April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Banketstaaf neej bah hou ik echt niet echt hoor!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ook zooo moe! Pfff.. Alleen dat zitten op de bank breekt me op een gegeven moment ook op, dan krijg ik zo'n lst van mijn kont.. Bah bah! Dus af en toe loop ik ff heen en weer of ff met de honden naar buiten..
    Moet wel ècht ff de boven doen vandaag, maar omdat ik dat wekelijks bijhoudt is dat niet zo heel veel en ben ik met een uur klaar.. Dus dat gaan we zo maar ff doen.

Banketstaaf: hier het 2e stukje naar binnen geschoven, eerst ff lekker in de oven, dan is ie een beetje warm, is nog veel lekkerderrrrrr!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje ook al zo snel gegaan dus.. Fijn hoor!
    Ook een MK helaas. Met hoeveel weken?

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ja echt supersnel! de mk was met 9+3 weken... anders was ik 7 januari uitgerekend, en zou ik nu dus al met een flinke buik lopen...

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje... raar lijkt me dat. Niet dan?

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Ikheid
    Wat heerlijk he om zo verwend te worden ! :D
    Nog van harte gefeliciteerd ! :)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ja best gek, helemaal omdat ik in mn agenda elke week heb geschreven hoever ik zou zijn (had ik al gedaan toen ik nog in de veronderstelling was dat alles goed zou zijn...) en dus word ik er ook regelmatig mee geconfronteerd, maar goed, tis niet anders, we hebben nu een derde wondertje in mn buik!

@all: volgen jullie het verhaal van Trees? spannend hoor! en het gaat nu echt goed lijkt wel!

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Surf, hoe is het meid..

Ja ik had na jou een mk, dat weet ik nog goed en dan waren wij ook tegelijk weer zwanger..

Ikheid, heerlijk banketstaaf, ik heb net ook 2 koekjes gegeten met koffie omdat ik vanmorgen geen boterham had gegeten..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja is echt heerlijk!
    Dankjewel voor je felicitatie!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat lijkt me idd best raar..

Het verhaal van Trees? Waar gaat dat over? Waar kan ik dat vinden?

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm lekkerrr!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @sweetcandie: ja inderdaad, het gaat goed hoor, op de bekkenklachten na voel ik me prima!
    en jij hoe gaat het met jou?

@ikheid: trees heeft tot nu toe 8 miskramen gehad, we hebben wel geregeld op de mk topics gereageerd.... nu is ze weer zwanger het lijkt nu dus goed te gaan, zo fijn voor haar! ze heeft elke week een echo. Ze had vandaag ook weer eentje, en alles is nog steeds helemaal goed, ze is nu ruim 8 weken... het staat bij 'ik ben zwanger', volgens mij onder de titel iets met na 8 keer weer ofzoiets....

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden
    ik heb hier een gebroken nacht gehad dochterlief werd om half 3 wakker en wou niet meer slapen dus moest steeds me bed uit bij de laatste keer (04.30) heb ik er eens goed toe gesproken en dat ze echt moest gaan slapen
    en ze ging weer slapen
    om 7 uur weer wakker fles gegeven en we hebben heerlijk doorgeslapen tot half 10
    die stomme rot tanden :S

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o gelukkig nog wel even geslapen daarna, maar wel erg gebroken inderdaad! thijmen heeft ook voor het eerst weer doorgeslapen! hij heeft onder zn vierde snijtand eindelijk en ook meteen een hoektand! hopelijk is het nu weer even rustig... komen er bij noa nog meer tanden aan? hopelijk kan je vannacht beter slapen!

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

noa heeft 3 kiezen 3de kies is half door
    en nou komen de hoektanden
    en de rest van haar kiezen willen ook door komen
    ze heeft al haar snijtanden al

ze is erg vlot met de tanden
    maarja ze komen met pijn en gaan met pijn

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Wat is er lekker veel bijgekletst, gezellig. Ff kijken of ik het voor elkaar krijg om overal een beetje op in te gaan ;)

@Ikheid, mijn zus had expres veel maat 68 uitgezocht, omdat ze dacht dat de kleinere maten waarschijnlijk wel zouden komen, door kraambezoek en als ik zelf dingen zou willen kopen. Sommige dingen vind ik trouwens vreselijk, dus die doe ik weg (muffe kleuren), maar er zitten erg schattige jurkjes tussen ;) En merken die ik echt nóóit ga betalen voor mijn kind haha!
    Met 12 rondes zwanger, kan me voorstellen dat dat wel lang wachten is ja... Extra fijn als het dan ein de lijk raak is!:)
    En jij bent echt verwend gister, leuk zeg!!

@Trotsemama: strijk al gedaan? Balen he, als je dan ineens toch te moe bent.
    En lastig, zo'n reactie van je man... Dat is niet tof! Hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost?
    En jij hebt niet zo'n lekker nachtje gehad, sterkte ermee vandaag!

@Napoleon: voor jou ging het dan ws wel anders dan verwacht, omdat je steeds snel zwanger werd en nu ineens moest wachten...!

