April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja hè! Hij was zo blij als een klein kind, hahaha!

Wat had jij allemaal op die site besteld?

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Tot voor kort twijfelde ik of ik ons beebietjes wel voelde, of dat het mn darmen ofzo waren. Maar sinds 2 dagen is het zo duidelijk! Nu ook; hij/zij gaat lekker tekeer! Zooooo gaaf :D:D:D.
    Het roze wolkje begint lekker te zitten hier :D

3. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Lampenkap, aankleedkussenhoes, hoeslaken, laken, (van dezelfde serie; witte-grijze ruit zoooo gaaf :D). Bambam muziekdoosje, fotolijstje & bijtring; ook bijpassend allemaal.

Hopenlijk wordt het een beebiekamer uit een boekje; mag ook wel voor dat geld ;)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijn hè! Ik heb het nu ook steeds vaker..

Tip: laat je vriend/man gaan zitten, ga op zijn schoot zitten met de rug naar hem toe, ga achteroverliggen (tegen zijn borst aan), laat je vriend/man 1 hand op je buik leggen en wacht, wacht, wacht en heb geduld, maar dan voelt hij ook echt de kleine! Dat hebben we gisteren gedaan, het duurde 20 minuten, maar toen voelde mijn vriend toch echt onze spruit!!! Tranen in zijn ogen.. zoooo mooi!!!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh wat gaaf! Dat wordt een heel gaaf kamertje, kan niet anders!

Ik vind BamBam ook zooooooo leuk!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff de honden uitlaten...

7. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Echt?! Kan hij het nu ook al voelen? Gister zei mn vriend nog; nouou ik wil ook!!! Zo lief.
    Vanavond meteen proberen ;)

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    ja ik ook. Het kost wat. Maar dat hebben we wel over voor ons hummeltje :D.

Ik ga ook; moet weer es werken.....

Fijne dag!!

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Trotsemama: wat schrikken zeg dat je dochter nu toch de mexicaanse griep heeft. Hoe is het nu met haar? Ben je nog gaan werken? Spannend allemaal zeg. Wel fijn dat je moeder er nu ook is denk ik?

Smile, hoe is het nu met je man? Nog apart geslapen?

Over elkaar besmetten: ik heb altijd geleerd dat je al een virus bij je draagt voor je zelf merkt dat je ziek bent. Dus als je nog niks hebt, kan het dat je wel al een virus hebt en dat draag je dan over aan elkaar, want je bent niet alert erop. Dat betekent dus dat het volgens mij geen extra nut heeft om als je partner/kind/iemand in je omgeving de mexicaanse griep heeft, jezelf snel in te laten enten. Waarschijnlijk zijn er allang vieze beestjes op je gesprongen. Bovendien duurt het nog even voor het vaccin werkt.
    Oke, dit is gewoon mijn middelbare school biologie niveau, maar volgens mij heb ik dit goed onthouden.

Ibas, superfijn dat je roze wolk er steeds meer is. Wat heerlijk om je kindje te voelen schoppen he!! Hoe is het op je werk? En bij de fysio enzo?

Verder alles goed met iedereen?

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ibas, die site is echt heeeeel leuk!! Maar voor ons veeel te duur haha.

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wonder, ik heb nog ff gekeken op internet naar dat van de directeur van het Slotervaart. Best wel goed, heb wel het idee dat ik nu een realistischer beeld heb. Thanks voor de tip!

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    :D:D:D:D:D

Net brutaal naar het echo bureau gebeld.
    Onze afspraak stond pas over een week die dinsdag maar ben zoooooo nieuwsgierig...

Was net iemand uitgevallen dus we kunnen morgen om 13:00UUR :):):)

Ben dan pcies 16 weken denken jullie dat ze dan al geslacht kunnen bepalen als het meezit?
    Hope so...

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Beterschap daar smile!

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja vond het zelf ook een goed en helder interview. En het klopt dat het geen zin heeft om nu snel een vaccinatie te halen, want het duurt twee weken voordat het daadwerkelijk effect heeft

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Baby voelen: Hier legt mijn vriend zijn hoofd tegen mijn buik en dan voelt hij ook van alles bewegen....en hij hoort het geklots van het vruchtwater hahaha....

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ooooooooooh Ann wat spannend!!!! Ik denk dat ze inderdaad wel wat kunnen zien hoor!!:D

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat leuk!!!!!!!

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ben helemaal hyper de hyper :D
    Spannend zeg hoop naturlijk in eerste instantie dat alles helemaal goed en gezond is maar ben wel heel benieuwd of het een boy or girl is ....SPANNEND!

19. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ann ohh wat goed zeg nu nog maar 1 dag wachten hopelijk kunnen ze goed het geslacht zien ben benieuwd. Wat denk je zelf?

Ik ga vandaag meteen mijn man aan mijn buik leggen en hopelijk voelt hij dan ook de baby. Mijn placenta ligt wel voor maar de schopjes worden met de dag duidelijker.
    Het ging vanochtend iets beter met mijn man en heb gewoon naast hem gelegen vannacht. Hoef gelukkig maar halve dag te werken dus kan zo lekker naar hem toe om het te verzorgen

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja joh! Ik zou ook helemaal hyper zijn!! Pffff spannend hoor!

Deel Deze Pagina