Wij zijn dus ook uit de naam.. het wordt gewoon 1 voornaam, verder geen vernoemingen enzo. