Goedemorgen Dames! vandaag vroeg mijn bedje uit, woningbouw komt zo wat dingen in het huis repareren.. komt tussen 8 en 10.. dus ja vroeg eruit.. Gister had ik echt een flinke dip s'avonds, vent was ook niet te genieten, ( komt door de situatie waar we in zitten. zn ouder willen hem niet meer zien ) dus ja knallende ruzie, gelukkig wel weer goed gemaakt maar voel me wel schuldig.. maarja..
Haha hoe raad je het zo, want dat foeteren begon inderdaad Ben inderdaad mn bed in gedoken en voel me nu wel stukkie beter. Heb helemaal zin om te gaan schuren aan onze meubeltjes!
Hoi Ka! MIjn man heeft dit ook wel. Hij vindt eht zelf ook jammer dat het ver van zijn bed is. Het schoppen enzo bracht het wel dichtbij en de 20 weken echo ook en de kinderwagen (! hihi). Verder heeft hij het toch minder. Soms zorgt dat wel voor wat frustraties onderling, maar ik merk dat als ik hem meer betrek hij dat wel leuk vindt (ik vergeet soms ook gewoon dingen et vertellen namelijk ). Wij hoorden van een kennis, die zei: 'ik deed heel geemancipeerd mee hoor, tijdens de zwangerschap, met 'wij' zijn zwanger enzo, maar ik schrok me dood toen er een kind uit kwam! ' Dus ach, het is volgens mij heel normaal dat het voor mannen toch anders leeft tijdens de zwangerschap danv oor vrouwen. Wel sterkte ermee gewenst, want het is soms best lastig he!
Lautjuh, dat is een lastige situatie zeg! Tjonge, wat naar. Begrijpelijk dat dat soms voor spanning kan zorgen. GElukkig dat het wel weer goed is uiteindelijk nu tussen jullie, anders voelt het helemaal zo rot als het blijft sudderen zeg maar. Sterkte ermee! En succes met de woningbouw. Ga je er echt profijt van hebben, wat ze komen maken? Bij ons hebben ze wel eens iets in de keuken gedaan, een combiketel geplaatst. Heel fijn natuurlijk, maar hij zit aan de verkeerde kant en nu lopen er allemaal buizen over het plafond
@ Mannen: Mijn man is echt hartstikke betrokken. Elke avond als we naar bed gaan en s morgens als hij wakker wordt komt ie tegen me aan liggen en legt ie zijn hand op mijn buik. Vanmorgen lag de beeb nogal hard te schoppen/botsen in mijn buik en toen ik dat zei tegen m was ie gelijk klaarwakker. Zelfs nog een beetje beledigd dat ik niet eerder had gezegd dat de beeb harder was geen schoppen sinds vorige week. @ Pamsie: Leuk dat je donderdag de 20 weken echo hebt. Ik heb m volgende week donderdag. Veel plezier gewenst alvast! Willen jullie weten wat het wordt? @ hier: Man man, wat heb ik een kort lontje op het moment zeg. Echt niet normaal. Ik word er zelf helemaal gek van. Hebben jullie daar ook zon ontzettende last van????
Enne.. verder was er geloof ik weinig te reageren. Gaan jullie nog wat leuks deon vandaag of zijn er speciale plannen ofzo? Ik ga lekker schuren en miscshien zelfs al een beetje lakken aan de babymeubeltjes, ligt er ff aan hoe snel het gaat. Moet alleen zorgen dat ik mezelf op tijd op de rem zet, want als ik dan eenmaal bezig ben wil ik het af... Heb zo'n zin om uiteindelijk de kleertjes te gaan vouwen en in de kast te leggen enzo, nu zit het allemaal in verschillede mega hema-tassen gepropt
Goeiemorgen! @TM: veel plezier bij de echo vandaag..........Spannend! @Lautjuhhh: wat vervelend van de situatie waar jullie in zitten....Hoop dat je je vandaag wat beter voelt! @Janne: fijn dat jij je ook beter voelt en heeeeeeeeel veel plezier met het schilderen van de kinderkamer. @sorry als ik andere belangrijke dingen ben vergeten.... @Vraagje aan andere moeders. Zoonlief is de laatste tijd niet te harden bij het verschonen van zijn luier. Geen idee waar het vandaan komt, maar hij loopt te trappen en boos te doen. Vanmorgen schopte hij me heeeeeel bewust, waardoor ik dus onwijs boos werd. Heb het al geprobeerd te negeren en ook in alle rust hem geprobeerd te corrigeren, maar niks helpt.......iemand ideeen? Gister trapte hij me ook al keihard tegen mijn borst...precies tegen een melkklier...was misselijk van de pijn.
