April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :DEr gaat toch niks boven een patatje met een tompouche:D

Nu wil ik ook een tompouche8)

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

hmmmmmmmmmm dat klinkt ook goed.....hahahahaha jij bent dus net zo erg als ik!!! :D

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Precies! Heb net het record tompouce eten verbroken geloof ik.....vriendlief zit er nog mee te stoeien en krijgt hem niet meer op....ik denk dat ik het maar even van hem overneem hahahahahahha:D

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    #11124 Ibas, 7 nov 2009
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
    Ann wow!!! Wat gaaf!!!! Gefeliciteerd; een meisje.... zucht.....zo gaaf

Mn vriend heeft vandaag de nieuwe lamp opgehangen in de babykamer; wow! Zoooooo blij mee. De basis is nu (al) klaar van de kamer. Of ik daar even gelukkig van wordt.... En onze frummel is lekker druk nu; jaaaaaa roze wolk!!

5. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    hahaha help maar ff!! Ik heb lekker verse muffins gekocht voor straks bij de koffie mmmmmmm

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ooooooooooooooooh ook lekker!!!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat leuk! Maak je er een keertje een foto van? Kunnen we meegenietne!!!

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Jazeker!! Morgen met daglicht zal ik wat foto's maken. Zo trots op :D. Zal ik meteen vragen of vriendlief foto's van mn buik wil maken; gaat ook hard namelijk :)

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat gaaf zeg Ibas dat kamertje, ben benieuwd naar de foto's! En ook naar de foto van je buik.

En Wonder, help jij je vent ff van die tompouche af! ;)

Ik ben bankhangen!!! Liefs xxx

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    een easybase??? vor de maxi-cosi! hebbben wij ook.

maar daar kan geen vervolgstoeltje op hoor! iig de priori niet!

11. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Komt goed!

Bankhangse :D

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja komt goed!!! Ik ga ook lekker bankhangen.....kinderen voor kinderen is hahaha zo leuk!

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    @ Bianca. Ik werk in de zorg ja. Een kleinschalige woonvorm voor autistische kinderen.
    Wat doe jij in de zorg?

@ Wonder, eetse met de tompouche! haha

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Buddy wat leuk een meisje !!!
    Gefeliciteerd !! :D
    En wat een mooie foto's !!! :)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!!!!

Ben een beetje laat maar nu eindelijk tijd om mijn mail door te lezen, was een beetje druk de afgelopen paar dagen.

Veel zieken gelezen, allemaal beterschap!!

Ann, gefeliciteerd met je meisje!!!!

TM, wat een kut manager zeg. Zou je er niks van aantrekken, ze kunnen wel willen dat je meer gaat werken en je volledige uren weer gaat draaien maar je moet het ook kunnen en dat je dat nu niet doet lijkt me genoeg zeggen anders zou je nu ook wel gewoon je uren werken.

Vandaag bij de prenatal langs geweest, spijkerbroekje, overhemd en spencer voor Julian gekocht en toch alvast een setje voor de kleine. Heb een wit broekje, witte sokjes, wit mutsje en een lime groen shirt met daarop handle with care gekocht. Vind dat lime zowel bij een meisje als een jongen kan en ik wilde zoooo graag iets kopen hahaha. Nu haal ik niks meer tot 20 november want dan weten we (hopelijk) wat het is!!! Zoveel zin in.

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

16. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik ben een beetje laat, Kom net van een verjaardag terug. Maar kom jullie even goed nieuws brengen ! We zijn wezen kijken naar het huisje en het gaat DOOR :D !! 1 december krijgen we de sleutel. Er hoeft bijna niets aan te gebeuren. Dus dan kunnen we eindelijk gaan beginnen, Joehoeeeeeeee !!

17. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Gefeliciteerd meis! Lekker snel al 1 december. Kunnen jullie de feestdagen lekker in jullie eigen huisje zijn samen :D.

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Ann: gefeliciteerd met jullie meisje!

@ Michelle: super van jullie nieuwe huis! Dat is lekker dat jullie er al zo snel in kunnen. Moet er veel aan gebeuren of kun je je gelijk helemaal storten op de babykamer??

oja, wij hebben ook zo'n easyfix /easybase systeem voor de maxicosi, maar daar past inderdaad de vervolgstoel niet op. "t is wel een ideaal systeem hoor, zeker voor de maxicosi. Je kan 'm zo makkelijk er in en er uit doen. Geen gehannes met autoriemen en zo (al word je daar natuurlijk ook vanzelf wel handig in). Ik zag van de week weer het opvulstukje voor in de maxicosi liggen voor de echt kleine beebjes.. kan niet wachten om die er weer in te doen en de spulletjes babygereed te maken. Maar goed, eerst de kamertjes op orde dan kunnen daarna alle babyspullen weer van zolder gehaald worden.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wooow Michelle!!! Dat is gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijk vooruitzicht!!!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Deel Deze Pagina