Ja idd Wonder, 1 en 1 is 2! Dus ik doe het echt niet! Janne, wat irri die hoofdpijn zeg, komt dat door stage? Nou dan weet je genoeg.. Nu aan jezelf en je kindje denken. Wooow TM, das heftig zeg. En ik snap erg goed dat je niet alles hoeft te weten.. Dan word je helemaal gek als je thuis zit met de kleine. Brrr!
@ lautjuhhh Wat fijn dat alles goed was !! Wel jammer dat hij of zij niet wilde laten zien wat tussen de beentjes zit Hihi
De reden om Julian wel te laten enten is eigenlijk heel simpel, hij zit drie dagen in de week op het kdv waar het gewoon een hangplaats is voor virussen en de kans dat hij daar de mex.gr. oppikt is groter.
ja we hebben een wasmachine besteld, hij komt donderdag. Een zuinige, die 'maar' 47L water verbruikt (wist niet dat die dingen zoveel verbruikten...) en een laag kilowatage per wasbeurt. Hij heeft ook een lekkere ruime trommel voor 7kg dus dan is het eiegnlijk ook weer zuiniger.
lautjuh: fijn dat alles goed was! heerlijk om de kleine zo te zien bewegen! wel jammer dat ie niets prijs wilde geven, blijft dat toch afwachten...
Lautjuh, fijn dat alles goed was bij de echo en nu maar hopen dat de kleine over 4 weken minder preuts is!
Vandaag bij de vk geweest, kleine was goed gegroeid, lekker druk en verder was ook alles goed. Bloeddruk 110/55, heel anders dan bij Julian toen zat ik telkens op 160/80 of hoger maar dit was goed zei ze dus dan ga ik daar maar vanuit. Over de mex.gr. zei de vk dat het een milde griep is en dat die natuurlijk net zoals een gewone griep bij sommige mensen erg heftig kan zijn maar niet standaard. Heb ook gezegd dat ik me niet laat enten en dat vond ze verstandig dus ondanks dat ze geen advies gaf om het wel of niet te laten doen kon ik daaruit opmaken dat ze het zelf ook niet zou laten doen.
Tanx voor de reactie's ik ben super blij dat het allemaal goed was. Ben alleen elke keer hartstikke moe als ik ervandaan kom! maar ja dan op tijd naar bed en effe bij slapen : ) morgen zal ik betere foto's neerzetten
Ik dacht dat die veels te laag was omdat het bij Julian telkens zo hoog was maar denk nu dus dat die van toen gewoon te hoog was en deze goed
Helemaal vergeten roeland te vragen een foto van mijn buik te maken. Nou ja maar eens kijken of het mezelf gaat lukken.
Ik heb een stukje terug gelezen, maar het zijn zoveel bladzijden. Kon niet helemaal vinden wat ik zocht. Ik lees namelijk dat veel van jullie tegen de inenting tegen de mexicaanse griep zijn. Ik kan echter niet veel vinden van degenen die wel de inenting gaan halen of gehaald hebben. Ik zou graag willen weten wat jullie de doorslag heeft gegeven om hem juist wel te gaan halen. Ik moet namelijk een keuze voor mezelf maken, maar ook voor mijn zoontje. Heb wel zoiets van...als ik ga gaat mijn zoontje ook. En als ik het niet doe dan laat ik hem ook niet inenten. Wie kan mij helpen een keuze te maken?
@ingrid, maar een onderdruk van 80 is niet te hoog gelukkig. En ja nu heel laag, kan je ook heel moe van worden trouwens ik heb ook altijd een lage bloeddruk, altijd al gehad, maar nu extra opletten en dropjes in mn tas (hoewel die er meestal niet lang inzitten, mjammie!)
Als we ergens een normaal fototoestel zouden hebben dan zou het ook wel lukken maar hebben hier een canon 500d, is een digitale spiegel reflex camera en te lomp om normaal in 1 hand vast te kunnen houden
ik haal hem wel.... er is nu meer bekend... alle stoffen zijn onderzocht ze kunnen geen kwaad volgens de onderzoekers. zoonlief krijgt hem ook