Mondeling is ook rechtsgeldig.. Maar ja zie dat eens hard te maken. Ik had hetzelfde.. Ik zou een jaarcontract krijgen, dat werd uiteindelijk zonder enig overleg een halfjaar contract en nu.. nu wordt dat contract niet verlengd terwijl ze me hebben verteld dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat ik er niet uit zou vliegen.. En zie nu! :x
zou ook kunnen haha maar die op de foto staat die is smaller dan die banden van de prenatal en zit dus niet zo flubberig aan de bovenkant
tja en daar sta je dan he? maar wat zouden jullie doen? kan ik iets doen? wil nu niet meteen de bond bellen en even horen wat ze morgen zeggen... het staat do op de agenda op het werk, maar dan ben ik dus vrij....
zit jij nu trouwens volledig in de ziektewet? ik ben namelijk van plan als mijn contract niet wordt verlengd om ook volledig in de ziekte wet te gaan zal toch wel gebeuren aangezien ik weer 8 uur op de dag op me werk ben gister kon ik weer is niet lopen en niet uit bed komen
deze heb ik gekregen van me schoonzus maar ze heeft hem gekocht bij de C&A hij is van Yessica (ik wist niet dat C&A ook buikbanden verkochten hoor )
trotsemama : je moet wel om jezelf en je kindje denken he? hoeveel dagen werk je? wat een pech hebben we allemaal op het werk zeg!!!
ok jessica: ik moet dus naar de c en a help: wij willen het kidje als 2e naam vernoemen.... meid zijn we uit.,, jongen niet! hier wat namen: geert henk (vaders) geert, johannes, pieter, albertus (opa's) tja... wat valt ervan te maken he?
oe moeilijk wendy... wil je een combi van die namen, of een van de namen... want ik vind persoonlijk pieter dan de leukste...
ik werk 3 dagen ja dat is ook wel zo maarja de bedrijfs arts heeft bepaald maar ik ga er nog wel achteraan en wil een second opinion gister was er een huisarts op me werk vanwege artsenvisite bij de bewoners vraagt ze wat loop jij raar ? ik: ja heb bekkeninstabiliteit zij: en werken dat gaat nog? ik : nee maar de bedrijfsarts heeft bepaald zij : nouja dit kan ook niet ik zou er nog maar even achter aan gaan hoor ik : ja dat moet ik zeker anders loop ik over 10 weken thuis zij: ja dat loop je dan zeker toen voelde ik me toch niet meer zo aansteller door me bedrijfsarts voelde ik me dus wel een aansteller
Jep ik zit voor 100% in de ziektewet nu.. En ik heb om de week contact met het UWV. Zij weten dat ik thuis zit en waarom, ook om de reden hoe het op het werk is gegaan.. Echt niet netjes! Maar ik doe ook net alsof ik zwak ziek en misselijk ben Ze kunnen de pot op op het werk.. Vorige week belde mijn baas met een smoes.. aan het einde van het gesprek zei hij 'als jet het tot 1 januari thuis uit kan zingen vinden wij het prima hoor, wij redden het wel..'. Ik heb er niet op gereageerd, want hij lokte gewoon een reactie uit.. Maar dat zegt wel genoeg dat wat hij zei. Ik ben helemaal niet van het ziek zijn en heb nog nooit in de ww gezeten.. Maar nu vragen ze erom! En als ik per 1 januari ziek uit dienst ga moeten ze mij 100% uitbetalen Dus ik blijf lekker thuis! Iedereen verklaart me voor gek als ik terug zou gaan naar dat bedrijf..
Jaaaaa! Volgende week gaan we meteen wat shirtjes bestellen en ze zijn ook niet eens zo duur... Kan je die afspraak van donderdag verzetten, zodat je erbij kan zijn??? Wat een gedoe hè? Bah bah!
groot gelijk meiden!! denk aan jezelf! die bedrijven proberen ook maar het goedkoopst klaar te zijn... maar daar trappen wij niet in haha
ik moet aan het werk hier in huis... zeg ik elke dag tegen mezelf en doe steeds veel minder dan ik zou willen, dus ga nu maar weer aan de slag! tot later!
je bedoeld bij die vergadering... tja ik kom nooit bij een vergadering. ga ervan it dat ik het morgen dus al wel hoor als er iets voor mij gaat veraneren... maarja... als ik die dag niet meer heb krijg ik ook geen zwanagerschapsuitkering... snap je?