Mermaid, dat si echt herkenbaar! Kan maar héél weinig hebben... Terwijl ik normaal best een relaxt en vrolijk persoon ben, maar nu ben ik echt snel geïrriteerd. Nou ja, beetje meer mn best doen, dan ben ik nog best lief En Trotsemama, is jouw echo niet vandaag?! Veel plezier!
@Michelle jeetje wat zal je geschrokken zijn. Hopelijk krijg je snel een echo en kunnen ze je gerust stellen. @Leverworst/smeerworst mag inderdaad met mate. Zo 1 keer per 2 weken neem ik 1 broodje met smeerworst jammie. Alle dingen die je niet mag lijken nu extra lekker. @Napoleon ik had ook 75D en nu heb ik 80E en draag ook altijd alleen padded bh's omdat ik die gewoon mooier vind staan. Ik heb er dus van de week 1 bij de hunkemuller gekocht het is van de basiscollectie en inderdaad DD bestaat daar niet alleen E en die mevrouw leit hem zien toen zei ik nee die is veel te groot dus zij weer nee pas het maar. Nou hij zit perfect nog wel teminste En mooi kamertje van Meike Verder echt prachtige ronde mooie echte zwanger buiken geizien.
Nou ik ben normaal ook behoorlijk relaxed inderdaad, maar je moet me nu eens horen als ik in de auto naar mijn werk zit. Ik zit elke (in mijn ogen) wegpiraat de huid vol te schelden en kom uiteindelijk dus half gestresst op mijn werk aan. Ook thuis vind ik nagenoeg alles irritant, vervelend, lomp of stom . Pffff, ik word er echt gek van en eigenlijk is dit pas iets van de laatste 2 à 3 dagen. Ik ga maar mediteren ofzo, haha, want dit trek ik echt niet nog 20 weken.
@ janne nou ze zijn net weg, na een uur klooien, we hadden 3 kapotte kasten, nu weer gemaakt.. nou ja geimproviseerd gemaakt, en nu moet ik wachten op de verbouwing, die volgend jaar begint grrr :x:x schiet lekker op.. nou ja we kijken wel even verder.anders maar even een fikse klacht indienen.. hoe gaat het voor de rest met iedereen?
Weet je, ik raak er echt steeds meer van overtuigd dat je zwangerschap een soort puberteit is, maar dan in versnelde vorm. Je lichaam verandert in 2 weken en de veranderingen houden 9 maanden aan, de eerste 3 maanden word je overspoeld door hormonen en daar wen je wat aan, maar je blijft uit je doen. De puberteit was gewoon een soort oefening, alleen toen had je van je 11e tot 18e ongeveer....
@janne ja daar heb je eigenlijk best gelijk in... tis inderdaad wel zo.. tis een versnelde puberteit!
Hmm, da's balen zeg! Nou ja, maar zien hoe het gaat dan! Met mij gaat het verder wel goed hoor! Tijd voor koffie met een roze koek
hier gaat het wel hoor sweetcandie. nu nog met een bak koffie de pfaffs aan het kijken en daarna lekker schoonmaken denk ik een beetje opruimen en ruimte maken voor de kleine! haha! kan je nie vroeg genoeg mee beginnen haha. wil er iemand nog knuffels hebben? voor 5 euro krijg je een vuilniszak knuffels van me!
Goede morgen ! Ben een dagje vrij vandaag, had veel plannen, maar kom niet zo op gang geloof ik.. zo toch maar eens douchen..
Dat van de luier ken ik al een paar maanden, eerst was het constant draaien toen hij dat kon en nu is het gaan zitten, staan, draaien, weg kruipen, slaan, schoppen, huilen, krijzen en ga zo maar door. Ik probeer het te negeren, wat dus tot nu toe niet helpt, af en toe word ik echt boos op hem en dan gaat hij eerst lachen waardoor ik dus nog bozer moet doen en dan begrijpt hij het en blijft even stil liggen. Als je een tip krijgt die helpt hoor ik het dus graag! Voor de rest kan ik alleen zeggen succes en sterkte!
Ik ben vandaag niet vooruit te branden, vanmorgen moest roeland me uit bed helpen want mijn bekken deden zo zeer kon mijn benen niet eens bewegen laat staan uit bed krijgen en eruit stappen. Nu gaat het wel weer wat beter. Zo maar eens gaan douchen en dan klaar maken om naar het ziekenhuis te gaan, ben benieuwd hoe lang we daar moeten wachten.
Goeiemiddag dames hier lekker gezwommen vanochtend en even over de markt straks nog me was vouwen en dan is alle was weer weg (had me een berg) schaam schaam @ pamsie ik heb vandaag me 20 weken echo en wij weten al wat het wordt we hebben de echo om 5 voor 5 zodat manlief mee kan dan gaan we even slurfje spieken ahhaha