April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hoezo tot maandag?

ik vond het altijd mooi spul, koop het bijna alleen in de sale... dus nu!!!

shirts voor 5,00 badjas 5,00 dus niet duur he

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    idd. ze verwachten dat je 6 uur aangepaste zorg verrichten en 2 uur administratie!

3. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hihi :)

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

en mijn fysio zegt dat ik maximaal 6 uur mag werken op 1 dag

en ik heb toch echt aangeven dat 6 uur te zwaar is
    wordt er zo gek van
    nou zie ik dus als een berg op tegen morgen

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik duik mijn bed in meiden. Ben doodmoe, terwijl ik weinig gedaan heb vandaag.....
    En morgen om 08.00 word ik opgehaald want we hebben de hele dag cursus van het werk.
    Agressiecursus. Hopen dat er veel goede tips bij zitten, want er is nogal wat agressie op het werk.

Trusten allemaal ! :D

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden goedenavond

Iedereen met zieke kindjes en Napoleon: Beterschap!

Wat een lieve hondjes op de foto's:D

Hier geen inlegkruisjes nodig ;) en de mg prik ga ik, tot nu toe ook niet halen.

Denk bij een arbeidsconflict echt altijd eerst aan jezelf!!!!!!!!!!!!!
    Sterkte en succes

Ik ga zo slapen, ben kapot.....

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    pfoe, ik kan jullie nauwelijks bijhouden, heb dus ook echt heel willekeurig gelezen (echt gescand zeg maar)

iemand vroeg gisteren of daarvoor over zw.gym: ik ben vanavond weer voor het eerst naar de zwanger+fit cursus geweest, ben ik de vorige keer ook geweest. Is onder begeleiding van een fysio die je ook echt goed in de gaten houdt. Bleek dat m'n 2 buurvrouwen er nu ook komen. Was dus erg gezellig.

@ lautjuh: ik zag even snel dat je een kuurtje had gekregen, als de apotheek niets heeft gezegd, kun je het zeker gerust gebruiken (tenminste een beetje goede apotheek let daar goed op). Ik weet niet welk kuurtje je gehad hebt, ik gok op amoxicilline?
    Even algemeen: als iemand van jullie vragen heeft over medicijnen tijdens zw.schap (of straks BV), stuur me gerust een PB-tje, ik kijk het met alle liefde na.

@ MG: tja, had vandaag een receptje in de apotheek voor de tamiflu voor een zwangere (uitgerekend april 2010) en dan staat er wel heel duidelijk: NIET afleveren bij zwangerschap. En dan staat er onderaan een klein zinnetje dat bij een pandemie de arts toch een uitzondering kan maken.
    Dat vind ik dus het lastige.... neem je wel of niet het risico dat je evt ook aan die rotmedicatie moet???

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Emmetje, ik twijfel ook echt nog erg over de MG prik. Volgende week dinsdag geven ze hem bij onze huisarts. Heb voor mijn zoontje een oproep gehad, ivm astma. Denk dat ik het wel doe voor hem. Voor mezelf weet ik het nog niet. Maar ik had inderdaad ook gehoord dat de bijwerkingen van Tamiflu erger kunnen zijn dan die van de inenting. Grrr, ik haat die twijfel en onzekerheid.

Trouwens wel fijn te weten bij iemand terecht te kunnen met vragen over medicijnen. Ik heb het idee dat de huisarts en apotheek een beetje overbelast zijn momenteel. Moest van de week de apotheek bellen en stond bijna een kwartier in de wacht!!

@ Trotsemama. Beterschap met je dochtertje. Ik zou je niet zo'n zorgen maken over de bedrijfsarts. ALs je morgen gewoon even belt zal het misschien zo opgelost zijn. Ik werk op PZ en ik heb best veel te maken met Arbo en bedrijfsartsen. Als je eens wist hoe vaak ze de afspraken die ze maken verkeerd op papier zetten! Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze er een punt van maken om het aan te passen naar de mondelinge afspraken.

@ Mirjam. Jij ook beterschap met je dochtertje!

