April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat heb ik dus ook, ik moet maandag ook werken volgende week en als ik nu dus alles ga doen zit ik dan met het probleem dat ik dan niks te doen heb ;) Maarja nog 5 uur te gaan en dan kan ik naar huis en dan hopelijk rond half zes met een glas koud drinken op de bank neerploffen :D

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja de vorige keer (was weliswaar in italie maar toch..) stonden we ook vooraan en de hele tijd met die buik in dat rek zeg maar.. Toen was ik niet zwanger maar nu vind ik het een beetje eng.. Je wordt toch aardig geplet..
    Plus daarbij dat ik de vorige zwangerschap tot 4/5 maanden super misselijk ben geweest.

Misschien kan ik ze wel omruilen voor zitplaatsen, hé dat is ook nog 'n idee haha

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan kun je iig heen zonder je zorgen te maken en je vriendin ziet eros gewoon, lijkt me wel een goed idee.

4. mirjam2112

Pffff...ik ben toch ineens moe joh !!

Zou dat het eerste symptoon zijn ?? :D

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zeg altijd: bij twijfel niet doen!
    Je moet je niet later schuldig voelen.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goed idee ja! Zitplaatsen..
    Ik moet tot 5 uur.. en ik hoop idd ook rond half 6 op de bank te kunnen ploffen met een kan koud drinken, heb me een potje dorst zeg!

Ik ben ook zooooo moe.. mijn luikjes worden steeds zwaarder... Nog 5 uurtjes :x

Vanavond ben ik avondje alleen, ook weleens lekker, lekker op de bank ploffen, beetje internetten en filmpje kijken :D

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

Ik moet nu nog 4 uurtjes werken!!!! Ben al over de helft :D Ik heb gelukkig in de auto nog wat snoepjes liggen en heb genoeg drinken mee wat nu koud staat voor onderweg dus de terugreis moet goed komen, hoop alleen wel dat er geen files staan anders word het geen half 6:( Maar we blijven positief!!! Zo eens even 538 op de computer aangooien:D

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo hier even me dochter haar kadootje van ons in elkaar gezet:D
    ze krijgt van ons een driewieler met duwstang

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuk!! Die ene die toen in de aanbieding was bij de Intertoys?? Die krijgt Julian namelijk van opa en oma hahahaha en ongeveer alle kindjes van het juli08 topic hebben er een gekregen.

Wanneer is ze jarig dan en hoe oud word ze??

10. Trotsemama1

nee ze krijgt die van da halfords een princessen driewieler
    ze wordt over 3 weekjes 1 jaar :D
    het wordt z'n groot feest:D

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha Julian word volgende week donderdag 1 en inderdaad ook een echt groot feest. Vind dat dat er wel bij hoort als je 1 word :D

12. Trotsemama1

tuurlijk hoort dat erbij:D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    moet wel zeggen dat wij het alleen dit jaar zo groot doen en volgend jaar krijgt hij een normaal feestje, denk ik hahaha. Dit jaar is ook eigenlijk wel een beetje over the top geworden maar dat past wel bij hem :D

14. mirjam2112

hahaha ja die heeft Demi ook gekregen van Intertoys !

Errug populair..

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja wat ik begrepen heb was die ook zo uitverkocht toen. Ben blij dat ik niet ervoor in de rij moest staan want dan had hij er nu nog niet 1 gehad denk ik :)

16. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Dames! Wat zijn jullie allen druk aan het werk haha! Hier nog 1tje! Pffff wat een drama he zo. Ik moet nu nog 3,5 uur, valt opzich wel mee.... Positief blijven heb ik gelezen hier!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Inderdaad gewoon positief blijven dan gaat het het snelst voorbij!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zoooo ik heb ineens wat te doen!!! Ik moet een hotel reserveren!!!! Zijn we ook binnen vijf minuten mee klaar incl. brieven en al maar vooruit, is weer vijf minuten werk!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whahahahahaha.. moet je ons eens zien. Ze zouden het moeten weten wat we allemaal in de baas z'n tijd deden, hahaha!
    Ik had ook weer ff wat te doen, maar dat heb ik alweer af!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi!

hier ook moe....... gaaaaaaappppp ben net in slaap gevallen voor 3 kwartier. M'n broer is er dit weekend te logeren en die was ook even weggedut dus ik ben niet de enige haha

Verder vandaag erg onzeker. heb geen buikpijn of kramp hoor maar een raar gevoel in m'n buik (vanochtend weeeer getest was gewoon goed natuurlijk) En ik heb veel last van witverlies of hoe noem je dat... We waren naar de stad geweest en op eens voelde ik echt iets "lopen" nou ik wist het gewoon zeker: het was mis aan het gaan... Gauw naar de wc. niks aan de hand natuurlijk. Maar op de een of andere manier reken ik er op dat het mis gaat. hoe stom he

Deel Deze Pagina