April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh dat ben je al bijna klaar. Wij zijn 2 weken geleden naar het restaurant geweest waar we uitgebreid gaan lunchen.

Om 09.15 uur trouwen we, daarna gaan we naar ons thuis, daar hebben we koffie/thee met gebak, om 12.00 uur lunchen en dat eindigt rond 15.00 uur. Dan gaat de vader van mijn vriend met zijn vrouw alvast weer naar het hotel om te slapen en zodat zij hun vlucht de volgende ochtend vroeg kunnen pakken, anders waren we gaan dineren, maar dat trekt die pa niet, dat is een te lange dag.. (i.v.m. hersenbloedingen die hij heeft gehad is hij veel sneller oud geworden..).

's Avonds hebben wij nog een pretecho om de dag af te sluiten. de kaarten zijn bij ons al verstuurd en de menu's zijn al gereed en besproken.

Nu alleen nog de kleding. Mijn vriend gaat in pak en ik ga ook nog wat leuks scoren, maar vooral iets waar wij ons heerlijk in voelen en wat we daarna ook gewoon nog aan kunnen..

Fotograaf: is mijn schoonvader en mijn zusje. Mijn zusje doet de opleiding multimedia design en is bijna alleen maar bezig met foto's maken, bewerken, etc. Dus zij voelde zich erg vereerd dat ik haar vroeg..

Ik heb er wel echt zin in, erg spannend allemaal en ook weer een stap dichterbij ons kindje!!! :D

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh wat lekker dat je weer helemaal ontspannen bent en hebt kunnen bijtanken en uitwaaien! Wat een verrassing van je broer, zullen ze erg leuk vinden..

En nu aan het opruimen en wasjes draaien?

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh Wonder heeft nu de echo.. Misschien weet ze nu al wel of ze een jongen of meisje krijgt!

Leuk!!! Ben zoooo benieuwd!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend, spannend!
    ik ga mezelf even nuttig maken hier in huis, tot later!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Succes!!!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik ben dr weer!!!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    En alles is goed!!!!! En het wordt????????????????????????????????????????[COLOR=#4169e1]?[/COLOR][COLOR=magenta]?[COLOR=#4169e1]?[/COLOR][COLOR=magenta]?[/COLOR][/COLOR]

EEN MEISJE!!!!!!!!!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

EN??????????

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

WAAAAAH!!!!!! Gefeliciteerd meis!! Vertel hoe was het? Heb je foto's? Oooooooh wat deed je toen je het hoorde? Hoe reageerde je hub en ma???

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh Wonder.. ik zit hier gewoon te stuiteren! Zo leuk voor je!!!

5-3 is de stand nu hè?!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Dank je!!! Ja, helemaal blij en gelukkig!!! Niet te bevatten....maar zo spannend! Was even vergeten hoe grondig het onderzoek ook alweer is.....Maar alles zag er perfect uit en dat was het aller aller allerbelangrijkste....toen ik dat hoorde viel er een last van me af....tja en toen het geslacht....ze zei....tja als het een jongen was geweest had hier toch echt wat moeten zitten......en ik zie niks!!! Hahaha.....later nog een keer gekeken en ze was behoorlijk overtuigd!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En wat leuk voor je zoontje!!
    Kan ie strax de grote stoere broer uithangen!

Nu Napoleon nog.. zo spannend!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Aaaaaah wat lief!!! Dank je!! Ik ben benieuwd naar Napoleon!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

KIPPENVEL!!!!!
    Gaaf zeg! Fijn dat alles goed was!
    Hoelang duurde het? En heb je foto's?

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ha meiden!

Gezellig om alles weer bij telezen :)

Even proberen op alles te reageren:

Ikheid, wat ik herken:
    - donshaartjes, maar op mn buik worden ze ook iets harder Een rechte streep over mn navel naar beneden. Heel charmant, ik lijk wel een man, gelukkig ben ik hoogblond ;) Mijn man vindt het allemaal schattig.
    En trouwens, ik heb altijd al een beetje dons ook op mijn rug en wangen, maar het wordt nu meer! Het valt denk ik niet meer uit, net als met je haar. Ik weet nog bij een van mn zussen, aan het eind had ze echt veel haar op haar gezicht! Gelukkig ook blond en geen hard haar. Volgens mijn man is het "fijn, zo'n vachtje, warm voor mij en ons kindje" :p
    - Navel: mijne was altijd een gat (vroeger niet) maar er begint in het gat weer een bultje zichtbaar te worden. Het plopproces is begonnen hihi.
    - Bukken en omhoog komen gaat lastig door mn bekken en ik voel mn baarmoeder dan erg goed zitten.
    - Onzekerheid ABSOLUUT
    - Surf: dingen vergeten en niet meer plannen, ook HEEL herkenbaar. Ik was altijd een soort wandelende agenda, maar nu...! Ik weet niks meer!

Surf, leuk kamertje!
    Ibas, ook leuke kamer! En succes met je volle dag... hoe is het met je bekken?

@ Ikheid: ik zwijmel erg bij de kinderwagen, maar grappig genoeg vindt mijn man het nog leuker dan ik! Hij weet inmiddels alle foefjes, snufjes, dingetjes en knutselt er graag mee haha. Voor hem komt het hierdoor ook dichterbij, dat is wel heel fijn.
    Mijn kleine nichtje die zag die kinderwagen en snapte niet waar de baby was!

Wonder en Napoleon, ik ben zoooooo nieuwsgierig!

Dat was het denk ik.

ff ego: pffff, ik baal echt van mn stage joh, waar nog steeds niks te doen is :(:(. Net gesprek gehad waarin ik het heb aangekaart, maar daar kwam echt niks uit. Nu wachten wat mijn school ervan zegt.
    Eerlijk gezegd wil ik best nu al zwangerschapsverlof hoor :) Maar ik wil geen studievertraging :x

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, dat bedacht ik me ook meteen....echt een grote broer die zijn zusje kan beschermen!!!

17. Ik ben uitgerekend op 29 april 2010 ^^
    Eerste kindje dus wel eng allemaal. En uh, ik zou graag willen vragen aan anderen, ik wil een MBO thuisstudie volgen bij LOI/NHA maar ik weet niet of het wel slim is dat nu al te doen of niet. Ik kan geen werk vinden met alleen mijn VMBO-tl diploma dus het is wel een goede keuze en iets dat ik graag wil. Maar denken jullie dat dat wel vol te houden is ookal heb ik verder niks, geen baan etc. en straks de kleine?

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, ik heb foto's maar ze zijn niet heel goed hoor! Ik zal er even een paar foto's van nemen. Ze staan niet op dvd. Het duurde 20 minuten geloof ik, maar het leken wel uren!!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik kan alleen maar ooooooooh zeggen...

Zucht, zooo leuk!

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    WONDER! Wow, wat ontzettend gaaf! Ik zit hier helemaal te hyperen voor jou. Ik vind het echt geweldig!!!! Gefeliciteerd zeg, wat fijn dat alles goed is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Deel Deze Pagina