Ann, gefeliciteerd!! Wat leuk een dochter!! Ben erg benieuwd naar de foto's. Hier ook griep. Geen mexicaanse griep denk ik. Keelpijn, hoofdpijn, wat hoesten en koortsig. Heb me na lang dubben maar ziek gemeld op mijn werk. Ligt wat lastig omdat we een klein team hebben van 6, waarvan 1 op vakantie. We hebben 4 diensten nodig in het weekend op 1 dag dus heeft er 1 vrij. En die moet nu dus werken omdat ik ziek ben... Nu met 1 vakantieganger en een zieke moeten sommige collega's 6 of 7 dagen achter elkaar werken. Kan ik me dan zo schuldig om voelen dat ik dan toch maar naar het werk ga. Maar goed. Ziek ik ook wel ziek en het is me verboden om te werken door manlief...
ohhh ann, gefeliciteerd! Een wijfie! Hihi wij wilden een meisje eerst Lotte noemen maar die naam komt nu heel vaak voor... staat in de top 10. hier niks bijzonders, vanmorgen met zoon naar judo geweest, vanmiddag met dochter naar turnwedstrijden geweest (groepsspringwedstrijden) en ze is 1e geworden! Vanavond weer in een sporthal hangen want ik moet coachen. Vliegen met een kind: speelgoed meenemen, als ie nog melk drinkt mag je wel van die nutriciapakjes opvolgemelk meenemen. Idd een paraplubuggy en als ie een eigen stoel heeft is een zittingverhoger wel prettig (als je die hebt). Verder zou ik hem bij stijgen en mn bij landen even lekker ergens op laten zuigen ivm de oortjes. En verder zo vroeg mogelijk aanwezig zijn op de luchthaven zodat je een plek bijv voorin kan vragen, die hebben meer ruimte en dan kan ie evt voor je voeten op de grond spelen. oh en zorg voor extra eten en drinken voor het geval er vertraging is.
oh TM hoe lang werk je daar bij die werkgever? Heb je rapporten van je functioneringsgesprekken enz enz. Ook een niet verlengd contract kan je aanvechten. Maar het allerbelangrijkste nu is dat jij goed voor je beebje en jezelf zorgt! Ga naar de arbodienst, daar mag je zelf ook een afspraak maken. Laat je nogmaals keuren.
Niet alle zittingverhogers mogen, ze moeten officieel goedgekeurd zijn en op een bepaalde manier vastgezet kunnen worden.. Verder zou ik nu met die mg je kind niet op de grond laten spelen, zeker niet voor dat uurtje naar Ierland. Ik weet uit ervaring dat dat heeeeel erg vies is op de grond, gaat hoogstens even een stofzuigertje overheen...
Best lastig om het duidelijk erop te krijgen aangezien het blaadjes zijn en ik die moet fotograferen... Hier de eerste!
Ann van harte gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!!! En nu? Shoppen??? Leuk, geniet ervan!!! Ik ben eten.. XxX
Hoi allemaal! Ben ik ook weer.... Heb nog niet alles goed gelezen, maar iig Ann VAN HARTE!!!!!! Een meisje! En wat een prachtige foto's.. Las dat Trotsemama te maken heeft met een kwal van een manager.....grrrrrrr Enkeltje naar de maan dr mee! Ehm Ikheid gefeliciteerd met je 19 weken... Bianca...welkom!!!! Ehm ehm.....nu ga ik zo aan de friet SPECIAAL!!!! WOEHOE!!! xxxx
He Ann, gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat leuk zeg!!!! En fijn dat ze het konden zien ook. Trotsemama, wat balen zeg. Ik weet weinig van hoe het werkt met werk enzo, in principe mag ontslaan niet maar contract beeindigen wel idd. Kijk wat je aankunt, ze zullen anders zelf ook snel genoeg zien als het echt niet gaat toch? Verder weet ik het even niet meer Fijn weekend meiden!
Oh ja Ikheid, gefeliciteerd met je 19 weken! YES! Wonder, ik wil natuurlijk je friet speciaal ervaring horen Wonder en Napoleon, jullie hebben toch heel bijna de 20 weken echo? Ego: Wij hebben een supertoffe kinderwagen gekocht met alle toebehoren, tweedehands maar nog zowat ongebruikt, en ook maxi cosi en zo'n ding dat je hem handig in de auto kunt klikken (handig,w ant we hebben 3 deurs auto). Je kunt beter maar vroeg zijn Ik vind het heel leuk om naar mijn kinderwagen te kijken hahaha.
Oke, dat wist ik dan weer niet. hahaha. Maar das dan inderdaad wel erg balen zeg!!! ik snap toch niet dat sommige mensen zo bot en gemeen kunnen zijn!!!!! Sterkte ermee!!!
Ooooooooooooooooooooooooooooooh het was zoooooooooo lekker!!!!!!!!! Ik had het volgens mij binnen 5 minuten op....hahahah erg he?! Ga nu aan de tompouce.....hmmmmmm.......
Vervelend zeg dat je griep hebt. Maar heel goed dat je thuis blijft!! toch wel handig zo'n man die je een beetje in de gaten houdt he!! hahahaha. Ik neem aan dat je ook in de zorg o.i.d. werkt??? Ik zou me ook lullig voelen hoor als je weet dat je collega's veel dagen moeten werken omdat jij ziek bent. hahahahaha. Maar idd, ziek is ziek!!!! Maar nogmaals: heel herkenbaar dat je je lullig voelt!!! Zou ik precies het zelfde hebben!! Beterschap
oooh Wonder, jij bent errug! Nee hoor, geniet ervan!!! Ik ga straks aan de gewone chips met dipsaus, hoezo vreetzak?
Thanks meis! Hé wat gaaf dat je de kinderwagen hebt gekocht zeg! Je bedelt zo'n klikding voor op de achterbank (kan ff nie op de naam komen) maar die hebben wij ook. Daar kan ook het stoeltje op geklikt worden dat na de maxi cosi komt. Handig!!! Hahaha, ik weet al wat jij vanavond gaat doen>>>kijken naar de kinderwagen en een beetje dagdromen
Ka85, beterschap!!! Laat je maar lekker ff in de watten leggen TM/Buddy: bah bah wat een eikel zeg! Inderdaad wat wonder zegt; een enkeltje terug naar waar ie vandaan komt, weg met zulke mensen!!! :x