April 2010 mama`s

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by spriet, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Thanks * digitale knuf* kan wel janken op het moment, voel me zo'n doos. Morgenochtend naar de vk, wat zal ik blij zijn als ik het hartje hoor......

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh nou dat komt mooi uit meis! Dan ben je morgen weer gerustgesteld! Ga je nou niet onnodig druk maken.. (ik met mijn grote mond ben precies hetzelfde..)
    En anders jank je gewoon ff, dat kan zo enorm opluchten! Morgen word je weer gerustgesteld, dan kun je het hartje weer horen...

Kop op meis! Komt helemaal goed! :D

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden kom even mijn frustraties uiten
    manlief komt thuis gaat boven kijken wat ik gedaan heb
    niet eens wat goed van je lieverd helemaal niks
    nu net zegt ie dat ie de kast niet mooi vind staan
    ik baal als een stekker hij kan nooit iets mooi vinden als ik gedaan hebben en heeft nu dus weer kritiek
    maar zelf doen HO maar
    bah hij mag noa even zelf op bed leggen
    ik kan hem even niet luchten

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie meis! Das niet leuk.. zeker als je de hele dag hebt staan zwoegen en zweten. Nou als hij weet waar de kast wel mooi staat volgens hem moet ie 'm daar maar neerzetten. Hebben jullie allebei een beetje je zin.. Succes! X

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik weer, heb even gewerkt. Nou ja ben op cursus geweest en mocht daarna gelukkig weer naar huis.

Las iets over hoeveel rondes zwanger, wij zijn de gelukkigen die tot nu toe meteen elke eerste ronde zwanger zijn. Bij Julian, de mk en deze keer allemaal in 1x raak.

Kleertjes, hebben nog heel veel van Julian maar daarvan ga ik alleen de broeken hergebruiken want Julian was nogal een spugerd dus vind dat de kleine allemaal nieuwe shirts enzo mag hebben. Had bij Julian ook al zodra ik het wist de kast volhangen met jongenskleren, tot maat 68 was ik klaar en de kast hing zo vol dat er ook niks meer bij kon. Nu doe ik het nog wat rustiger aan, hebben nu 4 setjes maat 50 waarvan 3 zelf gekocht en 1 gekregen van mijn moeder en grotere maten hebben we nog niet gekocht. Ik wacht eigenlijk op de nieuwe collectie maar heb geen idee wanneer die gaat komen dus dat moet ik nog even navragen.

Verder weet ik helemaal niks meer. Heb niet echt veel concentratie vandaag.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das ook niet leuk, dikke knuff voor jou!!!!!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bij alledrie de 1e ronde? Woooow dat is snel zeg!

Ooh dus dat had je ook bij Julian zo'n shopverslaving? Ik zal het bij de 2e ook vast anders doen.. Maar voor nu vind ik het wel leuk..

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    He TM, dat is ook niet leuk.....
    Mannen willen graag zelf complimentjes, maar andersom is soms moeilijk... Sterkte meis

Na hoeveel rondes zwanger....
    Ruim 3 jaar x ong 14 cyclussen pj = 42....ben op een gegeven moment gestopt met tellen :(:(

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid & Janne: Haha, ja dat ging inderdaad snel. Maar mijn man is ook niet zo moeilijk met zulke dingen en als ie mij er een plezier mee kan doen vindt ie het al snel best.

@ TM: Nou ja zeg, da's ook niet leuk dat je man zo reageert!! Ik kan me voorstellen dat je 'm even zat bent op het moment. Zeg je er wel wat van dan als ie je geeneens een compliment geeft over wat je allemaal hebt gedaan? Mijn ervaring is dat het bij mannen vaak geeneens tot ze doordringt dat ze lomp en/of bot doen totdat je ze erop wijst.

@ aantal rondes: Wij waren in december (8 dec om precies te zijn) met de pil gestopt en 15 augustus een positieve test. We hebben er dus 8 maanden over gedaan wat neerkwam op 9 ronde's. Best nog redelijk als ik wel eens van andere hoor hoe lang ze erover doen. Alhoewel ik het uiteraard ook té lang vond duren, maar dat heeft denk ik elke vrouw die zwanger probeert te worden en niet na 1x knipogen een positieve test heeft ;).

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou dat snap ik dat je op een gegeven moment gestopt bent met tellen! Mijn god, dat heeft lang geduurd..
    Maar je geduld wordt beloond! Jullie manneke is onderweg! :D

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat gaaf dat je het straks dan ook weet! Mogen wij het dan ook weten?

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

ik laat weer even mijn koppie zien!
    nog 4 weken werken haha! joehoe en dan eindelijk wat meer tijd voor mezelf! :)

Morgen heb ik de 20w echo, tot nu toe was ik niet zenuwachtig, nu merk ik dat het toch wel erg dichtbij komt!
    Ik verheug me wel om ons jochie weer te mogen bewonderen! :)

Hoe is het hier? met iedeeen goed? of is er nog ander belangrijk nieuws? Voor iedereen een dikke knuffel en ik hoop dat iedereen het nog een beetje uithoudt! we zitten bijna allemaal over de helft joepiee!!!!!!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tuurlijk mogen jullie het dan ook weten!! We hebben wel de deal gemaakt dat we het tegen anderen niet uit ons zelf vertellen, maar alleen als mensen er naar vragen. Onze ouders vertellen we het wel áls ze het willen weten. Poe hé, ik vind het nou toch eigenlijk wel heeeeeel erg leuk dat we het, als het goed is, volgende week te weten komen.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Elegance! Spannend je echo morgen! Laat je meteen ff weten hoe het is gegaan?
    Hier alles goed.. Jij ook een dikke knuffel en een fijne avond! X

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat was bij ons ook, wie het vroeg mag het weten.. Inmiddels weet iedereen het! Hahahaha! Mijn mams is een lopende krant.. Hahaha!
    Echt leuk voor je en ook super dat wij het ook mogen weten! :D

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    HEY MEIDEN.

ik lees elke dag mee hoor maar reageren doe ik af en toe. onze kleine friemelkont laat al goed van zich voelen. schoppen niet normaal. donique vind het helemaal leuk.

hier was ik bij donique in de tweede ronde zwanger en bij deze in ronde 1!!!!! echt super!

voor de rest zag ik volgens mijj alleen maar goede echo's etc toch? kan het niet zo goed bijhouden hihih

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik ben bankhangen
    tot morgen

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja en die heb ik nog steeds;) Ik heb toen echt alles wat los en vast zat gekocht hahaha. Had echt van alles gekocht ook veel met korte mouw wat hij toen nog niet paste toen het warm was dus dat gewoon met wat kouder weer met een romper met lange mouwen aangetrokken. Zo is uiteindelijk alles wel een keer aangeweest maar lang niet alles vaak, was gewoon te veel hahaha. Vandaar dat ik het nu wat rustiger aan doe maar over 10 weken ongeveer ben ik elke dag thuis dus dan heb ik meer dan genoeg tijd om te shoppen;)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    hihi ja, extra gewenst ;)

dit is idd mijn 7e zwangerschap ;)

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ik probeer dan altijd even rustig te gaan liggen en mn lichaam helemaal lekker te ontspannen en dan gaat ze lekker bewegen en dan ben ik weer gerustgesteld.

Share This Page