April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hebben jullie trouwens ook last van een soort bandgevoel om je buik? het lijkt wel alsof er continu een korset (vooral aan de bovenkant, iets boven mn navel) om mn buik zit. zou dat komen doordat mn bm aan het groeien is? het is zo'n naar gevoel? ik ben er misselijk van!

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Dat heb ik 's avonds vaak en dan lukt eten niet goed! Dus ik herken het wel ja, weet niet waar het van is.

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wonder, dat is nog eens goed(koop) shoppen!! Zo kun je nog wel een paar keer op pad. Geniet van je tijd in Nederland! Succes bij het cb!

Energie... Die is hier nog ver te zoeken. Heb dan ook net de griep gehad. Misschien dat het nog komen gaat :(

MG: Er was gister een conferentie op de tv waar ze zwangeren ten zeerste aanraden om de vaccinatie wel te halen. Helemaal als in het derde trimester je longen minder ruimte krijgen heb je een hoger risico op complicaties. Ook zit er in het vaccin alleen de substanties van de gewone griepprik en die zijn veilig. Zwangeren in risicogroepen die normaal ook de griepprik krijgen, krijgen die ook als ze zwanger zijn en daar zitten geen risico's aan vast. Alleen zit er in deze vaccinatie mexicaanse griepvirusdeeltjes en in de gewone griepprik de normale griepvirusdeeltjes. De assistente van mijn huisarts raadde hem daarom wel aan om hem te nemen.
    Vind het erg lastig. Heb vandaag wel de gewone griepprik opgehaald. Die krijg ik elk jaar wegens astma en lage weerstand. Heb afgelopen week de griep ook al gehad. Ben er bang voor dat wanneer ik me niet laat inenten voor de mexicaanse griep ik hem krijg. Als de gewone griep heerst, en ik heb geen griepprik, krijg ik hem 9 van de 10 keer. Met gevoelige longen en die complicaties vind ik het toch erg griezelig. Maar vind het ook heel eng wat het met je ongeboren kindje doet.... Ik heb nog 2 weken om er over na te denken. Hopelijk is er dan al wat meer bekend!

mik25 zelf, ? kleine?
    Napoleon Zelf, Nee Kleine Ja
    wonder zelf nee - Kleine ?
    ingrid130 zelf nee - kleine ja
    Caromama zelf ? - kleine ja
    Trotsemama zelf Nee - Kleine Nee
    Ibas zelf Nee - kleine: n.v.t.
    Heidi zelf Nee - kleine: n.v.t.
    Emmetje zelf Ja
    Janne zelf Nee - kleine n.v.t.
    Ka85 zelf Ja?? - Kleine n.v.t.

Arka, laat je weten hoe je echo is geweest vanavond?

Laura, heel veel plezier vanavond met de echo!

Spriet, wat een super mooie echo zeg! Wow!! En wat gaaf dat je zoveel foto's en een dvd mee hebt!! Dat wil ik ook :D

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jaaaa!!! ik ken het!
    Als ik dan naar mijn buik kijk lijkt ie wel op springen te staan en mijn huidje... die staat dan echt erg strak gespannen... En mijn buik is dan ook met geen mogelijkheid in te drukken.

Net een harnas! :$

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja en ik heb dan vaak ook een beetje ademnood trouwens!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat benauwder en zwaarder ademen... Net alsof ik de marathon heb gelopen :$

7. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Spriet wat een prachtige echo!!!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow ok, het zal er dan wel bijhoren... hopelijk blijft het niet te lang, want fijn is anders haha, maar goed, moet er wat voor over hebben he hihi...

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Jep, hoewel ik daar weinig ervaring mee heb haha.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ook niet!! Whuahahahahaha! :D

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Idd fijn is anders.. maar we mogen niet klagen

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    inderdaad vind ik ook ikheid, we hebben tenslotte een prachtig wondertje in ons buik!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inderdaad :D

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

lMijn vriend zei gisterenavond trouwens dat mijn vagina echt dikker is, beetje opgezet en veel roder van kleur..

Ikzelf zie het niet, die buik zit er echt voor.. Ook scheren gaat nu op gevoel :)

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Heel herkenbaar ja. Vooral na het eten dan is het net of je buik op ploffen staat! Alles staat dan helemaal strak.

Ikheid, ik kan nog over mijn buik heen kijken haha. Zal er een foto bij doen van hoe hij is. Ben wel erg benieuwd naar jou buik! Heb je een foto?

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    #11496 Ka85, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    Hij doet het niet... Zegt uploaden mislukt. Zal eens kijken of ik hem in mijn album kan zetten

Het is al gelukt. De foto was te groot :)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooi buikje ka!
    ik kan 's ochtends nog wel scheren, dan kan ik het nog zien haha, maar na het eten lukt het niet meer...

ik denk nu trouwens dat ik me toch maar moet laten inenten en thijmen ook... ervanuitgaande dat die mensen van de gezondheidsraad er verstand van hebben en ik niet... volg ik denk ik toch maar hun advies op...
    moet ik dan gewoon de ha bellen? heb namelijk geen oproep ofzo gehad...

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wooooow KA!! Kei mooie buik zeg!!!
    Hier is de mijne.. (ik kan opzich nog wel wàt zien, maar het gaat niet erg makkelijk en doet soms best pijn..) dus het gaat allemaal wat moeilijker zeg maar.

Ben meteen ff met de hondjes wandelen, nu is het droog hier..

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

ik denk gewoon de ha bellen ja.. en anders weten zij wel wie je kan bellen..

ik ben ff wandelen

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hallo,

Misschien dat we vanmiddag weten wat het word kleine kans maar wie weet;) en jaa ik laat het hier op het forum weten :D:D:D als ik het weet, het is of vandaag of over 4 weekjes :D We willen het echt super graag weten!! nu is het frummel en dan is het.... :p

pff ben wel zenuwachtig hoor!

Deel Deze Pagina