Ik weet niet of ik mijn mams erbij wil hebben bij de bevalling, ergens wil ik het wel maar ergens ook weer niet.
Ja, door de rare gang van zaken in het ziekenhuis... Er waren vier vrouwen tegelijk aan het bevallen en ze hadden onvoldoende personeel. Ik had al drie kwartier persweeen en ze reageerde niet op de bel!!:x Op een gegeven moment stak mijn moeder haar hoofd om de hoek om te kijken hoe het ging en riep ik....NIET WEGGAAN!! Ik ga bevallen en jij moet het doen!! (Ze is verpleegkundige en dat kwam goed uit!). Zo heeft ze me nog tien minuten geholpen toen uiteindelijk de arts-assistent kwam. Maar weggaan mocht ze absoluut niet meer. Vriendlief heeft door dit alles ook zoiets van....bevallen prima...maar schoonmoeders moet er ook bij zijn!
Ik wilde het ook niet....en zelfs mijn moeder zei....dit is iets wat jullie samen moeten doen. Maar uiteindelijk is het toch anders gelopen...en was ik heeeeeeel blij dat ze er bij was
Wat fijn dat het ze zo'n hulp voor jullie was !!! Ja ik twijfelde heel erg.. ook omdat mijn schoonmoeder ernstig ziek is gun ik het haar zeker wel om erbij te zijn maar of medelijden nou wel de juiste reden is om iemand bij je bevalling te vragen... Vorige keer met z'n 2en beviel zo goed dat ik dat nu eigenlijk wel weer wil... Mijn vriend vond het iets van z'n 2en en niet voor mensen erbij.. maar toch twijfel ik weer
oh ja.....ik snap je overweging heel goed!! Hmm lastig. Wat zegt je vriend over je motivatie om je schoonmoeder erbij te laten zijn?
heb ik nog niet over gehad... hij wil eigenlijk niemand meer erbij nu.. Vorige keer wilde ik wel graag m'n moeder omdat je, hoe oud je ook ben, altijd je moeders kind blijft en die kan echt je steun en toeverlaat zijn.. en mijn vriend zei gelijk; oh dan mijn moeder ook.. maar dat vond ik toch een ander verhaal omdat je daar toch kwetsbaar bij ligt Lekker vaag he... dan weer wel, dan weer niet.. hormomen 8)
Hahahaha...ja idd de hormonen!! Maar als je vriend er zo duidelijk in is dat hij niemand er bij wil hebben, zou ik het lekker met zn tweeen doen! Nog 23 weken de tijd om erover na te denken
Ik heb mijn moeder al gevraagd en mijn lief natuurlijk. Mn moeder woont helaas redelijk ver weg dus ik hoop dat ze tzt erbij zal zijn op tijd... Net zo stom geweest bij de vlindertjes pagina's gelezen ben er helemaal verdrietig van... Zulke zieilige verhalen.
Ann: ja daar kijk ik ook wel eens en dan knuffel ik Dtje extra... wordt er ook altijd verdrietig van hoor.. hoe gaat het met jou nu ?? en je HG?
Ohhhhhh meis dat moet je ook niet doen!!!!!!!! Die verhalen moet je echt even niet lezen!! Maar moet bekennen ik doe het ook hoor......en ik kan me niet indenken hoe deze vrouwen zich moeten voelen....vreselijk gewoon!
Ja, zo zielig die meiden (en mannen natuurlijk ook)... Gaat met mij gelukkig een stuk beter, dankjewel! Geef bijna niet meer over alleen zo nu en dan maar is een stuk beter vol te houden. Begin nu ook echt wel lekker ervan te genieten Hoop met jou ook alles goed? Nee I know ben er helemaal down van en meteen een soort van eng gevoel... Ik dacht nog... niet lezen maar wilde toch ff kijken.....
Ik snap dat je je down voelt......en geloof me....je bent door je zwangerschap veranderd...voor altijd. Ik kan naar sommige dingen niet meer kijken sinds ik moeder ben.
@ wonder1980: Ja he geloof ik ook, merk ik al als ik nu wat lees of op tv zie, dat ik veel gevoeliger ben... Kunnen de hormonen zijn maar geloof ook idd dat het met de kleine te maken heeft die in me groeit en me doet beseffen hoe bijzonder leven is... Hiervoor was ik helemaal niet bezig met zulke gevoelens. Zal straks nog wel veel sterker worden dat gevoel...
Als er op tv een kindje huilt omdat z'n arm gebroken is ofzo dan moet ik ook spontaan huilen haha erg he... die moeder gevoelens.. Fijn dat het beter gaat Ann, de hele zwangerschap ziek zijn wordt je ook niet vrolijker van.. ik voel me erg goed en spuug ook nog af en toe gek genoeg...
Daar moet je idd niet gaan lezen.. Maar ook al weet ik het dat ik het niet moet doen toch doe ik het weleens.. Mag ik trouwens ff iets met jullie delen.. het is best ranzig eigenlijk
Klopt, en het heeft echt te maken met de kleine hoor! Ik was al niet zon held en zeker niet als het om kinderen gaat, maar nu kan ik er niet meer naar kijken. Sinds ik moeder ben, ben ik echt heeeeeeel erg veranderd.