Pffff moeilijk!!! Iets van een puzzel ofzo? Of een blokkendoos? In ieder geval iets leerzaams waar ie uren mee zoet is.. Klei?
Ja, wel mooi he! En dankje! Gister was het wel prima, behalve allemaal rottestjes om te kijken of het idd iets met mn bekken was (de tranen sprongen zowat in mn ogen, het deed echt pijn, die man zich tien keer verontschuldigen). Nou ja, we zullen zien! Het geeft mij een stagevrij middagje dus ik vind alles best!
Sjaal, wanten mutsen van zijn favoriete tekenfilmfiguur? Puzzel? Glittershampoo (heb je ook in jongensvarianten) Uhm, verder reikt mijn inspiratie niet Moet nu echt weg, doei!
Staat mijn vriendinnetje hier ineens voor de deur, zij is op 23 april uitgerekend.. Zij heeft vandaag te horen gekregen dat haar contract niet verlengd gaat worden per 1 januari. Gaan we samen genieten van ons vervroegde verlof!!! En lekker shoppen!!!
wendysunnny: een puzzel of een boekje ofzo? @Janne: thanks! ben er ook wel trots op hihi, ook al mag ie af en toe best ietsjes groter, dan is het nog duidelijker... @hier: ben echt moe! kleine slaapt eindelijk na 45 min, ga denk ik zelf ook even liggen... doeidoei
@Ikheid ik dnek een meid qua gevoel en op basis van de echo maar geef geen garantie he Hihihi lekkende tieten! Had van de week dus wel een korstje op mijn tepel en steeds (waarschijnlijk) stuwing gevoel maar heb het niet meer gehad maar verwcaht op zich me wel snel bij je aan te sluiten met de pads. Zijn jullie tepels ook zo veranderd? Ik heb wel gelezen van groter en donkerder en dat valt bij mij wel mee maar ik heb een soort van rode gaatjes in mijn tepelhof gekregen ipv de bultjes waarr ik wel over lees
Hey meiden, Nou ben je lekker aan het sparen... gaat uiteraard de wasmachine kapot :S. Donderdag wordt de nieuwe bezorgd. Verder melk, ja heb ik al een poosje maar bij mij blijft het niet doorlopend zo hoor, komt af en toe, meestal als ik het lekker warm heb, onder de douche bijv. Ik draag altijd padded bh's dus als ik iets lek ziet toch niemand het verder niks te melden, ook niet echt te reageren geloof ik, wel veel geluld hier maar niet echt reageerbaar .
Ik heb net een brief van de huisarts gekregen met een uitnodiging voor een vaccinatie voor de MG Heb liever een uitnodiging voor een feestje, maar dan niet van de huisarts
Hè bah das balen van de wasmachine, die rotkrengen zijn altijd zoo duur.. Ik draag ook padded-bh's, maar nu voelde ik het echt lopen..
Meiden die een vraag hebben over hun werk, over de ZW, over de WW.. Je kan het zo gek niet bedenken en je kan het vinden op: www.welderforum.nl Daar maak je een account aan en kan je al je vragen stellen! Erg handig!
Heey hallo, Met Frummel was alles goed:d hij of zij was lekker druk en preuts lag met zn beentjes over elkaar dus helaas was niet zichtbaar, wel handje boven zn hoofdje,, ik zal straks of morgen even de foto's uploaden, maar alles was goed, bloeddruk was prima ik was 100 gram afgevallen whahahaha. Pfieeuw iik ben echt opgelucht! frummel was in ieder geval erg druk!
Ooooh wat fijn dat alles goed was zeg! Heerlijk! Ach nog ff geduld en jij weet het ook wat het wordt...
zo daar ben ik weer....heb nog niet alles teruggelezen, maar voordat ik vergeet wat ik allemaal gehoord heb vandaag. Het begon al dat ik aan de consultatie arts vroeg....moet ik de BMR prik nu wel doen als ik ook voor de griepprik ga. Heeft dat consequenties? Oh...ja....goeie.....even bellen, want er moet inderdaad een maand tussen vaccinaties zitten. Nou is de richtlijn dat er twee weken tussen moet zitten en aangezien ze over krap twee weken gaan beginnen met vaccineren (en ik dus niet weet wat ik ga doen).....heb ik de BMR prik dus maar laten zitten. Op mijn vraag of het wijs is om de griepprik te halen voor hem kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord. De arts die ik heb gesproken laat zichzelf niet inenten, maar ook hij draaide om de hete brei heen. Niemand durft een advies uit te brengen omdat ze niet weten wat er nou daadwerkelijk allemaal speelt. Wel gaf hij nog even mee dat er in Amerika drie zwangere vrouwen overleden zijn , nadat ze het vaccin hadden gehad. Of daar een causaal verband te noemen is....daar zijn de meningen nog over verdeeld. Toen heb ik mijn moeder mijn tante laten bellen, want die heeft weer veel contact met een nichtje die internist is....en zij gaf aan dat zij en haar man tegen inenten zijn. Dit omdat er nog teveel onduidelijkheid bestaat over het vaccin en de griep. Daarbij kan de griep nog allerlei verschillende vormen gaan aannemen, waardoor het maar zo kan zijn dat je nu voor een maand beschermd bent....maar daarna niet meer. Kortom....een hoop onduidelijkheid nog, maar de weegschaal slaat hier naar NEE door. Pffffffffffff wat een verhaal he?!