Hallo hallo hallo! haha wel een goede reactie janne, nu weet ik meteen hoe het met iedereen gaat haha! dat broekplassen, heel schaamtegevoelig.. maar hier ook.. vooral bij niezen of hoesten.. en idd een inlegkruisje is handig maar het moet ook niet meer worden want dan gaat het echt mis! maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.. en je leest er niet veel over! Gisteren de 20w echo gehad! alles was goed! het zag er keurig uit zei ze herbie is 23 cm en weegt al 384 gram! ook de gyno gaf het advies om niet meer te werken ivm de lange rijtijden.. ik rijd soms op een dag 5-6 uur om bij mijn clienten te komen.. en een uur heen en een uur terug naar het hoofdkantoor.. en mijn bekken wil niet meer meewerken.. de fysio heeft het ook al afgeraden, maar wilde even kijken wat de gyno ervan zei en ze zei precies hetzelfde.. ikzelf heb er wel moeite mee want per 31 dec zou mijn contract sowieso stoppen, maar ik wil het ook zo goed mogelijk afronden.. en dat gaat waarschijnlijk niet lukken.. janne sexbeest hahaaha leg uit leg uit! zometeen fysio en vandaag een dagje vrij! joehoeee! een vriendin komt op bezoek! ze is zelf net met de pil gestopt en is net als ik nu al veel te ongeduldig hahaha wordt een gezellig dagje dus! doei meiden heel veel plezier vandaag!
Goeiemorgen meiden.. ! Zo weer vroeg uit de veren vanmorgen. Straks naar het Sinterklaasfeest van mijn werk, om de gedichten af te leveren. Ik verzorg elk jaar de gedichten voor de bewoners, want ik schijn nogal een dicht-talent te hebben hihi En voor de gelegenheid ook maar even een buikfoto geschoten Dus die kom ik ook meteen ff showen
Kleintje: Mooie buik hoor !!! en groot !! Trotsemama: Dat jouw dochter nog 'n flesje krijgt zeg.. knus hoor en heerlijk dat ze daarna nog verder slaapt.... ik ben jaloers hahaha mijn dochter is half 7 wakker en wil dan brood eten en melk drinken dus ik moet voor die tijd al op en gedoucht zijn maar ja ik ga dan ook vroeg naar bed altijd.. Oh ja... en wij hangen de klamboe weer aan het plafond met van die superkit aan een haakje, is altijd weer te verwijderen want die standaard vond ik zo duur Janne: Volgens mij is het normaal als je zwanger bent, heb er zelf geen last van maar moet wel elke 5 minuten voor 2 druppels haha.. en inderdaad die oefeningen die Ikheid zegt zijn wel handig !!
Pfffff net voor die week van m'n 'pretecho' een vrije dag gevraagd kan het gewoon niet !!!! :x Die dag van de echo kan ik wel vrijmaken omdat ik maar 3 dagen werk maar ik moet zo schuiven dat ik gewoon nietuitkom... En ik wil ook niet protesteren want ze zijn al zo flexibel met mijn werkdagen omdat ik een oppas probleem heb.... Naja... schoonouders maar even mailen of ze zin en tijd hebben..
Elegance, volgens mij heb jij echt een heel vrolijke dag vandaag! Tenminste, zo klink je. Wat balen dat je ws toch eerder moet afbouwen met je werk. Dat is lastig met cliënten enzo die je begeleidt zeg, moet je het ws toch overdragen denk ik? Succes ermee! Enne.. Ikheid vroeg hoe het met anderen was wat betreft het sexleven, dus daar ging het over Apart he dat je nergens (ik heb het iig nog niet gevonden) wat leest over urineverlies! Ik voel me net 68. En gefeliciteerd met je goede echo, superleuk zeg!! Kleintje, wat heb jij een mooie buik! Wat ik me nou altijd afvraag: ben je zelf gewoon klein, of noem je jezelf kleintje omdat er een kleintje groeit? Leuk, die gedichten! Ik moet er nog aan geloven, wij hebben morgen een gedichten en surprisedagje gepland. Gedichten vind ik leuk om te doen, maar surprise Ik ben helemaal niet creatief met knippen en plakken, dus dat wordt altijd wat... Mijn man en ik hebben mijn zus en zwager getrokken dus misschien kunnen we één surprise maken (en ik weet wel wie die gaat maken... )
Mirjam, da's jammer van die echo zeg! Hopelijk kunnen je schoonouders wat voor je betekenen met oppas. Hoeveel kost zo'n standaard ongeveer? Heb ik geen idee van.
Goedemorgen! haha ik had wel een leuke wekservicve, Werd wakker gebonkt door 3 pieten whhahahaha. DIe zochten een juf maar die was niet bij sinterklaas gekomen, of ik die juf was.. hahhahhaha, geweldig spel echt waar! uiteindelijk een hand snoepgoed gekregen, voor de kleine in je buik zoals de piet zei dus was wel een leuke wek service, Beetje vroeg maar wel leuk!
