Ik heb bericht. De kijkers zijn heel positief en hebben serieuze interesse. Maar er is een MAAR. Ze willen graag toilet boven. Wij hebben een huisje van voor de oorlog en toen waren de badkamers beneden. Onze makelaar heeft gezegd dat dat kan en de kosten ongeveer 4000 euro zijn. Vraag mij aleen af waar ze die dan willen plaatsen? En ze willen graag een berging in de tuin. Die hebben wij niet. Kosten berging volgens makelaar 5 a 6000 euro. Wij hebben voor ons zelf dat we 175.000 willen vangen de vraagprijs is nu 182.500. Ik ga niet in op een bod van 9 a 10.000 euro minder. Daarintegen huren wij een garage precies tegenover ons huis. Als ze die over kunnen nemen zou dat perfect zijn. Maar die garages zijn niet van ons. Mijn man probeert nu de hele tijd de eigenaar te bellen of het mogelijk is dat wij een naamsoverdracht mogen doen. Die eigenaar heeft meerdere garage's maar we weten niet of hij een wachtlijst heeft....... Nog even in onzekerheid dus.
Spannend hoor Alre... ja zou ook zeker niet te laag gaan zitten hoor, want als hun er veel aan willen verbouwen is dat hun zorg en niet de jouwe toch ? Hebben jullie zelf al een ander huis ?? Mijn broer heeft pas z'n huis verkocht en dat was wel onder de vraagprijs maar hij zei toen wel, als ik 3/4 maanden met dubbele lasten zit ben ik nog duurder uit.. dus daarom toch maar gedaan..
@ surf wilde je ff succes wensen met jullie echo laat je het me weten??? Heb ook ff die testgedaan krijg een jongen??? hahaha moet ik maar gauw de kamer overschilderen dan
Ik zou na 6 uurtjes zeker weer de temp opnemen....maar beter vaker.... Jeetje Napoleon....kijk inderdaad zelf ook goed uit!
hou de kleintjes maar goed in de gaten, bah voel me lekker beroerd hier, baal ervan dat mn vent zo lekker chago is vandaag en ik moet het huisnog aan kant maken tas in pakken voor het weekend, maar ben zo beroerd.. word gek van het hoesten. over 2 dagen moet ik verbetering merken zo niet kuur afmaken en volgende week terug komen..
Nee we hebben nog geen ander huisje. Wij kunnen altijd bij mijn ouders in trekken. Die hebben een vrijstaand huis met 5 slaapkamers. Mijn moeder zei dat je ook metalen bergings kunt kopen. Die hebben 15 jaar garantie op roesten. De duurste berging kost 2300 euro. Ook houten blokhutten zijn goedkoper. Iemand die hem voor je in elkaar zet kost 299 euro. Waarom willen ze dit niet...zucht...
Nou ik duim voor je AlRe !!! als ze zoveel willen veranderen kunnen ze beter een ander huis kopen... niet voor jou te hopen natuurlijk Staat het al lang te koop ?? Ego tussendoor: Moeder belde net en Demi liep K3 te zingen... Oh ja ja ja ipv Oh ja le le
Alre, spannend zeg! Ben erg benieuwd wat het gaat worden. In hoeverre is die MAAR een 'maar, dus we doen het niet' of een 'maar dus we moeten er heel hard over nadenken' of weet je dat nog niet? Hopelijk heb je snel duidelijkheid en het liefst gewoon een verkocht huis! TM, laat je weten hoe het was bij de dokter? Napoleon, pas maar op met de mex griep. Ging je nou zelf nog inenten? Dat was het geloof ik!
Mirjam: aaah die Demi aan het zingen, schattig! Jep ik heb een engelse cocker spaniel en een jack russel.. Aire: je kan ook zakken tot aan het minimum bod en dan moeten de kopers de wc en berging zelf betalen.. Maar idd niet meteen toegeven en je poot stijf houden! Mijn ervaring is, dat als ze het echt willen, ze ondanks de wc en berging echt wel tot koop overgaan (ik heb in dat wereldje gezeten). Je kan dus als laatste optie richting de kopers aangeven dat je wat met de prijs wil zakken om hen tegemoet te komen zodat zij een wc en berging kunnen plaatsen.. Maar laat ze maar eerst ff zweten.. Zij zullen nu ook vanalles aan het navragen zijn m.b.t. de wc en berging. En je mag ook van je makelaar verw8en dat ie je bijstaat en de kopers de juiste richting in pushed.. Succes!!! Napoleon: let je op vrouwke! Dat zijn echt veel kinderen die thuis zitten, bah! het gaat nu idd wel erg snel! En ook zo dichtbij allemaal..
Eind deze maand staat hij een jaar te koop. Die MAAR kan natuurlijk ook tactiek zijn. We hebben een prachtig huisje. We hebben alles zelf al verbouwd. Er zit een nieuwe keuken is van alle luxe voorzien. o.a. combi magnetron en een 90cm oven met 5 pits gasfornuis. We hebben aan 2 kanten werkblad. Heel ruim dus. Onze badkamer is voorzien van douche, whirlpool, zwevend toilet en we hebben zelf een prachtige wastafel gebouwd.