April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Om een lang verhaal kort te maken heb je alleen maar gehoord: niet inenten...

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid lekker
    hier wordt het patat
    dinsdag is patat dag omdat manlief om 7 uur alweer bij de brandweer moet zijn
    dinsdag brandweer avond :( hij is vrijwillige brandweerman
    en ik vind het nog steeds niks
    hij heeft vorig jaar een jongetje uit een huis moeten halen wat in brand stond
    jongetje leefde niet meer dus hij moest een levenloos lichaampje uit huis halen :(

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja eigenlijk komt het daar op neer, maar alleen mijn nicht en haar man zijn zo duidelijk geweest.....:D

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ooooooh wat erg.....krijgen ze hulp om zoiets te verwerken?

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Napoleon, balen van de wasmachine!! Gelukkig komt er snel een nieuwe, want ZONDER wasmachine... oei.

Surf, dat heb ik ook, dat mijn buik best groter mag haha! Nou ja, we hebben nog tijd zat om te groeien ;)

Wonder, wat een verhaal zeg over de Mexicaanse griep. Dus maar wel de BMR halen omdat je het toch niet gaat doen?
    Ik word er ook steeds kritischer op hoor, er zijn zoveel wisselende verhalen!

Trotsemama: stoere man, bij de brandweer! Ik zou het ook neit fijn vinden als mijn man dat deed, beetje eng eigenlijk. Maar wel heldenmoed natuurlijk.

Lautjuh jammer van de echo dat je het geslacht nietk on zien, maar wat FIJN dat alles goed was!!!! :D

Dat was het denk ik!

Lasagne... ik lust geen pasta meer sinds ik zwanger ben en ik lust het nog steeds niet (alle andere dingen wel). Ik eet een restje prutje met taco's en mijn man aardappels, groente, vlees. Zijn we allebei blij ;)

Net bij de fysio was wel oke. Meteen gevraagd over mijn hoofdpijn. Waarschijnlijk is het tension hoofdpijn, dus veroorzaakt door verschillende factoren. Eens zelf maar eens bedenekn hoe ik dingen anders kan doen, weet wel waar het aan ligt. Als niks lukt kan ik weer bij de fysio hierover beginnen.

Gaat verder alles goed met jullie?

6. Trotsemama1

jaa hij had er alleen geen behoefte aan
    hij vond dat hij het met zijn collega's wou bespreken en heeft dat ook gedaan
    en hij heeft er geen last meer van

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik wacht nog even de berichten verder af en dan ga ik idd gewoon voor de BMR....gelukkig heeft die geen haast en kan ik daar voor binnenlopen. Misschien blijf ik dus wel wat langer hier!!

Ik hoop dat je ook snel van je hoofdpijnklachten af bent....het zit je echt ff niet mee he?!

Hier ook sinds drie dagen veel last van mijn onderrug....waarschijnlijk doordat de kleine meid laag in mijn buik ligt en dus ergens tegenaan drukt.

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wel heel pittig zoiets!!

9. Trotsemama1

Was het ook omdat wij zelf net noa hadden

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hihi, volgens mij zit jij best graag in NL, of niet? ;)

Weet je, ik hou er helemaal niet van om zeurderig te doen, maar nu baal ik gewoon echt. Ik hou ervan om flink aan te pakken en ik moet nu maar een soort afwachten hoe het loopt met mn stage en wat school er weer van zegt enzo. Terwijl ik inmiddels eigenlijk al lang gewoon wil nokken ermee, maar dat durf ik niet zo goed te beslissen, awnt dan krijg ik dus studievertraging. maar ja, die hoofdpijn komt dus voor het grootste deel ook door stage (ik heb het niet op vrijdag en het weekend en toen ik vakantie had ook niet, toch vreemd he!).

Maar goed, verder ben ik gezond en zwanger en heb ik een hele lieve man, fijn huisje, wasmachine die het doet (alleen wel veel herrie maakt op het moment haha), genoeg geld om elke dag te eten en warme kleren te dragen, een toffe auto voor de deur, fijne familie, fijne vrienden, dus ik heb veeeeel meer dan veel mensen die er bestaan. Zo, ik ehb gesproken.;)

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nou, dan is dat toch ook weer anders inderdaad! Tjonge zeg. Wel fijn dat hij er geen last meer van heeft, dat kan ook heel anders gaan!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, dan komt het nog harder binnen....heftig hoor!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ikheid: las net ook jouw berichtje over de MG....dat ze het op de kraamafdeling afraden....nou dan is het 1+1 toch?

En ik zag ook dat ze bij de NUB experts allemaal voor een meisje gaan...hahahah ben benieuwd! Ik zat nl te twijfelen, maar dacht dat de nub iets omhoog stond....ff afwachten dus!

14. Trotsemama1

jaa
    en nou een term wat me man zeg (het hoort erbij en die knop gaat om zodra ik de brandweerauto instap )op zich wel goed
    alleen ik ben soms overbezorgd
    ik wil ook niet weten of het om een gebouwbrand gaat
    want dan moeten ze ook wel is naar binnen en ik haal altijd de raarste scenario's in me hoofd

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou ik snap je heel goed!

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Dat kan ik me heel goed voorstellen, zou ik ook hebben!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Janne: ik ben heeeeeeeeeel graag in het Nederlandse! Lekker om alles in je eigen taal te kunnen doen en gewoon te eten waar je zin in hebt!

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    @ Wonder: kan ik me goed voorstellen! Ik mis NL al als ik op vakantie ben in het buitenland, dus ik weet niet of het iets voor mij is om in het buitenland te wónen...!
    Geniet er lekker van! Hoeveel langer ben je evt hier?

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier een foto van frummel!!!
    hartje was ook goed! ga morgen betere foto maken van de echo is nu te donker!

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ben benieuwd naar je foto morgen, ik kan het nu niet zo goed zien!

Deel Deze Pagina