@Ikheid: Zag idd dat je morgen jarig bent...tegelijk met mijn vriend...Leuke dag! Natuurlijk lieve maar bovenal super eigenwijze mensen die boogschutters
Leuk zeg! En ik ben ff nieuwsgierig hoor, maar waarom vond je dan bijv 24 een mooie leeftijd? Ik heb zelf eigenlijk nooit echt gevoelens over leeftijd ofzo; behalve dat ik mezelf wel HEUL jong vind om moeder te worden. Nou ja, misschien praat ik anders als ik ook 29 word, ik weet het niet.
Jij ook alvast gefeliciteerd. Ja, lachen he zag het op Hyves... Hij word 32...Maar zou het soms ook willen omdraaien hoor (23 )
Ben trouwens bij het kraamhotel gaan kijken samen met manllief maar denk dat het niks voor mij is... Hele discussie achter de rug met hem aangezien hij het idee van een thuisbevalling niks vind (hij liever ziekenhuis en dan lekker naar huis) en ik eigenlijk wel levert fijn discussiemateriaal op in huisje weltevreden Lijkt me zo relaxed in je eigen tokootje enzo maar hij maakt zich dan zorgen zegt ie... over wat er allemaal kan gebeuren. Wel onwijs lief maar maakt het niet makkelijker allemaal...