moe.. hele dag cursus gehad. Last van mijn bekken nu. Voel wel de beeb veel bewegen, dus dat maakt me weer blij !! Ga lekker bankhangen vanavond !
Ja vervelend he! We hebben nu gereageerd op 3 huizen, Dus nu maar afwachten of we uitgeloot worden of niet. Er is hier om de 2 weken een nieuw huizenaanbod, maar meestal zitten er maar 2 of 3 huisjes bij die geschikt zijn voor ons. Op marktplaats heb ik ook al gekeken maar dan zit je weer gauw aan de 700 euro.
Heh Michelle wat naar dat jullie huisje niet doorgaat.....hoop dat er snel iets mooiers voor terugkomt!! Daar houd ik me altijd aan vast....als iets niet doorgaat dan moet er wel iets beters en mooiers voor terugkomen!!! Ladies....thanks voor de lieve berichtjes.....hoop dat de kleine man straks lekker in slaap valt en dat ik de avond lekker voor mezelf heb!!!
michelle, wat jammer dat het niet doorgaat, en idd 750 is wel veel... wat voor huis had je dan gehad? ons huis vind ik al veel huur, 619 euro kaal. maar wel 4 slaapkamers, inbouwaparatuur enz. pfff meike kwam helemaal niet gezellig uit haar middagdutje, ze ziet er ook niet uit, blauwe wallen en vlekkerig (eczeem) nou ja... komt vast wel weer goed.
Aaaah zielig he?! Volgens mij zit er wat in de lucht.....veel kleintjes hier die niet zo gezellig zijn!! Kleine man hier heeft ook verhoging dus moet het ff in de gaten houden!
@ Napoleon : Een rijtjeswoning met 2 slaapkamers een slaapkamer op de bovenverdieping, en de andere op de begane grond. Een simpele badkamer en keuken. Dus wel heel duur voor dat beetje wat erin zit.
Hallo, Elegance, gefeliciteerd met jullie jongen!!! Smile, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Ann, mooie kamer!!! Michelle, balen van de woning! Wij betalen ook 750 maar hebben 3 slaapkamer, een grote zolder, grote tuin (120/150m2), kunnen 2 auto's parkeren achter het huis, woonkamer van 9x6 enz. dus hebben er ook veel voor terug. Wonder, beterschap voor je mannetje! Surf, zou niet weten wat het is, misschien sprongetje, tandjes, kiezen of alles bij elkaar. Verder weet ik het niet meer! Voor iedereen een knuf die er 1 kan gebruiken of gewoon graag wil! Hier gaat het goed, had vandaag eigenlijk een afspraak bij de vk maar heb het verschoven naar volgende week dinsdag want had vandaag nog cursus. Verder weinig bijzonders, kan inmiddels weer normaal lopen dus das wel fijn. Gaat toch een stuk makkelijker en loopt een stuk fijner.
Napoleon, jij ook beterschap voor je Meike! Meike is trouwens sinds jaar en dag al een van mijn favoriete meisjesnamen, maar mijn man is het er niet zo mee eens, dus 't wordt 'm niet denk ik zo. Meiden, fijne avond allemaal, tot morgen!
@Franka Welkom om het forum @Elegance Gatver Mex. griep. Fijn dat je je waarschuwen. NOT @Surf Spannend voor wat betreft fl3x @Michelle Balen van het huisje. 750 euro is echt veel als ik dat vergelijk met onze hypotheek..... @Smile Joepie de eerste dame is een feit. Tussenstand Jongens 5 (Angelina, Surf, Michelle, Kleintje & Elegance) Meisjes 1 (Smile)
jeetje, wat zijn er al veel geslachtsbepalingen geweest! De jongetjes hebben duidelijk de overhand zo te zien! Wij willen het nog steeds niet weten (al betrap ik mezelf er wel op dat ik op de echo's die ik heb 'zoek' naar aanwijzingen voor het geslacht ) Maar goed, dat blijft toch speculatie. ik heb echt niet alles onthouden, moest 30 pagina's of zo bijlezen... @ ego: ben vanochtend bij de gyn geweest, alles zag er goed uit en beebje lag te slapen met rug naar ons toe .