kwam ik deze tegen op de laptop... van 2 weekjes terug... oooow wat hebben we toch een heerlijk kereltje... (sorry, moest m gewoon even laten zien hihi) Bekijk bijlage 27357
we waren aan het wandelen in het bos in Duitsland, Thijmen voor het eerst door al die bladeren, hij vond het echt geweldig, maar dat is wel te zien hihi
Ooohhh surf.. die buik! Mooi hoor! En wat een heerlijk zoontje heb je zeg! Wat een knappert en dat lachje van 'm!
Goedemiddag meiden, Wonder en Napoleon: gefeliciteerd met jullie meiden!!!!! Ik heb ook een paar mooie echo foto's en buiken foto's voorbij zien komen! WOW Hier ook geen mg prik... Heb ook donshaartjes op mn buik, echt raar hahhaha en ben ook erg onzeker.. Ik ben weer opgeknapt, nu is mn vriend ziek, we wisselen elkaar af. Franka: welkom Verder weet ik het even niet meer....
TM wat een mooie buik zeg!! Wow! En een hele leuke buikband! Ikheid, je brengt me wel aan het twijfelen hoor haha. Ik was eerst ook heel erg tegen vaccineren en geen twijfel over mogelijk. Maar nu de gezondheidsraad en al die hoge pieten het wel zo aanraden begin ik wel erg te twijfelen. Was eigenlijk al weer over na de ja-kant omdat ik sowieso al tot een risicogroep behoor. Maar iedereen die zegt wat anders. Lastig zeg! Surf ook een hele mooie buik zeg! Leuke foto van Thijmen! Knap ventje!
goedemiddag meiden... ik heb een probleem: heb mondeling een contract gekregen voor 1/2 dag per week voor hele schooljaar. Nu moet ik misschien weg omdat er een collega van verlof terugkomt e dan staan er dus 3 juffen in 1 groep. Ik heb niks op papier gekregen. De andere 2 dagen die ik werk wist ik dat ik per dec zou verliezen omdat het los invalwerk is... wat nu te doen?
bij mij bij de bond staat dat mondeling ook een geldige afspraak is ookal staat het niet op papier maar het blijft jou wordt tegen het zijne ik had namelijk ook een mondelinge afspraak met me vorige manager dat me contract wordt verlengd maar me nieuwe manager wil er niets van weten
stoere band... maar als ik zoeiets om doe vind ik het bij mijzelf wat gek over de kleding... hoe doe jij dat?
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&tc=PULLDOWN_00FUNBABY&offset=40&list_sort=gd&tc=PULLDOWN_00FUNBABY&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&rubrik=FUNS_00FUNBABY&titel=Babystuff&mid=890&list_sort=gd Hier hebben ze best grappige kleding, met leuke teksten erop.. Kwam mijn vriend mee, die is druk aan het werk.. Hahahaha! NOT!
ik vind dat niet gek je moet je buik laten showe ik heb wel een ander zwart shirtje eronder dus valt bijna niet op maar ik doe hem ook gerust over een oaars shirtje of een paarse band over een wit shirtje
vind het bij anderen wel leuks taan... haha ach misschien zijn mijn banden te groot of de buik nog te klein