Wonder: hahahah zie je wel dat ze bij elkaar passen Alre: klinkt als tactiek dan ja..... waarom gaan jullie daar weg ??
Kopers zijn idd ook niet dom.. die hebben ook een tactiek. Een tactiek waarbij ze de woning heel erg graag willen, maar de woning mist iets in hun ogen.. Ze proberen de verkopers zo ver te krijgen om te dalen in prijs. Geef niet meteen 10 vingers.. Stapje voor stapje. Jullie kunnen nu wel aangeven bereid te zijn met ze mee te willen denken, dan ligt het balletje bij hen, dan kunnen zij aangeven wat ze precies willen.
Ik wilde ook nog ff gaan spammen met een buikfoto.. Maar heb er de puf niet voor om op te staan, camera te pakken en foto's te maken... Erg zeg!
tsja, kan er nu toch niet veel meer aan doen, heb iig in het lokaal gezeten met 1 kind dat het waarschijnlijk heeft. Ik heb wel meteen gezegd dat ik wil dat ze hun handen wassen na het niezen en dat ze als ze moeten hoesten dat even achter in het lokaal moeten doen Ik zou me niet inenten, bovendien is dat ook geen garantie dat je het niet krijgt .
hahaha zo zit ik hier ook ik moet nog een les voorbereiden en een toets maken... en nog een training voorbereiden, ga hem zelf niet geven trouwens... ben echt kapot. och en dan moet ik ook nog boodschappen doen,, whaaa!
Ik woon Tilburg centrum. We willen daar weg omdat we 2 slaapkamers hebben en een grote zolder waar wij een slaapkamer van gaan maken mocht de koop niet doorgaan. Centrum van Tilburg is niet kindvriendelijk. Om de hoek een sexshop coffeshop enz. Mijn ouders wonen in Rijen en daar willen we naar toe. Rustig dorpje en handig ivm oppas. Mijn ouders passen 2 dagen in de week op. De garage is op naam overdraagbaar. Er is een wachtlijst maar de eigenaar wil ons helpen. Wij zijn altijd goede overburen geweest en hebben altijd netjes betaald. De bal ligt dus nu bij de kijkers of ze een bod gaan doen...... Word vervolgd........
THNX....hihi.....hij staat op mijn hyves met de titel....samen met tante Door aan het wachten!! Hahaha zo zit ze dr ook echt bij!