April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    das inderdaad lekker, mijn verlof ging de vorige keer in juni in (zat al wel eerder thuis) en ben in november weer begonnen met werken omdat Julian pas in november bij het kdv terecht kon had ik nog een week of twee vakantie eraan vast geplakt.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    maandag nog 2 weken en dan heb ik eindelijk de intake bij de vk, ben zo benieuwd hoe het dit x gaat omdat dit een andere praktijk is dan waar ik met Julian liep.

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Wij hadden gelukkig geen wachtlijst voor het kdv, maar hoorde dat die er nu wel zijn. Heb me nog niet ingeschreven voor de 2e, vind dat nl. de goden verzoeken. Van de andere kant is het zaak om z.s.m. in te schrijven...tja, ik wacht denk ik toch ff tot na de eerste echo dat ik zeker weet of er uberhaupt leven in me zit :)

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Haha en of hij er ff trots op is!! Vooral op zijn eigen prestatie ;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik heb ook wel eens gehoord dat het makkelijker is als je al een kleintje op het kdv hebt zitten dan wanneer je er voor het eerst binnenkomt. Vorige keer konden we gelukkig ook meteen terecht alleen dan vanaf het begin van de maand omdat dat makkelijker was ivm factureren enzo.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga stoppen! Ga lekker slapen want m'n ogen vallen bijna dicht!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

7. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ja, bij sommige kdv gaan 2e kindjes voor op 1e, maar bij ons doen ze dat niet. Wij hebben hier maar 1 kdv in het dorp en dat zou niet eerlijk zijn omdat er dan weinig plek zou zijn voor 1e kindjes. Dus is iedereen gelijk en als je pech hebt moet je dus naar een omliggend dorp uitwijken voor bepaalde tijd. Daar zit ik niet op te wachten eigenlijk. Maar goed, we zien wel, ga ik me nu nog niet druk over maken, kan altijd nog :)

8. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ja, ik ga zo ook lekker naar mn bedje toe, manlief is nog buiten de deur. Welterusten allemaal!

9. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ja, daar zijn mannen dol op hè, als ze gelijk resultaat zien..haha ;)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @buik: begint hier ook wat op te zetten maar dat zijn m'n darmen denk ik wel

@vertellen: De oppas vroeg gister: willen jullie wel een tweede? (een ander oppaskindje krijgt namelijk een brusje, de mama is 15 wk ofzo) dus ik... euhhh ja we willen wel een tweede... Moest echt op m'n lip bijten ja! Wil even wachten op de echo voor ik het haar vertel en m'n werk

11. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Nu ga ik ook maar stoppen aangezien ik nog de enige ben..haha

Tot morgen dan maar weer :)

12. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Slaap lekker allemaal!! En tot morgen!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Miza, veel sterkte meis, dikke knuff!

Tegenstrijdigheden...

14. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,
    Lekker geslapen? Ik redelijk... Weer veel wakker geweest en flink gedroomd! Verder weinig nieuws hier eigenlijk. Kreeg mn broek vanmorgen amper dicht :$. Zo opgezwollen door mn darmpjes. Als het maar niet doorzet met groeien moet het nog bijna 4 weken kunnen verbergen allemaal. Na onze eerste echo 1-9 willen we het pas vertellen. Als dat lukt ;).
    Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot vanavond. Ik moet zo weer aan het werk. Tot 17:30 en dan weekend :D

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0

Ik heb pku is een afkorting van een moeilijk lang woord (mag geen tot weinig eiwitten eten) Met mij gaat het super je moet er mee leren leven, maar het is al vanaf de gebroorte dus ik weet niet beter;) Alleen als ik zwanger wil worden en ben moet ik me heel streng aan dieet houden dat is wel eens erg zwaar maar nu ik zwanger ben gaat dat super!

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Goedemorgen allemaal,

Zo er is echt veel gekletst gister, gezellig hoor.

Nieuwe mama`s to be gefeliciteerd en welkom hier.

Ik heb gelukkig nog niet heel veel last van opgezette darmen maar ik moet dan ook regelmatig naar de wc.
    Wel heb ik nu lichte hoofdpijn en last van puistjes.

Kunnen jullie je soms ook zo moeilijk tot iets zetten? voel me soms echt te gaar om wat te doen.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @spriet, hier eigenlijk weinig last, wel af en toe niet vooruit te branden ja haha
    Mijn buik is ook wel opgezwollen wat het is weet ik niet maar wel behoorlijk hihi broeken zitten niet lekker

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    PKU ken ik wel idd. Fijn dat je er goed mee leven kan. En dat je je goed aan het dieet houden kan!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik moest net naar de wc en verloor een beetje slijm, en dat was heeeel licht roze. Maar roze genoeg om me ongerust te maken. Heb natuurlijk ook meteen buikpijn gekregen. Zal wel tussen de oren zitten. Bah en moet ook nog eens werken vanavond...

20. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dat is niet zo leuk debora, zal enorm blij zijn als deze kritieke rot weken voorbij zijn...

Ik heb woensdag dan de echo maar kijk er enorm tegen op ook natuurlijk door de vorige keer, ik bedoel toen ging ik er ook vanuit dat ik nog zwanger was en dan zie je niets meer nou ja een leeg vruchtzakje.
    En die angst heb ik voor nu ook weer enorm kijk er echt tegenop.

als ik dan even iets minder voel of minder misselijk ben dan denk ik gelijk dat het niet goed zit.

Deel Deze Pagina