@ Napoleon. Hmmm, hopelijk is het niet de MG waardoor je je nu beroerd voelt. Ik hoorde vandaag ook dat er bij de school van mijn zoontje een klas is met 9 zieken, waarvan één het zusje is van een meisje uit zijn klas. En dat hoorde ik van hun moeder. Ik had gelijk de neiging achteruit te deinzen, maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.

Ik had trouwens vanochtend een kijkochtend op school bij mijn zoontje. We mochten heel de ochtend erbij blijven en meedoen met knutselwerkjes en kring en buitenspelen. Was echt erg leuk! Maak je tenminste ook mee wat ze elke dag doen op school. Hij vond het ook erg leuk dat ik er was. Zat me heel de tijd op mijn knie te aaien en kusjes te geven :D.

Ik ben benieuwd hoe de echo van Surf is gegaan! NOg niets van haar gehoord, maar volgens mij had ze de echo ook pas 's avonds.

Ik krijg bij de eerste test meisje en bij de laatste twee jongen. Dus ben benieuwd.

Nou, ik ga lekker naar bed. Morgen weer werken :(. Heb er echt geen zin in!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden,

ik moet nog bijlezen hoor...

maar eerst wilde ik jullie even vertellen dat we gister de pretecho hebben gehad! en jajaja, tis zeker we krijgen een zoon!
    nu als een gek jongensnamen gaan bedenken, dat wordt nog lastig, gelukkig hebben we nog even... het was echt weer super om te zien, alleen was ie een beetje preuts en daarom duurde het even voordat we het echt goed konden zien. De halve tijd bestaat dus uit het zoeken naar zn geslachtje...
    We zijn echt blij, Thijmen krijgt er een broertje bij! (heej dat rijmt hihi)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga even kijken of ik een fotootje kan plaatsen, moet ik wel even van de cd halen, dus zal even duren... ben er niet zo handig in

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeetje weer allemaal problemen met de site...soms echt heel irritant, maar nu doet ie het gelukkig weer!
    Trotsemama, fijn dat het geen Mexiacaanse griep is, hopelijk knapt ze snel weer op!
    Surf, fijn dat je echo goed was en gefeliciteerd met het nieuws dat het een zoon wordt!! Fotootje!!!
    Ikheid...afscheiding, ja, ik heb ook steeds dat ik opschrik en ben de hele tijd aan het broekloeren....
    Hier een regenachtige dag, straks weer even bij mijn klasje op bezoek tijdens handwerken, ze leren nu kabouters breien, zo leuk!

Liefs,

Marijn

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    joehoe!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Klote site.. ik kon er gewoon niet op! Dat was stress!!! Hahahaha!

Fijn dat ik niet de enige ben met die afscheiding!

TM: bedrijfsarts al gebeld?

Surf: wat gaaaaaaaaaaaaaf!!! Nogmaals gefeliciteerd!!! Heb je een foto?

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen dames hierbij een foto van mijn buikje
    en vinden jullie hem al groot? Of valt het nog mee?

@Surf fijn dat het nog steeds een jongen is;) En nu dan nog de naam

Wie is de volgende met een echo?

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kijken of het lukt...

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Echt een mooie buik hoor! Het gaat nu de komende weken erg snel, dat had ik ook! De kleine groeit nu 2 cm per week!!! :$

Ik heb 16-11 DE echo :D

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caromama: Wat leuk om op school mee te doen dan zeg !! Kan niet wachten tot het zover is... en lief dat hij zo op je schoot zit dan he
    Surf: Wat gaaf !! Ik ken een jongen die Thijmen heet en heeft pas een broertje gekregen die hebben ze Boaz genoemd.. misschien een idee ;)

Wendy: na het berichtje van TM sta ik nu 60% wel de prik en 40% niet.. volgende week naar de gyn dan maar even vragen..

Ibaaaaaaaaas: Wat ben je druk meid !! Hoe is het met je vervanger of is die er nog niet ??

Ikheid: Wow wat een leuke site zeg !! ik wil gaan bestellen hihi

Wat is er met Scorpion dan?? heb ik het gemist....??

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuke site hè!? Ik moet nog een week geduld hebben en dan.. dan ga ik los!!!!!!!!!!!!

Scorpion had 2 beebies, nu nog maar 1..

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mooie buik!!!!! En wat een mooie lange haren!!!

Volgens mij zijn Napoleon en ik de volgende!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina