ahhh ga zo tv kijken, maar ben even vergeten wat ik ook alweer zou kijken om half 10... ik had me zo verheugd op ogilvie vorige week, was het gewoon een herhaling :x
Hier ook een hubbie die weg is. Hij is sporten. Ja dat was balen vorige week was inderdaad een herhaling van Derek Oglive. @TM hoe ben je er nu achter gekomen dat je dochter toch de MG heeft? Na bloedcontrole? Echt mega balen. Moet eerlijk bekennen dat ik mij steeds bewust niet met dit onderwerp ben gaan bemoeien. Ik ben toch iemand die steeds mijn kop in het zand steek omdat ik niet over de gevolgen wil nadenken. Niet slim ik weet het. Heeft mij wel geholpen toen mijn vader kanker bleek te hebben. Mijn vader en ik bekeken het steeds van een positieve kant terwijl mijn moeder en mijn man het steeds negatief belichte. Je word nu ook zo bang gemaakt door de media........... Ik durf niet verder te denken. Mijn nicht en haar gezin hebben het waarschijnlijk 2/3 weken geleden gehad. Zij heeft 2 kinderen van 2 en 4.
bij ons in de apotheek valt het wel mee met de virusremmers, alleen risicogroepen krijgen die voorgeschreven. Ik heb deze week pas 2 recepten ervoor gehad. Schijnt wel storm te lopen bij de huisartsen voor de griepprikken (ook de gewone griepprik). over de antagel en regla pH e.d. maagzuurdrankjes: die kun je ook zonder recept in de apotheek halen. Wordt ook niet vergoed, dus je hoeft niet eerst langs de huisarts. De antagel en regla pH zijn bevatten (bijna) dezelfde stoffen als de rennie en maalox e.d. alleen dan in vloeibare vorm. Vloeibare vorm werkt vaak beter dan tabletten, maar is wel weer lastiger mee te nemen onderweg. Wij kregen een mailing van het hoofdkantoor over de MG met het advies om zwangeren zo min mogelijk aan de balie te laten en het contact met patienten te minimaliseren... Ik heb besloten me toch maar te laten vaccineren, ook omdat ik in een apotheek werk waar natuurlijk veel zieke mensen komen. Wanneer ik dat laat doen weet ik nog niet, de praktijk heeft de prikdagen ergens in december, dus ik kijk wel. Ik ga ook eens uitzoeken of ik misschien eerst 1 prik en evt na de zw.schap de tweede prik kan krijgen of dat de 2 prikken toch wel kort op elkaar gegeven moeten worden. Met de meeste vaccins kan er wel langer tussen zitten nl.
ik ben bij de hap geweest de dokter zei gister dat ze vandaag al opgeknapt moest zijn en dat de koorts niet hoger moest zijn geworden en ze ademt heel zwaar en kortademig ze had vanmiddag 40,1 graden koorts begin van de avond had ze dat nog dus meteen de hap gebeld en moest meteen komen en hij concludeerde dus dat ze DE griep verschijnselen had dus ik vroeg nog DE griep en toen zei hij ja de MG verschijnselen hij zat de virusremmers op te zoeken voor haar wat ze maximaal mag hebben met der gewicht en hij bleef in het begin verdomd lang stil vond ik zelf ze hebben geen bloed afgenomen maar volgens hem was het duidelijk genoeg blijkbaar
heej dames ik wens jullie veel bep plezier dit weekend en ik spreek jullie zondag of maandag weer! Wij gaan heerlijk een weekendje weg! Trotsemama succes met je kleine!! en pas op jezelf he!! tot na het weekend!!!
Trotsemama, beterschap met de kleine..OH wat erg dat die MG zo iemand klein aanpakt.. ik hoop dat ze snel beter wordt meid. Dikke knuffel
Wat een ellende TM! Heel vervelend. Beterschap en jullie zijn er vast zo weer bovenop. Zelf ben ik (nog) heel nuchter over de MG. Rond deze tijd zijn er altijd heel veel mensen ziek en met de griep. En nu heeft ineens iedereen de MG . Ik weet het allemaal niet zo goed. Laat me in ieder geval niet inenten. Misschien veranderd mijn mening hier nog in, maar vooralsnog denk ik dat alles wel mee zal gaan vallen met die MG. Ik heb gister via de website www.ikenik.nl onwijs gave spulletjes besteld voor de beebiekamer. Kreeg gister al meteen de email dat het verstuurd was; hopenlijk krijg ik het vandaag . Onwijs leuke site! Wordt je erg hebberig van . Hoop dat vriendlief het ook leuk vind . Verders weinig nieuws en weinig terug gelezen; sowwy . Fijne dag en in mn weekend beloof ik dat ik alles netjes teruglees!
Goedemorgen @Sweetcandie he lang niet gezien alles goed met jullie? @Trotsemama en hoe gaat het met je kleine meid is de koorts al gezakt? Heeft ze nou de virusremmers al gekregen of krijgt ze die als het erger wordt? NOu ik hoop echt dat de koorts al flink gezakt is bij haar. Mijn is de hele nacht beroerd geweest met hoge koorts en ook overgeven. Heerlijk gelukkig ben ik nog lekker misselijk en kon dus alles opruimen vannacht bleehhhh. Maar gelukkig is de koorts vannochtend al fllink gezakt en heeft hij enkel nog wat verhoging. @Laatjuh veel plezier dit weekend
Jeetje... TM sterkte met je meissie! Smile, jij ook sterkte met je vent! Heb je apart geslapen? Verder ben ik het ff kwijt.. Sorry!!! Ik ga meteen op die site kijken Ibas! XxX
Mijn ventje is nu ff werken tot 13.00 uur, daarna gaat de champagne op tafel en gaan ze de stad in, eten, drinken en feesten.. Hij heeft een project van 2,9 miljoen binnengehaald !!! Ben kei trots op 'm!!!