goedenavond dames!! iemand vroeg het gegaan was op me werk weet alleen niet meer wie ik heb nu veel pijn dus dat wordt bank hangen verplicht net huisbezoek gehad van de kerk en ik mag gewoon ja zeggen met dopen dochterlief is weer thuis en wat ben ik daar blij mee! heb er toch wel gemist ik zag ook dat er een nieuwe bij was gekomen welkom! en smile een meisje gefeliciteerd meid en nu lekker ervan genieten ik moet nog 2 weekjes wachten voor De echo hahah heb met me buddy afgesproken dat ik het haar laat weten zodat zij het hier kan vertellen omdat mijn sister ook op Zp zit
@ mexic.griep: wie van jullie heeft een oproep gehad voor die prik? Ik hoorde dat bij ons de huisartsenpost met dubbele bezetting werkt vanwege de griepmeldingen, schijnt dat 9 vd 10 telefoontjes die ze krijgen voor de mex griep is, en daar is dan zo'n 70% van echt de mexic griep. De klachten van de mex.griep komen uit het niets opzetten en je voelt je gelijk behoorlijk ziek, terwijl de gewone griep geleidelijk erger wordt. Ze kunnen het dus redelijk goed inschatten. Ik weet nog steeds niet wat ik wil, heb ook geen oproep gehad (zat op het moment van het uitdraaien van de selectie nog net in 1e trimester). Ik zal m'n huisarts 'ns polsen. Het liefste wil je natuurlijk niets toegediend krijgen, maar als ik zou moeten kiezen tussen de medicatie ter behandeling van de mex. griep en het vaccin, zou ik toch voor het vaccin kiezen.
We zijn eruit wat betrefd de kaartjes, nu nog wat erop moet. Moet toch echt een kaartje van Julian opzoeken zodat er niet hetzelfde gedichtje enzo opkomt want uit mijn hoofd weet ik het echt niet meer. Kaartjes liggen op zolder en 1 ligt in Julian zijn boekje maar ja die ligt op zijn kamer en hij slaapt al een tijdje dus daar blijf ik nu maar weg want zul je zien dat hij nu wel wakker wordt.
De gedichtjes zijn ook klaar!!! We hebben er 1 als de beeb te laat geboren word, 1 als het te vroeg geboren word en 1 als het redelijk optijd geboren word. Ook nog een leuke aankondigingszin waarbij Julian echt betrokken is en dan natuurlijk nog de rust tijden en dat ze ff moeten bellen voor ze langskomen. Hebben we dat tenminste ook weer klaar.
@ Trotsemama1 Wauw wat een super mooi gedicht... Ben er stil van @smile17 Gefeliciteerd met jullie dochter ! @Franka83 Gefeliciteerd en welkom bij de april mama's !
Tussenstand Jongens 5 (Angelina, Surf, Michelle, Kleintje & Elegance) Meisjes 1 (Smile) Verrassing 2 (Emmetje75 wendysunny)
Hè bah! Dat is balen.. Maar je kan er maar beter nu achterkomen dan dat je het straks niet kan betalen.. Dat zou helemaal balen zijn, zeker met een kleine erbij. Komt allemaal goed meis, geef het nog ff de tijd. Zit er bij jou een DirectWonen in de buurt of een Rotsvast? Zij verhuren particulier woningen.. Is wel duur, want je moet de eerste keer de huur betalen, de borg en een bemiddelingsvergoeding van 1 maand huure, maar dan heb je wel erg snel een woning! Of je moet idd ff op marktplaats kijken.. Succes meis!
Watvoor cursus is het eigenlijk? Fijn dat je je wat beter voelt, zeker met Julian.. Die vraagt natuurlijk ook de nodige aandacht..
Hé Buddy!!! Hoe had je dat trouwens in gedachten? Dat ik bekend ga maken wat jij gaat krijgen? Want dan weet toch nog iedereen dat jij een jongen/meisje gaat krijgen... Leg me ff uit. Dadelijk doe ik het verkeerd
Dat is gaaf dat je eruit bent zeg, ook qua de kaartjes.. Wij wachten met de definitieve keuze als we weten wat het wordt. Ik heb ook hele gave gezien, ik zal eens kijken of ik een plaatje hier op de site kan zetten..
o ja leuk kaartjes uitzoeken.. wij zijn er ook uit. bijna dezelfde voor jongen en meid.... alleen dan andere kleur. we laten in het midden waarschijnlijk een foto drukken van dave met ......... straks naar de vk toe.... het blijft spannend hoor vanmiddag invallen in een gr 6-7. ach zoonlief slaapt dan toch even bij oma en dan haal ik hem op de terugweg weer op. aankomen... bij 10 weken had ik er al 5 kilo bij!! erg he? en nu zit ik nog steeds op 5... zelfs iets minder... dus het valt mee gelukkig (hoewel het nog zat is natuurlijk) jippie... ben nu 18 weken!!! ikheid: waar bestel jij de kaartjes? ikke online bij koningkaart toch wel leuk al die geslachtsbepalingen... wij laten de verrassing voor april.... wel spannend hoor wat het is. namen: meidennaam zijn we uit..... jongensnaam niet? iemand die mij kan helpen? zo ja... pb me dan ff!! ingrid succes met je cursus
op ons kaartje komt een wereldbol met de zin binnenin waarschijnlijk om de foto van dave met de beeb de wereld is mooier met jou!!! super mooie zin vind ik, alleen stond ie al een keer bij een nichtje op de kaartje... ach jammer joh
maar ik ga ervandoor.... heb meneer in de box en kwam hier ff spieken.... zo naar de stad, morgennog een verjaardag en dan naar de vk toe!!! fijne dag allemaal
Gaaf hoor Wendy!!! Het zijn knutselkaartjes, 3d. Met daarop een jongetje of een meisje geknutseld, een beetje een kinderlijke en blije kaart, vinden we wel leuk.. Jammer dat ik geen plaatje kan vinden! Misschien dat ik wel ff foto kan maken van de catalogus.. Ik zal 's ff kijken. De kaartjes komen van www.babycards.nl
maar ik ga er ook vandoor wij gaan richting het zwembad en daarna naar de bedrijfsarts dus tot vanmiddag!!