April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    dag dames,

Wat hebben jullie veel bijgekletst. Ik wil op veel dingen reageren maar weet niet meer van wie wie is.
    Wat ik nog wel weet:

@Ikheid en vriend Ann Happy Birthday

@Ingrid toch wel wat positief nieuws na de echo. Er bestaat dus de mogelijkheid dat het over 10 weken in orde is. Laten we ons daar maar op focussen.
    Gecondoleerd met de opa van Roeland.

@Trotsemama fijn dat je weet waarom je vriendin wat afstandelijker is. Was wel te verwachten dat de reden was maar fijn dat jullie elkaar kunnen steunen.

@Kleintje (geloof ik) ik duim nog steeds voor je vriendin dat het allemaal in orde gaat komen.

@Janne Goed dat de knoop doorgehakt is heb je eindelijk wat rust in je hoofd.

@iedereen met een goede echo gefeliciteerd.

@Mirjam gefeliciteerd een jongen.

@Elam gefeliciteerd een meisje.

officiele tussenstand
    jongens 13-meisjes 13

Heb zaterdag van iedereen die op de lijst aprilmama's staat terug gezocht of ze een jongen of meisje verwachten. Dit door het zoeken naar het profiel en dan vervolgens de banner te bekijken. Heb nog een aantal geslachten gevonden van dames die verder niet meekletsen in het topic. Deze heb ik niet in de officiele tussenstand berekend omdat ik niet meer weet wie de jongens en wie de meisjes krijgen. Heb Ingrid alle gevonden gegevens doorgemaild en die heeft het op de lijst aangepast.

Verder weinig nieuws hier. Wil morgen een buikfoto plaatsen kom ik ook even spammen.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik ben gissteren flink verwend, ik heb o.a. een babyfoon gekregen met terugspreekfunctie, nachtlampje en 5 slaapliedjes! Ook nog wat spulletjes van Lief!, bossen bloemen, kaarten, smsjes, telefoontjes, mailtjes en krabbels.. Al met al toch een èchte verjaardag gehad!

Vandaag rustig aan, ik lag laat in bed voor mijn doen.. (23.30 uur) :$

Jullie nog leuke plannen vandaag?

XxX

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen!

@TM: wat vervelend dat je man zo raar reageerde op je werk!!

@Ikheid: wat super dat je zo verwend bent! Heb je de babyfoon van Philips?

@Mik25: wat fijn dat de kleine zo goed van zich laat voelen! Hier ook...gister gaf ze me een trap die al naar het pijn doen ging! :D Heerlijk!! Haha...

@Elegance: jij hebt vandaag toch de echo? Veel plezier!

@Mermaid: leuk dat je je het geslacht straks met ons wil delen.

@ ronde raak: bij de eerste was het de 1e ronde raak en deze keer was het al raak voordat we uberhaupt begonnen waren!:D Kon het dus ook niet geloven toen ik een positieve test in mn handen hield!! Wel gelijk stress vanwege de gedronken wijntjes, gegeten filet american en het gebrek aan foliumzuur.....;)

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Probeer inderdaad even te ontspannen.....het is heel gewoon hoor dat je de baby bij deze termijn nog niet elke dag voelt. Het is in verhouding nog zo klein dat het alle kanten op kan liggen en dus bijvoorbeeld naar de achterkant trapt....en dat voel je niet.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Van Alecto is de babyfoon.. die had ik destijds al gezien en wilde ik zooo graag! Heb 'm van mijn ouders gekregen. Zo blij ermee! :D

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Wat super! Volgens mij zijn jouw ouders net zo erg als die van mij.....die kunnen ook niks laten liggen hahahaha....

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha, inderdaad! Die blijven ook maar kopen..
    En ze zijn zo ape-trots dat ze nu opa en oma worden en dat nog wel van een kleinzoon (en dat na zelf drie dochters te hebben gekregen..). Dus het kan voor hen niet meer stuk! :D

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden...

ik kan jullie niet bijhouden.... ik probeer het wel, maar alles wat ik lees vergeet ik weer, heel erg. ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, maar ik kom dus steeds zomaar even binnen vallen...
    als ik straks meer puf heb (lees: minder werk), zal ik proberen weer meer bij te lezen steeds...

hopelijk is alles goed met jullie!

Ik las dat Ikheid gisteren jarig was: GEFELICITEERD!!!
    @ladyzorra: ik zou inderdaad ook even rustig gaan liggen, dan komt de kleine meestal wel in beweging, of in bad (als je die hebt) het blijft wel vervelend, ik had het zaterdagochtend, tot een uur of 2 niets gevoeld, was echt bang, maar toen ik even op de bank lag, kwam er een dansje in mn buik, heerlijk!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat maakt helemaal niet uit meis.. We vinden het alleen al leuk als je af en toe iets van je laat horen!
    Dankjewel voor je felicitatie!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ ronde's ik was 3 maanden gestopt met de pil en zwanger,

@ ikheid wat leuk dat je een leuke verjaardag hebt gehad! en leuke dingen hebt gekregen.

@ echo's iedereen met een eecho vandaag veel plezier!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jaaaaaa dat is natuurlijk ook zo!! Hihi....dan zal opa wel helemaal glunderen!!!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Maakt helemaal niet uit hoor surf!!!!!

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Lautjuhhh spannend......jij hebt bijna de 20 weken echo!!!! JOEHOE!!!!!:D

15. lautjuhhh

Ja ik kan niet wachten haha volgende week woensdag om 2 uur, echt zo spannend, mijn moeder vind het ook al ontzettend spannend. die belt bijna elke dag, tot vervelend aan toe... haha.

hoe is het verder hier?

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    @ Rondes, hier was het in 4 rondes (6 maanden) raak. Had cyclussen van 6 weken. Dat leek soms wel erg lang te duren. Maar uiteindelijk best snel.

@ Ouders. Die van mij hebben al meer speelgoed in dingen in huis dan dat wij hebben. Voor als de kleine bij hun komt spelen haha. En gister kwam mijn schoonvader met een cadeau voor de kleine. We hebbn niet zo'n goede band met hun, maar erg leuk dat ze zomaar langs kwamen.

Iedereen (weet niet meer wie...) veel plezier met de echo!!

Verder nog leuke plannen voor vandaag?

17. lautjuhhh

Ik ldoe vandaag rustig aan het huisje een beetje opruimen misschien kinderwagen op bouwen.. gewoon lekker rustig,

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga ook heel rustig aan doen vandaag.. beetje opruimen en poetsen. Maar dat is alles.
    Ik zit nu aan de koffie met een stuk banketstaaf! Hmmm!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooo lekker ikheid: banketstaaf is echt heerlijk!

@rondes: bij thijmen in ronde 2, daarna in ronde 1 werd een mk en toen weer in ronde 1! dus we hebben heeeeel veel geluk gehad!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik heb ook een rustig dagje.....ben zooooo moe!! Enne banketstaaf....hmmm heerlijk....heb ik ook nog in de kast liggen....verleidelijk!

Deel Deze Pagina