@LadyZorra: toen wij onze kinderwagen hadden gekocht, was ik steeds héél bang dat we bijvoorbeeld ineens een tweeling zouden krijgen. Echt onzin, gezien de maat van mijn buik en ze hadden ook niks gezien op de eerste echo. Maar toch...! Dus het is heel begrijpelijk, maar maak je geen zorgen, het komt heus wel goed!
    Hoe was het bij de vk? Het is zo lastig dat je niet gewoon even in je buik kunt kijken om te checken hoe het met je kind is!
    En jij hebt lang moeten wachten zeg tot je zwanger werd, tjonge!

@Ingrid: zo bij alle 3 in 1 keer raak! Wow ;)

@Mermaid: ik denk iunderdaad ook dat elke vrouw die zwanger wil worden elke ronde lang vindt duren, maar het lijkt me wel dat hoe meer rondes, hoe vervelender het wordt!

@Elegance: leuk, je 20 weken echo!! En al over 4 weken verlof, heerlijk zeg voor je!!! Laat je weten hoe de echo was?

@Geslacht vertellen: hahaha, iedereen die het vraagt mag het weten, maar iedereen vraagt het toch sowieso! Bij osn is het echt nog een discussiepunt trouwens hahahaha.

@Mik: leuk dat je kindje zo goed van zich laat voelen zeg!!

@Wonder: haha, die gedronken wijntjes en gegeten filet americain en foliumzuur... Gelukkig lijkt het allemaal goed te komen, dat schijnt tgrouwens héél in het begin ook weer niet al te erg te zijn las ik ergens.

@apetrotse oma's en opa's: bij ons is het in mijn gezin het 10e kleinkind, bij mijn man de 1e. Dat verschil merk je wel en eerst dacht ik 'shit he, ben ik weer een van de laatsten, nu dan met een kind' (ik ben de jongste van 7 :$) (hoewel trouwens alleen mijn oudste 3 zussen kids hebben), maar eigenlijk is het toch weer heel bijzonder voor mn ouders, misschien omdat er weer een 'nieuwe' dochter zwanger is en dan ook nog 'het kleintje' (ik ben de grootste van allemaal maar goed:D). Opa van mijn mans kant is wel écht van de grote kado's. Ik zag pas alweer een grote tas van Lief bij hem thuis staan, ik wil nog maar even niet weten wat daar allemaal in heeft gezeten hahaha.
    In elk geval zijn er nog maar 2 jochies geboren, dus het is ook al het 8e meisje hihi. En ik heb ook maar 1 broer. Ik weet niet wat het is, ze zeggen dat het niet erfelijk is, maar bij ons zijn wel echt veel vrouwen!

@Surf: jij bent ook al zo snel met zwanger raken zeg!

@miskramen: nou ja, we zijn nu allemaal happy zwanger enzo, maar ik heb echt respect voor de dames die miskramen hebben gehad. Dat wilde ik even zeggen! Lijkt me heel moeilijk.

@Ronder zwanger worden: wij wilden zelf wachten met een kindje tot mijn studie klaar was. Wel jammer, want we wilden heel graag, hoewel mijn man het wel eng vond (verantwoordelijkheid).
    Maar goed, wij waren eigenlijk vooral bezig met niet-zwanger worden (natuurlijke familieplanning, dat is met temperatuur meten en dan weet je wanneer je vruchtbaar bent en dus of wel, of niet aan de slag moet). Ik weet nog steeds niet hoe en waar, maar érgens hebben we iets anders gedaan dan anders, en toen was ik ineens zwanger:$ Onze wereld stond wel op z'n kop hoor, ik barstte in tranen uit teon ik met een posi-test in mn handen stond (op het strand trouwens hahahaha, we waren op vakantie). Hoe moest dat allemaal met mn studie enzo en kunnen we alles wel betalen?!?! Mijn man was meteen héél trots. Nou ja, de volgende dag meteen boeken gezocht over zwangerschap, want als je daar totaal niet mee bezig bent weet je eigenlijk maar weinig! Ach, nu is alles geregeld rondom mn studie enzo en zijn we echt DOL gelukkig!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: vervelend hoor die tanden! maar ze heeft al een hoop, dus hopelijk niet heel vaak nog dat gedoe. heb je die druppeltjes in huis, chamodent en ehm hoe heet die andere ook alweer...
    moet ik even kijken...

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dentinox... bij thijmen werkt het erg goed.

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Net het verhaal van Trees gelezen zeg.... wat een spanning..
    Ik duim mee dat het dit keer wel goed gaat..

Wij hebben de naam én het geboortekaartje.. nu nog het gedichtje en dat is net zo'n drama als de naam want vriendlief vind niks leuk hahaha

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    lastig he als jullie allebei wat anders leuk vinden... Hihi
    Hier vind vriendlief de tekst gelukkig erg leuk !
    Dat scheelt weer een hoop discussie's hihi ;)

Deel Deze Pagina