nee nu druk aan het werk hahaha Meeste voorbereidingen zijn al gedaan, moeten nog een paar laatste dingen worden gehaald en dan kan het feest beginnen!
Nou gelukkig.. nog één n8je slapen en je meissie is weer thuis! Wat word die lijst lang hè Ingrid? Jeetje!
Inderdaad, dan hoef je niet alles op het laatste moment te doen! Daar krijg je alleen maar stress van.. Heb je het druk? Hier is echt geen bal te doen zeg! Ben echt werk aan het zoeken wat ik nu kan doen.. zo rustig, ook de telefoon gaat bijna niet.. Zo duren de weken echt lang..
De lijst word inderdaad lang! Lijkt inmiddels ook wel alsof er elke dag nieuwe mama's bijkomen ofzo, wel gezellig!
Volgens mij komen er ook dagelijks nieuwe bij... Leuk! Hoe voel jij je? Voel je ook zo enorm weinig? Ik wel sinds gisteren..
Klopt, morgen nog even de laatste dingen ophalen zoals de gasfles voor de bbq, nog wat extra vlees, de partytent en nog een kadootje erbij, woensdag de taarten ophalen en dan is het wachten tot hij donderdagochtend wakker word! Hier is het ook rustig, drukker als vrijdag dat wel maar kan het nog niet echt super noemen.
Wow, alweer april mama´s!! Drie jaar geleden zat ik op het zelfde punt als jullie nu met onze eerste zoon. Hij is uiteindelijk op 22 april geboren. Als jullie kindjes geboren worden wordt hij alweer 3 jaar!! Ik wil jullie een hele fijne zwangerschap toewensen en straks heerlijke aprilkindjes!! Liefs
Ben nog steeds met vlagen misselijk als ik dan iets eet is het goed, verder voel ik me banden nog wel wat en mijn tieten beginnen inmiddels ook mee te doen en ik moet meer naar de wc als normaal maar het is het allemaal net zeg maar.
Jij voelt genoeg dus.. nou ik hoop dat ik dat de komende week ook allemaal mag gaan hebben. Normaal loop je te zeuren als je je ziekjes voelt, maar nu wil ik het liefst vanalles voelen.. Zo onzeker word je er van! En die echo ligt in mijn beleving nog veeeeeeeeel te ver weg! Sorry voor m'n gezeur hoor!
Net even vlug tussendoor nog een test gedaan, en gelukkig nog steeds zwanger en tijdsindicator 3+!!! Dus ik ben weer even gerust gesteld! Had het niet in de planning om weer te gaan testen, maar moest naar het kruidvat voor olie te halen en liep toen langs de testen en kon ze toen niet meer laten liggen! Maar nu ben ik weer even helemaal happy nu ik niet eens met ochtendurine 3+ heb getest!
Dat is geen gezeur hoor! Zou zelf ook willen dat alles wat ik voel ik 10x erger zou voelen omdat het nu echt minimaal is en die echo..... ik hou mezelf maar bezig zodat de tijd opschiet maar ja eerst de afspraak bij de vk en dan nog een afspraak maken voor een echo
Hahahaha... toevallig d8 ik er ook al aan ja! Ik ga na het werk nog ff een test halen.. Altijd weer fijn die bevestiging!
Meiden gefeliciteerd. Geniet lekker van jullie zwangerschap. Het is zo voorbij. En nog een keer testen is niet erg hoor. Ik heb er in februari 19 versleten hahaha. Dus dozen gedracht hoort erbij.
Gooie morgen allemaal, Ik vind het echt leuk om hier mee te schrijven en te lezen. Mijn dagje begon minder leuk. Ik werd wakker met kiespijn.... een vulling kwijt. Nou heb ik op dit moment geen tandarts, maar gelukkig toch een gevonden. Kan er van middag heen om half 5. En dat duurt lang pfff dat wachten ook nog eens omdat ik doodsbang ben voor de tandarts. Schaam me dood, maar het is echt waar. Dus ben ik nu weer bang dat het door de stress met de kleine misschien niet goed gaat, dus probeer zo min mogelijke er aan te denken. Lukt natuurlijk niet. Maar toch... Weet iemand of je een verdoving mag krijgen met 6 weken zwangerschap??? Nou ga nu maar de was doen en schoonmaken om mezelf bezig te houden. groetjes Jose
Ik heb wel gelezen dat je het beste de eerste 13 weken niet naar de tandarts kunt gaan ivm bacterien die in het vaatstelsel kunnen komen dmv bloeden en die kunnen slecht zijn voor het vruchtje. De verdoving weet ik niet. Ik wist hier eerst ook niks van, maar las het op een kaledertje dat ik van mvm heb gekregen. Zelf had ik voor de 26ste aug. een afspraak staan, maar die ga ik toch verzetten voor de zekerheid. Al moet ik zeggen dat ik het ook wel weer een beetje ver gezocht vind en in jouw geval is het gewoon een noodsituatie, kunt slechts nog 10 weken met een kapotte tand lopen en kiespijn, daar word je ook niet gelukkig van. Heel veel sterkte vanmiddag ik zal voorje duimen, herken de angst voor de tandarts wel, heb het zelf ook heel erg! Maarja kiespijn vind ik erger!
Gelukkik heb ik de 31ste intake en echo tegelijk! Moet dit nog even naar Ingrid pben trouwens, maar tot de 31ste duurt nog zooooooooooooooo lang!