April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat een moppie!!!!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Misschien komt het doordat je een volle blaas hebt? Ik heb het nl soms ook en dan komt het doordat ik moet plassen.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahah jaaaaa en dan kan hij met jouw knappe dochter weer een nieuwe knappe generatie starten hahahahaha

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nog 10 minuutjes..... komt m'n broodje kroket én m'n broodje kaassouffle !! :D

Trouwens.. sinds dat wij weten dat het een jongen wordt heb ik pas bewust het gevoel dat ik zwanger bent.. misschien ook omdat ik nu pas een echte zwangere buik heb enzo.. maar tot vorige week was het heel onwerkelijk en nu pas geniet ik ervan zeg maar.. van de schopjes, van het dromen over hoe het zal zijn straks... het wordt wat meer euhm hoe zeg je dat...... realistischer..... is niet het woord wat ik zoek mja...;)

5. mirjam2112

Dan wordt de wereld weer een stukje knapper hahahah

En als jouw dochter en mijn zoon nou ook zo leuk worden kunnen we die ook weer uithuwelijken.... euhm... ik bedoel koppelen ;)

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meide kom zo even klagen ben nu even met de bond aan het bellen

7. mirjam2112

nou nou je maakt het wel spannend met deze vooraankondiging.... kom je zeker net als m'n broodje er is en moet ik het missen :p

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oooooooooooooh jaloerssssssss!!!!!!

Wat jouw gevoel betreft....ik heb het ook hoor! Ik noem haar nu ook bij haar naam etc....het is inderdaad realistischer!

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    HOi dames,

Wat kunnen jullie kletsen hou het echt niet meer bij. Ik wil vaker hier komen. Maar is teveel joh..

Maar ik zie dat de meeste een blauwe banner hebben, dus allemaal jongetjes..

IK ben benieuwd naar mijn echo op 9 december.. en 11 december heb ik ook een screening... 2 echo,s in een week.

spannend. Ben echt zenuwachtig.

Vraagje: IK voel de baby bijna nooit.. Is dit erg.

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahaha ja idd.....hihi...doen we best goed trouwens...iedere keer een ander geslacht!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik noem hem ook bij naam, maar ik moet echt oppassen dat ik m'n mond niet voorbij praat! :$

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk 2 echo's in 1 week!!! :D
    Dat je de baby niet altijd voelt kan hoor.. dat wordt geleidelijk aan steeds meer.. Nog ff geduld meis

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Sweetcandie, dat is normaal hoor. Vanaf 28 weken hoef je de baby pas dagelijks te voelen. Tot die tijd is het heel normaal dat je soms een paar dagen niks voelt.

Ben benieuwd naar het bondverhaal!

14. mirjam2112

sweetcandie: Volgens mij is dat niet erg rond deze tijd hoor !! euhm.... was dit nou je eerste kindje?? ik ben even in de war ?? :)

Namen noemen: Mijn vriend leert Demi de naam van de baby !!! Grrrr vind ik dus echt niet slim want ze snapt het toch nog niet en zo kan ze alleen maar d'r mondje voorbij 'praten' ... dus elke keer als mijn vriend zijn naam zegt zeg ik SSSJJJTTT ook als we alleen zijn want ik wil mezelf niet aanwennen hem bij z'n naam te noemen voor als ik ergens anders ben haha

Oh ik zie de broodjeskoerier... ben er ff tussenuit :D

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smakelijk!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He he, ben bijgelezen...wat een pagina's!

De vk denkt toch echt dat ik een heftige aanval van bandenpijn heb gehad...

Caromama fijn dat de echo goed was en luister naar je lichaam!

Napoleon wat k*t dat je bekken steeds meer pijn gaan doen sterkte

Hier geen natte broek bij niezen of hoesten

We hebben eindelijk een kamertje gevonden! Wel een beetje duur, maar ja, we krijgen ook veel cadeau. En de kinderwagen wordt 21 dec geleverd!

Wat een schattige foto's allemaal van jullie kindjes, echt vertederend...

En ik las dat er al een nieuw koppel is voor een april baby in 2035?? hahahahahaha

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hahaha ik moet echt lachen om de uithuwelijk verhalen. 'April 2010 huwelijksmarkt'. Nou eh... Ik heb nog een dochter in de aanbieding! Wie biedt een goede bruidsschat?:D

De verflaag zit er weer op, nu mag het fijn drogen. Hopen dat het nu goed is. DAn moet het ledikantje nog maar daar zie ik tegen op, al die spijlen, blugh. Dus de foto laat op zcih wachten tot ik alles klaar heb ;)

mijn man is vanmiddag vrij, dat vind ik zo'n lekker gevoel! Gezellig samen lunchen en wat klussen enzo, het voelt helemaal asl een soort feestdagje ofzo haha.

Hmmm broodjes kroket en kaassoufle....:)

LadyZorra wat fijn dat je een babykamertje hebt gevonden, leuk! Foto?;)

Ehh dat was het denk ik.
    Oh ja, nachtelijke geluiden: ik ben erg blij dat onze bovenbuurvrouw niet boven onze slaapkamer slaapt en hetzelfde geldt voor de onderbuurman. Dus wij kunnen nog redelijk wat herrie maken 8)

18. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Hallo dames...

Is iedereen er al uit over de naam van de baby??? was eventjes nieuwsgierig omdat ik nogal twijfel aan de naam...

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Sweetcandie: is idd heel normaal hoor.....geen zorgen!

@Mirjam: eetse! ohhhhh jullie naam is dus al bekend voordat de baby geboren is hahahaha!!!

@Ladyzorra: foto van de babykamer spammen!!!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nou meiden hier komt het
    ik bel naar me manager voor een gesprek voor me contract
    en vraagt hoe het gaat
    dus ik vertel wel dat iets gaat maar van de Vk niet mag werken
    want hij zou de bedrijfarts hebben gesproken en de bedrijfarts zou gezegd hebben dat ik gewoon voor die uren kan werken dat hij gezegd heeft (vind ik een beetje raar want heb niks er over gehoord)
    dus ik zeg dat mijn VK gezegd heb dat ik echt niet mag werken
    komt hij met de medeleling dat hij wel even bepaald of ik mag werken en dus niks met mijn VK te maken heeft (hoe boos kan je me krijgen )
    dus ik heb de bond gebeld en die adviseerde mij om de bedrijfsarts te bellen en als ik daar niet uit kom het uwv bellen voor een deskundige oordeel van een onafhanekelijk iemand
    dus ik heb me bedrijfsarts even gebeld en die beld mij om 13.15 voor een telefonisch consult
    (gelukkig heb ik diegene waar ik de eerste keer ook ben geweest en die had toen gezegd als het niet gaat met je bekken ga je gewoon terug naar 4 uurtjes
    dus ik heb hoop dat ik er met hem uit ga komen
    zo niet dat maar naar het uwv
    weet trouwens nu wel zeker dat me contract niet wordt verlengd maar wil ook niet bij z'n kwal werken bah wat ben ik boos op hem

Deel Deze Pagina