Oh meis, wat verschrikkelijk erg voor je! Dikke knuffel en hopelijk kunnen jullie 't een plekje geven.
Hier zo gaar als een klontje, dus moest maar eens op tijd naar bed gaan. Heb vandaag gewerkt, maar hebben geen airco in ons pand. Het was zooo warm, dat ik echt bijna letterlijk wegdreef. En dan voel je je al zo gammel omdat je 's nachts de helft van de tijd wakker ligt. Tja, dan duurt de dag errug lang zullen we maar zeggen. Maar goed, we hebben weer weekend hoor Heerlijk...
@ onsukkie jij hebt toch ook even mee gepraat in zwanger worden van een 2de ? zie nu dat je ook zwanger bent gefeliciteerd zeg !!Geweldig
Nu ga ik slapen, ben bekaf! Vanacht maar 2 uurtjes geslapen al met al en daarna van 7 tot 4 gewerkt en van nunspeet naar groningen gereden. De foto's zijn super mooi geworden! Heb er zelf 2 hier liggen en 1 voor de oma van Roeland. Mijn moeder heeft de rest meegenomen maar ja die heeft ze tenslotte ook betaald! Ik krijg nog een cdrom in huis met daarop alle foto's, zodra die binnen is zal ik de foto's hier ook wel plaatsen! Slaap lekker allemaal en tot morgen!!!
ow sorry, ff vergeten dat de lijst al een paar blz terug was geplaatst. Je leeftijd, hoeveelste kindje, waar bevallen (thuis of ziekenhuis), borstvoeding of flesvoeding en of je het geslacht wilt weten en zo ja of je het dan geheim wilt houden of van de daken gaat schreeuwen. Ben nu echt weg!
INBRAAK!!! Meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en wolken van baby's in april 2010! Liefs een April 2008 mama
Goedemorgen! Hoe is het met iedereen?? Ook zo slecht geslapen?? Hier wel, warm en muggen... Pfffff zit nu te wachten tot Demi wakker wordt, dan gaat ze naar de Kdv, de enige dag in de week. Vorige week moest ze huilen toen ik haar op kwam halen, lekker is dat..... En als ik d'r weg breng is er niks aan de hand Nou ja, ze heeft het er dus goed vanavond naar m'n ouders om het te vertellen, spannend!! Fijne dag iedereen, en een knuf voor diegene met misselijkheid! X
Goedemorgen, Heb heerlijk geslapen, had alle muggen dood gemaakt en krijg het sowieso niet zo snel warm dus geen last van gehad. Vandaag hele dag werken en dan lekker weekend. @mirjam, ik heb stage gelopen op een kdv nou je wilt niet weten hoeveel kinderen protesteren om naar huis te gaan, 1 kindje klemde zich gewoon helemaal vast en ze was nog niet eens 1 jaar. Als leidster vind je dat stiekem wel leuk hoor beter dan dat ze de hele dag zouden huilen. Ik heb een oplossing voor de misselijkheid s`ochtends als ik gelijk op bed iets eet voordat ik opsta dan is het lang zo erg niet. Nou fijne dag allemaal!
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Buddie- 26 jaar, 1e kindje, th, bv, verrassing! Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Krista B- 27 jaar, 2e kindje, th, bv, nog onbekend! Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, geheim! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Marisha- 29 jaar, 1e kindje, zh, bv, geheim! 4 april Deb26- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Draaimolen- 31 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Ka85- 24 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 6 april Futermama- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Jesminn- 26 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Nisa- 24 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! 10 april Onsukkie- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, ?? 11 april Jolandaatje79- 30 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! Miranke- 31 jaar, 1e kindje, zh, fv, ?? Nex- 25 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? 15 april Mirjam2112- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 20 april Trotsemama1- 21 jaar, 2e kindje, th, bv, geheim!! Afsprakenlijst: Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 13 augustus: Marisha - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 20 augustus: Dagdroom - Intake vk 20 augustus: Ka85 - Intake vk + echo 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 31 augustus: Buddy - Intake vk 01 september: Ibas - termijn echo Week 38: 14 september: Onsukkie - Intake vk + echo 17 september: Nex - Intake vk Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Trotsemama1, ik heb je uitgerekende datum op 20 april gezet, klopt dit??? Ben namelijk niet zo goed in rekenen.
Heb echt heerlijk geslapen vanacht en ben ook lekker uitgerust nu! Vanochtend wel weer een beetje misselijk maar ja dat hoort erbij en heb ik er graag voor over! Vandaag nog even werken dan 2 dagen weekend weer 1 dag werken en dan 9 dagen vrij!!!!! Hoe is het hier verder??