Ik liep net buiten met de honden.. en plots! Plots voel ik wat lopen, ik dacht 'nee hè! wat is dat nou?' Dan gaa ook nog eens de cocker in een dooie vis liggen rollen!! Grrrr! Terwijl ik alleen maar kan denken aan bloed.. Ik heb zelfs een paar keer gespiekt of het al door m'n broek heen kwam.. Ik thuis meteen naar de wc.. Nou ja zeg! Enorm veel afscheiding, mijn god! Ik schrok me een hoedje! Ik d8 echt het ergste.. wat irri dat je steeds zo onzeker bent hè? Pffff! Maar dit was ook niks, ik schrok echt.. Sorry voor het gezeur en gemiep hoor..
Hmmm ken het van die afscheiding....heel naar, maar t hoort erbij! En wat is dat toch dat honden graag door dode dieren rollen!!?!?!?!
heey meiden lief van je jullie medeleving Nou de dokter denkt niet dat het van de BMR komt omdat ze dan ook vlekjes moet hebben verder is het ook geen mex griep waarschijnlijk is het gewoon een infectie wat ze heeft opgelopen en moet het met een dag of 3 weg zijn hij adviseerde ook niet constant een zet pil te geven max 2 op een dag zodat haar lichaampje er zelf tegen kan vechten morgen moet ze al flink opgeknapt zijn en vrijdag nog wat beter en zaterdag helemaal over nou dan gaan we er maar van uit ! mocht de koorts morgen erger zijn moet ik weer aan de bel trekken ben weer gerustgesteld
hihi voor de dooie vis hoe kiezen ze het uit... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg !! Gelukkig is het niks ergs... Ja die afscheiding heb ik ook.. meestal als ik thuiskom doe ik gelijk wat schoons aan anders voel ik me heel de avond niet zo fris en een beetje kriebelig.. Enne... netjes op de valreep 16.57 8)
TM: Gelukkig is het geen MG !!! Nou maar hopen dat ze snel weer opknapt... Ik ga nu naar oma's huis zoeven om m'n meissie op te halen, kijken hoe het met haar gaat.. en dan door naar huis om een lekker visje te eten.......... moet nu gelijk aan de hond van jou denken Ikheid Iedereen een fijne avond en tot snel !! Ik ga vanavond weer leren dus als ik online ben klopt er iets niet
Wat veel zeg... En ik heb het heel sporadisch hoor, maar je schrikt er zo van! Uhm tja, als ik dat eens wist was ik miljonair denk ik.. Is echt ranzig, ik heb al deo op d'r gespoten (aaah zielig!) en dat helpt niet.. Dus nu mag ze lekker in d'r mand blijven :x
Owwww nou ken het hoor...Schrok me rot de eerste keer toen ik dat had bleek dus heel "gewoon" te zijn... Die hond hahaha zie het helemaal voor me...Woensdag visdag
Woensdag visdag.. en de andere dagen? Ze heeft er ook een handje van de bosjes in te duiken en alles wat ze vind op te vreten.. gatver! Klein vies vuil pluddeke! (is Tilburgs )
LOL schitterend woord zal ik zo meteen aan mn lief leren hahahaaha... Jij vies vuil pluddeke hahahahahahaha (word weer helemaal vrolijk)
Als de deur straks opengaat en hij binnenkomt is dat het eerste wat ik ga zeggen Ach beetje humor zo op de vroege avond
Haha buddy ! Ik ben benieuwd wat ie zegt.. Die van mij zou denken dat ik gek ben geworden ofzo haha !