Da's leuk wakker worden Lautjuh! Nog even voor de broekplassers: Incontinentie in zwangerschap - Babyopkomst.nl Dit vond ik wel een zinnige link, gewoon om even iets te lezen en te kunnen denken 'fijn, ik ben normaal' Tot later!
Hmmmmm ja die dag van de echo kani k wel vrijnemen maar dan moet ik op donderdag werken terwijl mijn vriend dan nachtdienst heeft, nou kan hij wel tot een uurtje of 9/10 wakker blijven tot m'n schoonouders er zijn, dus als hun ook nog kunnen is er geen probleem.. Ik zag ze bij prenatal voor 50 euro !!!! of wat het nou ergens anders...... in ieder geval heel duur voor een klamboe van een tientje hahaah
Ja woon in een flat en ze moesten eigenlijk een paar deuren terug zijn maar er stonden een hoop kindertjes omheen en bij dus ja even toneel spel haha, echt geweldig!
Napoleon: balen dat het nu zo snel achteruit gaat! Zeker als je er al 3 hebt rondlopen en het huishouden gewoon doordraait.. Als dat schip bij je wegvaart, stuur 'm ff door naar hier! Hahaha! TM: wij hebben een klamboe in plaats van een hemeltje.. De klamboe hangen we aan het plafond.. Aire: jij hebt die babyfoon ook? Dus hij is fijn in gebruik? Wat fijn dat de afspraak nu staat voor het tekenen en wat gaaf dat er nu verkocht op het bord geplakt kan worden! Joepie! Mermaid: fijn voor je nichtje dat alles goed was! Weer een hele opluchting voor haar! Plassen: ik word er soms zo onzeker van.. Dan voel ik weer wat lopen en kan ik wèèr een nieuwe broek aan! Pffff! Zo raakt de wasmand wel vol ja! Janne: dus weer flink aan het schilderen? Neem je optijd je pauze? Anders zit je dadelijk weer met pijn op de bank.. Wall-E is dat een sf-film? Vervelend dat je daardoor slecht hebt geslapen! Elegance: wat fijn dat je 20 weken echo goed was! Luister naar je gyn. en naar je lichaam en ga je niet lopen uitsloven voor het werk meis! Doe het rustig aan.. Veel plezier met je vriendin! Kleintje: woooojooow! Mooie buik!!! Leuk tuniekje ook trouwens.. Mirjam: das jammer van de echo! Ik hoop dat je schoonouders je uit de brand kunnen helpen.. Vast wel! Lautjuh: dat is leuk wakker worden zeg! Schrok je niet? Janne: wat een fijne link! Fijn om te weten dat we niet de enige zijn en dat het heel normaal is.. Maar al met al, ik vind het erg vervelend.. Ik ben blij dat ik een lange jas heb!!! Hier: beneden al gepoetst.. zo nog even stofzuigen en ik ben klaar. Straks ff een bos bloemen voor mijn schoonmoeder halen, die is geslaagd voor haar cursus dirigente! Vanavond afscheidsfeestje van mijn zusje.. die gaat voor een half jaar stage lopen in Parijs! Vanuit mijn ouders nemen we de honden van hun mee.. Dus dit weekend hebben we 4 honden! Dus ik heb niet veel plannen, wij blijven gewoon lekker thuis en hopelijk dat het weer wat meezit, zodat we veel kunnen wandelen... Ik heb net de oefeningen gedaan van de dvd... Ik voel me wel een beetje raar erbij, zijn soms best rare oefeningen! Hahaha! Maar goed, de gordijnen waren dicht hier, dus geen kip die me heeft gezien.. XxX
Goeiemorgen! @Standaard: ik heb die van mij bij babywalz besteld. Stang voor hemeltje voor 15 euro....ik weet niet of het wat voor jullie is, maar je weet nooit! @Lautjuhh: Dat is nog eens leuk wakker worden....bij mij was het meer een soort van huilconcert....minder leuk, maar wel effectief! @mirjam: last iets over een echo die niet door kan gaan? Balen joh!! Ik hoop dat er een oplossing komt voor je.... @moet nog even verder lezen!!
@Ikheid: THNX voor je opsomming!!!! Oooh je zus gaat stage lopen!! Is maar 500km bij mij vandaan @broekpiesen: ja hoor hier ook!! Sta ik met gekruisde benen mijn best te doen, maar helaas.....denk dat ik ook aan de Tena ladies moet @Kleintje: mooie buikkkkkkkk!!!!!!
@ikheid, ik schrok me een hoedje,frummel ook die begon spontaan te schoppen, haha was zo leuk, maar toen ik eenmaal een beetje bekomen was vond ik het wel erg leuk
Jaaaaaaaaaaa inderdaad!!!! Zit zelf ook te kijken van..........WAAR BLIJFT DE TIJD!!!!!! Ik merk het wel hoor dat ik verder kom......haar trapjes of zeg maar TRAPPEN worden steeds heftiger hahahaha....