Hoi! Gefeliciteerd! Gaat het goed met je? Ik studeer op het HBO en ik zie het tot nu toe prima zitten. Een thuisstudie moet kunnen denk ik. Lijkt mij wel verstandig! Wanneer zou j ehet anders willen doen?
dom... kan wel merken dat ik zwanger ben... de afspraak is om half 2... stonden we daar netjes om half 12
Fijn dat je je alles herkent.. Ben ik iig niet de enige. En dat van die minderwagen ken ik ja, mijn ventje weet al helemaal wat dat ding wel en niet kan en hoe die in en uit elkaar moet. Wat je zegt, zo wordt het voor hen ook 'echter'. Wat klote van je stage! Kan je het niet nogmaals aankaarten? Dan wellicht bij iemand anders?
Nee, niet echt. Ja, bij mijn school en dat heb ik gedaan, even afwachten wat zij ervan zeggen. Ik heb verder weinig bewegingsvrijheid binnen deze instelling (niet veel plaats voor verandering zeg maar) en kan ook niet voor 3 maandjes een nieuwe plek vinden (tot eind januari). Dus... Beetje gebonden hier, of ik moet nokken. Ik ben wel heel trots dat ik gezegd heb wat ik op mijn hart had, vond ik echt lastig! (dat de begeleiding slecht is, vertellen aan de begeleider, brr).
Hoi welkom! Gefeliciteerd! Naar mijn mening zou dat best kunnen, je hebt nu toch genoeg tijd over? Enl lukt het niet, tja das klote, maar dan heb je het wel geprobeerd.. Wie niet waagt wie niet wint.. Succes!
Oei... balen!!! Jammer zeg! Dus nog even geduld... Ik had trouwens net zoiets, moet vanmiddag naar de fysio en ik voelde toch dat ik iets niet heelmaal goed had. Heb toch maar even gebeld en inderdaad had ik echt een verkeerde tijd onthouden
You go girl! gewoon zeggen wat je op het hart ligt. Tja, dan zit er niets anders op.. wel dan? Nog ff volhouden hoe frustreredn het ook is..
Nou, mijn mening ove rdit gesprek is dat er ws niks gaat veranderen. Ik wil van school horen of zij dat ook denken (heb verslagje gestuurd). Als dat zo is, dan nok ik ermee en ga ik hier niet mn tijd uitzitten. Dan ga ik liever thuiszitten (en forumverslaafd worden ofzo haha). Nee, ik kan genoeg bedenken om te doen.
@Wonder zie je wel wij NUB experts hebben allebei gelijk gewoon een meisje erbij leuk hoor! @napoleon hihihi wat grappig nou ja wij wachten hier nog wel even samen met je om je door je zenuwen heen te helpen!
@Janne: wat vervelend van je stage.....idd goed van je laten horen hoor!!! @Napoleon: hahahahaha moest je ver rijden? @Ikheid: ja smelt he?! Ik ga nu ff shoppen!!!!!!! XXXX
Ahhhhhhhh mooi zeg!!!! Een meisje wat leuk!!!!!!!!!! Welkom in de club Gefeliciteerd. Je bent helemaal hyper de piep he hahahaha
Wonder gefeliciteerd met een meisje! Jahoooooo! Ik weet het dus nog niet Over een halfuurtje gaan we weer weg Gelukkig kon meike wat langer op de creche blijven, voel me zo dom...