Ach boeiend meis! Je bent zwanger.. das een goed excuus Spannend hoor! Wat denk jij dat het is? En wat denkt je hubbie?
ik denk een jongen en mijn hubbie een meisje. Mijn gevoel is zo sterk dat ik denk dat als het een meisje is ik helemaal flabbergasted ben! haha dus ik bereid me maar vast op een meisje voor
Hier precies hetzelfde.. en mijn gevoel wordt steeds sterker. Ik sta straks echt raar te kijken als het een meisje is, hahaha! Maar wel net zo blij hoor Ik ben zoooo benieuwd voor je...
@Wonder shopse nu is het echt leuk om gericht te shoppen! @Napoleon bijna en ja mag alweer. Had je gevoel ht bij de andere 3 wel goed?
Hahahaha mijn vriend was twee uur lang niet aanspreekbaar zaterdag heb zo gelachen. Hij wist zeker (onze waarzegger ) dat het een jongen zou zijn aangezien er in zijn familie alleen maar jongetjes worden geboren... Dus toen de echoscopiste zei nou het is toch echt een meisje viel die bijna van zn stoel Super happy en blij natuurlijk en hij is helemaal trots maar had dit nooit verwacht. Moet er weer om lachen als ik erover nadenk
Hahahaha! Ik moet er ook enorm om lachen.. Ik denk dat dat hier ook zo gaat zijn, dat we allebei van onze stoel vallen. Want we denken allebei wat anders.. Hahahaha!
Ja stom he ondanks dat je weet dat je nooit zeker kan weten kan het toch in je hoofd al helemaal zo zijn en ben je al bijna gewend aan het idee ... Haha
@ Napoleon; Spannend weer . Veel plezier straks. @ Wonder; Wow een gezonde meid. Gaaaaaaaf!!!!! Gefeleiciteerd & shopse . @ Ikheid; ja spannend he trouwen. Het gaat allemaal best hard zo, de tijd. Het starten van een echt gezinnetje . @ Janne; jeetje wat balen zeg zo'n stage. Lijkt me vreselijk!! En met mijn bekken gaat het redelijk. Heb zo mn goede en slechte dagen.
Het gaat idd erg hard allemaal nu.. de eerste 20 weken zijn voorbij gevlogen, strax eerst trouwen en dan komt de kleine spruit Leuk, spannend, maar ook best eng allemaal..
o wat ben ik dom... lekker aan de wandel gew en kom ik thuis staat er visite.,.. had het zelf afgesproken maar was het helemala vergeten... gelukkig waren ze er nog maar net
Zooooooooooo ik heb me even uit kunnen leven, maar nog niet genoeg....gaan zo ff serieus de stad in. Vriendlief denk voor kleren voor hem, maar ik weet wel beter @Napoleon: ooooooooooooooh het is nu zover.....ik denk aan je meis! @Ann: ja ik ben helemaal hyper de pieper joh!!! Moet wel enorm lachen om je vriend...hahahahhaa......Ik had ook zon sterk gevoel dat het een meisje was....maar ja....zeker weten doe je het nooit! @Smile: ja die nub theorie werkt wel degelijk!!!!! Goed he?!!!!! @Ikheid: ik ben ook zooooooo benieuwd naar jullie echo!!
haha en vriendlief maar denken dat je voor hem gaat!! haha nou..... ik ben zo benieuwd wat het is... maarja... ik laat de verrassing voor wat het is kan iemand dat zetten op de april mama site... dus wendysunny verrassing bij de 1e had ik sterk gevoel dat het een jongen was, nu heb ik geen idee.... spannend dus
Wat spannend dat je het een verrassing laat!!! Pfff mijn nieuwsgierigheid is daar te groot voor! Maar wel heel leuk hoor!
nou die van mij ook hoor manlief wil het echt niet weten... dus tja.... ook wel speciaal als ik het weet zeg ik het toch tegen hem.... dus tja het lijkt me handig voor het shoppen en de naam haha
Ja, dat was de eerste keer voor ons ook een motivatie om het te willen weten. Vond dat er maar weinig unisex kleertje waren, dus sja......maar knap dat je het kan volhouden!!!
de 1e x hebebn we een jongens een meiden en een unisex setje gekocht meidensetje ligt nog op zolder.... koop nieuw jongenssetje bij en heb al een unisex setje gekocht
@wonder: Zo heb eindelijk de juiste ingang naar het forum gevonden...Dank je voor het wijzen van de weg...Ik zat maar iedere x op mijn persoonlijke pagina bij clubs te kijken...dan gebeurt er niet zo veel We hadden het net in PB even over je 20 weken echo - ik zie dat je nu weet dat het een meisje wordt; wat ontzettend leuk!! Om je vraag te beantwoorden; ja wij willen het ook graag weten als ons kindje er de mogelijkheid voor geeft altijd maar afwachten... @de rest van het forum: aangenaam! Ik heb me bij de club voorgesteld en vanaf nu ga ik ook een poging doen om dit allemaal te volgen groetjes Franka