April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ikheid wow zo mooie buik die groeit goed!

@Janne misschien eens floradix proberen je hebt pillen en drankje verkrijgbaar bij kruidvat en etos.

Moeder bij de bevalling nee dat doen wij niet. Ik vindt het echt iets van ons tweeen wat we samen moeten doen.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lekker positiespijkerbroek, knelt niet zo, maar vind het echt knap dat je 'm daar nog aan hebt!!!

Denk geen echo vanavond, hoop wel dat ze het hartje gaat luisteren, want ik voel nog niets en echo is alweer 3 weken geleden....

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoe is het met je hond?

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    'Sorry kom er toch weer even doorheen met info over de MG.....zie net op tv de directeur van het Slotervaart ziekenhuis. Hij geeft aan dat zwangere vrouwen het vaccin NIET moeten nemen voor de 28ste week!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh en Surf wat vond je vriend van de kleding die je voor 'm had gekocht?

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat geeft me dan nog 8 weken bedenktijd.. ;)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lief van je dat je ernaar vraagt.

De dokters staan versteld hoe goed hij is opgeknapt, alleen zn linker voorpoot draait ie gek weg, maar hij heeft zelf een maniertje gevonden om dat op te vangen. 13 november heben we een afspraak bij de neuroloog voor hem. Misschien dat hij iets meer kan zeggen. Maar vooralsnog lijkt weer de oude, GELUKKIG!!!!

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    En wat voor reden noemt hij daarvoor?

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    De kans op aangeboren afwijkingen is vanaf dat moment nihil. Het vaccin is niet getest op zwangere vrouwen, omdat dat niet ethisch is.....

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

heej waar heb je die gezien? ik heb nieuws al op staat rtl 7 :p staat net op in de hoop dat ze het laten zien...

iemand een tip voor pijn in je onderrug.. en helpen buikbanden nou echt? want anders ga ik er eens een paar aanschaffen!

groetjes laura

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Op BVN....pauw en witteman in de herhaling. We hebben hier satelliet.....:)
    Ander uitzendinggemist.nl checken.

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ok, dat is op zich wel een goede tip.
    Ben zelf nog steeds niet van plan hem te nemen overigens. Ik hoop dat ik een klein bacilletje krijg en dat mijn lichaam dan snapt hoe het tegen een hele golf moet vechten. We zien wel hoor, hoe het gaat.

13. lautjuhhh

hihi ik heb veel zenders maar die dan weer net niet :p

er zou vandaag ook info vrij komen over het vaccineren van kinderen mijn huisarts zei gister ook tegen me wacht dat af, gaan ze kinderen vaccineren kun je het doen doen ze het niet dan niet :)

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh gelukkig!!! Gelukkig weet de hond er zelf ook een mouw aan te passen, zolang hij geen pijn heeft is het te doen..

Wij waren laatst naar de duinen geweest en toen schoot de achterpoot eruit bij de cocker. Dat gebeurde daarna dagelijks.. Ze had er geen pijn aan, maar ze schrok er wel steeds van.
    Dus wij naar de dierenarts. Die zei dat als we het willen laten verhelpen ze naar een orthopedisch botchirurg moet, die gaat haar botten dan uitslijpen van de achterpoten zodat de spier er niet steeds naast schiet. Daar schrokken we wel van.
    We hebben bedenktijd gekregen.. En nu gebeurt het maar erg zelden, en ze heeft geen pijn, als het gebeurt heeft ze een trucje zodat de spier weer terugschiet, dus ze lost het zelf op..
    Ze heeft er ook geen pijn aan en wij willen haar die pijn van de operatie en het herstel besparen.. Nu is ze gewoon hond en kan ze doen wat ze wil.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Heb mijn moeder net aan de telefoon en de huisarts heeft ook gezegd dat het om zo'n milde griep gaat, dat zij het niet zou doen. Ook kinderen zou zij niet doen. Maar het is aan de mensen zelf
    Een gezond kind en volwassenen kunnen een griep aan. Dat is het argument dat ze gebruikt.

16. lautjuhhh

pff k ga morgen ochtend weekendje weg, heb echt zoo'n gevoel dat ik heeel veel moet doen valt eigenlijk reuze mee, maar ja toch zo'n stresserig gevoel haha.

heerlijk een weekendje naar schiermonnikoog mjamm...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ken het helaas... Ik heb de stofzuiger al boven staan, alleen nu moet ik er nog aan beginnen.. Ik zie er zo tegenop!

Maar dat weekendje bij jou gaat helemaal goedkomen!!!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wie heet hier Sandra Hendrix?

19. lautjuhhh

uhmm weekendje gaat zeker goed komen en nope geen sandra hendrix :p

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36