April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heerlijk ongezond
    aangezien mijn weegschaal op het zelfde blijft staan kan ik lekker door eten:p

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Spannend surf morgen kijken of het nog steeds een jongetje is;)

@Trotsemama tja als de weegschaal toch stilstaat moet je er maar van genieten

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat met je werk komt wel goed hoor.. Die instanties zijn zoooo traag! Ik merk het nu ook, ze hebben me nog niet gebeld.. Ik w8 maar af, ik blijf gewoon contact houden met het werk, zodat ik een beetje op de hoogte blijf van alles..

Hmmm lekker een stampotje, zeker met dit sombere weer!

Beter dat je zoveel vergoed krijgt! Ik heb daar niet eens naar gekeken, wist nie dat de gemeente er ook in meebetaald.. :) Ach, niets aan te doen, weet ik het voor de volgende keer.

Ennuh, al babywasjes aant draaien? Leuk! Ik doe dat straks wel allemaal in 1 keer... wij hebben ook al zoveel, zucht! het wordt alleen maar meer en meer..

4. Trotsemama1

haha jaa weegschaal is kapot
    mijn vriendin zei vanochtend bij het zwemmen zo das handig mag ik op jou weegschaal komen staan:p

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leukkkkkk een pretecho!!!
    Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor een 2d/3d/4d echo, met dvd en kleurfoto's voor op de dag van ons trouwen, hebben we een leuke afsluiter..

Hè, een idee: ik slaap de laatste tijd erg slecht, nu zei een vriendinnetje dat ik een kussen tussen mijn benen moest leggen, dat verlicht je rug een beetje.. En raad eens??? Ik heb vannacht erg lekker geslapen! Hopen dat het zich zo voortzet!
    Misschien ook iets voor jou om te proberen?

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heerlijk! Ik neem het er ook van hoor.. Ik geef nu maar gewoon toe aan mijn ongezonde vreetaanvallen :) Normaal eet ik altijd erg met mate en erg gezond, deze 9 maanden mag ik van mezelf echt wel ff zondigen hoor!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Hahaha dat is ahndig zo'n weegschaal

@Ikheid ik heb zo'n speciaal voedingskussen gekocht makkelijk voor zometeen met voeden en nu slaap ik er mee inderdaad tussen mijn benen en ligt echt heerlijk!

Ik heb net echt een tintelend gevoel in mijn borst naar tepel toe was echt even bang dat er melk uit zou komen snel kijken maar gelukkig niet hmmm vreemd iemand enig idee?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik heb zo'n zwngerschapskussen, nu even uitgeleend aan mn schoonzusje (die heeft m denk ik harder nodig, ze is morgen 40 weken!), dus mssn als ik die terug heb maar eens proberen idd, en mssn vannacht eens met een kussentje ertussen proberen. Het is ook als ik moe ben erger, of als ik veel getild heb zoals nu met de boodschappen enzo...

9. Trotsemama1

heey meide
    ik wou even met jullie delen dat me baby heel erg aan het schoppen is :D:D

10. Trotsemama1

beginnen de bekken klachten ??

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @trotsemama: ooooow wat heerlijk!

@smile: ik heb het ook wel eens zo'n toeschietreflex (althans zo voelt het, want er komt niets uit...) mssn komt het gewoon doordat je borsten zich aan het klaarmaken zijn voor de bv...
    de kliertjes zijn aan het groeien/uitzetten...

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ligt lekker hè! Ja zo'n voedingskussen moet ik ook nog hebben, maar dat koop ik wel met de rest tegelijk.. Wij gaan straks (nadat we de 20 weken echo hebben gehad) één winkel in en daar kopen we dan alles wat we nodig hebben. Ik denk bij de Babydump, aangezien die bij mij om de hoek zit, dus als ik nog wat tekort kom ben ik er zo..

Nee ik heb geen idee, ik heb het nog niet gehad die tinteling.. Het zal idd wel wat te maken heb met je klieren..

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @trotsemama: zou je denken? ik hoop het echt niet... want dan kan ik straks mssn niets meer (mijn nichtje had het ook nu met de 2e en kon vanaf 25 weken amper nog iets...) oooooo, mssn toch even langs de ha voor een doorverwijzing naar zo'n bekkenfysio geval... maar daar houd ik helemaal niet van pff, maar goed, wat moet ,dat moet

14. Trotsemama1

mijn pijn zit namelijk ook bij me onderug doorlopend naar me stuitje
    en naar me benen

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb er nu gewoon een kussen tussenliggen.. dus dat gaat ook prima! En idd wordt het erger als je moe bent, een infrarood lamp/sauna helpt ook erg goed. Ik heb zo'n lamp van Philips, die vallen best mee qua prijs en die zijn sowieso lekker als je het in je rug of nek hebt..

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wheheheh! Ik is jaloers!

Geniet ervan meis!!! :D

17. Trotsemama1

hihi het waren eerst npg plopjes en vlinders maar sinds deze week echt schopjes :D

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Echt gaaf!!! Dan kan je mannetje het ook voelen.. Of heeft ie het al gevoeld?

19. Trotsemama1

nee daar is onze frummel nog te klein en niet zo sterk voor
    voel het aan de binnen kant van me buik en als je hand er op houd dan voel je aan de buitenkant niks
    wel sneu ik kan er nog alleen van genieten
    en me mannetje nog niet
    nog een paar weekjes wachten :D

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn vriendje wil het ook zo graag voelen, maar hoewel de schopjes al inderdaad een stuk duidelijker zijn, is het nog niet van buitenaf te voelen, jammer genoeg voor hem...
    hopelijk komt het snel!
    mssn is zo'n lamp wel iets ja, die had ik een jaar of 8 terug ook voor mn rug (na een klein ongelukje), maar die heb ik alweer weg gedaan... hmm mssn een nieuwe (of via mp) eens kijken... thanks voor de tips!

Deel Deze Pagina