April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

NAJAAAAAAAAAA wat een hufter joh!!!!!:x:$:x:$:x:$ Kan je verloskundige niet zwart op wit zetten wat haar bevindingen zijn en dat je deze dan overlegt met de ARbo?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

nou lekker dan zeg! sjonge jonge lekkere manager!!
    ik zou idd mn vk gewoon zwartt op wit laten zetten dat je niet mag werken en de redenen erbij..

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hier wel ja :) nog de jongensnaam die we voor Demi hadden.. had het een meid geweest had ik het nog niet geweten ;)

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Desteny: we zijn in principe uit de 2e en 3e naam, maar een roepnaam zou ook wel handig zijn...8)

TM: wat een eikel!!!!! sterkte meis

Dit is de foto van de site, wij willen sowieso ook met babyblauw gaan werken (accesoires, muur ed)

5. mirjam2112

trotsemama: ja een onafhankelijk iemand hoort dat te beoordelen, stel dat je kwaad wil en zegt dat je van je vk niet mag werken terwijl dat bijv. niet zo is dan zouden de werkgevers niks kunnen doen dus verstandig om naar een onafhankelijke te gaan..
    ach nog even en dan ben je er vanaf joh ;)

6. mirjam2112

Gaaf hoor !!

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge trotsemama, wat ontzettend stom zeg! Dat zijn echt dingen waar je zo boos om kunt worden. Hopelijk kom je er goedu it met de bedrijfsarts, maar het is wel lastig als het zo gaat tussen jou en de manager, dat kan best voor spanning zorgen! Trek je er maar niet teveel van aan hoor!

Desteny, wij zijn ook nog niet uit de naam en ik dacht Ka ook niet. Van de rest weet ik het eventjes niet.
    Ik heb trouwens iets geks gemerkt: we hadden een naam die best wel grote kans maakte, maar toen ik me realiseerde dat dít kindje in mijn buik dan zo zou gaan heten, vond ik die naam echt totaal NIET meer passen! En nu neig ik zelfs naar een naam die mijn man heel mooi vindt en ik eigenlijk niet zo (tenminste, ik vond die naam niet echt bij ons passen) maar die gevoelsmatig heel erg bij dit kindje past ofzo. Ben ik nu zweverig?:(

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mooi kamertje Lady Zorra!

Mirjam, was je broodje lekker?8)

Ohja, tweede naam zijn we al HEUL lang uit, eigenlijk vanaf dat ik zwanger ben. We gingen eigenlijk nog twijfelen of we die naam anders maar als roepnaam moesten doen, maar daar is tie toch een beetje te apart voor vinden wij.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    LEUK!!! Die kamer hebben wij in het licht....is Marseille geloof ik..

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Thanx!
    Mijn vriend wilde iets anders dan anderen, dus geen witte kamer, nou het leek wel een speurtocht om iets te vinden....hahahaha

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wij zijn ook uit de naam maar heeeeeel soms twijfel ik, maar das meer omdat ik heb gelezen dat mensen hem toch verkeerd uitspreken....grrrr....komt ook omdat hij Zweeds is. Maar ja....ik vind hem te leuk om niet te geven.....

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja klopt!!! Hebben jullie ook die kast met 2 lades en 2 deuren?? Vond die 1 om 1 ook leuk. Vind het wandrekje ook zo leuk, ;), ofdat je daarom een kamer koopt hahahahaha

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ook even de vK gebeld
    en zij zei dat tegenwoordig de bedrijfartsen het ook niet meer pikken als ze een brief van de VK krijgen ze zegt wel doet ie echt moeilijk dan moeten we nog even erover praten

14. Trotsemama1

weet je ik krijg alleen al harde buiken als ik aan deze hele kut situatie denk

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Tweede en derde naam hebben we ook...vernoem haar naar mijn moeder en opa.

Seeger is ook naar mijn vader en andere opa vernoemt.

Van de familie van mijn vriend hebben we niet zon hoge pet op, dus daar geen mensen die vernoemt gaan worden!!;) Vriendlief voelt zich ook veel meer thuis in mijn familie dan in zijn eigen...dus das gelukkig een strijd geworden!!

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier zijn we ook al uit de namen, keuze was vrij snel gemaakt hier!

@ hier ik zit te smikkelen van een slaatje! mjam... vanmiddag ff pasfoto's latne maken voor mijn gedichtenbundel en nu hard werken aan een samenvatting.... pff

17. Trotsemama1

mooie kamer ladyzorra

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Niet doen! Is heel makkelijk gezegd, maar geloof me....dat is deze situatie absoluut niet waard. Je hebt hier te maken met een Kl%#tzak waarbij het testosteron uit zijn porien komt en die zal koste wat kost zijn zin willen krijgen. En jij gaat hem nu niet op voorsprong zetten hoor! Laat hem een dikke poep ruiken en laat alles zwart op wit zetten. Ff kijken wie er dan aan het kortste eind trekt.
    Is die hufter nou helemaal achterlijk. Ik weet een ding zeker....die heeft thuis niks te vertellen en wil zijn gram ff op zijn werk halen. NOU DOEI!!!!!

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He TM, probeer het maar een beetje los te laten joh. Je kunt er nu op dit moment toch niets aan doen!
    Sterkte ermee!!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een bal gehakt zeg!!! :x
    Nou daar zou ik ook niet willen werken..
    Ik hoop dat je er wat mee opschiet met dat consult..

Deel Deze Pagina