Napoleon en Wonder, heel veel plezier straks met de 20 weken echo! Jullie weten dan meteen ook wat het wordt hè? Mogen wij dat dan ook weten hier? Fijn Wonder dat je vriend en mams meegaan! Oooooh zo spannend! Ik moet nog een weekje geduld hebben..
donshaartjes (en rond mn navel wat donkerder) mn navel gaat bijna ploppen (zo lijkt t) bukken idem dito en heel onzeker... ook niet meer kunnen plannen, heel veel vergeten snel emo kortom kei-zwanger denk ik haha
@wonder, ik ga samen met mijn hubbie . Meike is een extra ochtendje naar de creche. Jij dan? en jullie mogen allemaal weten wat het wordt! hihi er is ook een topic hierergens over dingen in je zwangerschap en bevalling die niemand je van tevoren heeft verteld.
oeoeo spannend allemaal echo's! veel plezier meiden! @ikheid: ja heb idd ook al een lijst, maar die is LANG! en gister wel bezig geweest en ik doe elke dag een beetje, maar het lijkt wel of er sneller troep bijkomt, dan dat ik kan opruimen... helemaal de was! thijmen krijgt kiezen, dus kwijlt als een malle, en heeft flinke poepluiers (wat er dus naast loopt), maar goed, komt goed. En ik heb ook gewoon een enorme nesteldrang, alles moet schoon en opgeruimd, terwijl mn vriend het zo prima vindt. Gelukkig helpt ie me wel (gister dan)...
Idd ook snel emo ja.. Hahahaha! We zijn idd gewoon kei zwanger! Is dat eng dat ploppen van je navel? Lijkt me heel raar!
Ja dat heb ik dan nog niet.. Luiers en extra veel babywas. Maar goed, daar gaat natuurlijk ook verandering in komen. Mijn vriend heeft er ook niet altijd evenveel zin in.. Wat ik dan zeg is 'alle tijd die we er nu in steken besparen we en kunnen we straks allemaal aan de kleine besteden'. Nou dan weet ie niet hoe snel ie me moet helpen, hahahahaha! Tactiek
Napoleon en wonder, heel erg veel plezier met de echo vandaag! Ben erg benieuwd naar de foto's! Troep in huis, heel herkenbaar haha! Bij ons moet de babykamer, een andere slaapkamer en vooral de zolder nodig opgeruimd en uitgezocht worden. Alleen de puf er niet zo voor. Fijne dag allemaal!
@Ibas wat een geweldig mooi kamertje echt heel schattiig. Ben trouwens ook benieuwd naar je buik hoe hij nu is @Ann joehoe nog een meiden mama gefeliciteerd leuk hoor. @Michelle gefeli met jullie huisje en al lekker snel de sleutel! @Wonder en napoleon hoe laat mogen jullie vandaag voor de echo? En nog belangrijker hoe laat zijn jullie terug om het te melden BEn echt benieuwd hoor en we hebben nog wat meiden nodig hoor want 5-2 is niet helemaal eerlijk. @Ikheid die donshaartjes op mijn buik heb ik ook en was blij te weten dat meerdere die hebben wat schrok ervan. Mijn navel komt niet naar buiten maar ik heb dan ook een gaatje zeg maar en geen bolletje erin als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn man is weer helemaal opgeknapt en als het de MG is geweest valt het erg mee bij hem dan. zaterdag had ik high tea met vriendinnen en ben hartsikke verwend en allemaal mooie kleertjes gkregen roze natuurlijk Gisteren heelrijk naar Zandvoort lekker uitgewaaid.
Wat denk jij dat het is en wat denkt je hubbie? Wat zeggen de 2 oudste dat zij denken dat het is? Oehoehihihihi! Ik vind het zo leuk!!! Ik ga de site goed in de gaten houden hoor..
@ikheid: nee hoor, ploppen is niet eng, het gaat geleidelijk (bij de eerste keer dan), maar hij was bij mij niet meer geworden zoals voor de zwangerschap, hij bleef toch een beetje uitgerekt... daarom was ie nu al snel weer bijna aan het ploppen, maar het echte ploppen duurt nog wel even denk ik, mssn rond de 30 weken ofzo...
Ja dat van die navel snap ik ja.. denk ik Fin dat je man weer de oude is Wat leuk een high tea! En wat leuk al die roze dingen! 8)
Ik heb er ook echt niet altijd zin in.. Maar het idee dat ik nu bijna op de helft ben, pffff! Het gaat zo snel en er moet nog best veel gedaan worden.. Ik kan daar zo chago en zenuwachtig van worden..
ik zal ook even foto's spammen van het kamertje, hij wordt weer hetzelfde als bij thijmen, dus zal die foto's eens opzoeken (op de andere laptop)... hebben alleen gordijnen hangen nu die er nog niet hingen toen... (om het donker te krijgen)
@ikheid: heel herkenbaar haha. Gister vond ik dat de trapkast hier beneden opgeruimd moest worden en een deel kon naar de zolderkast (nieuwe), dus had vanalles op de trap gezet, zodat mn vriend het naar boven moest sjouwen haha. Hij werd zeg maar min of meer gedwongen me te helpen, maar toen zat ie er helemaal in en hebben we goed kunnen doorpakken!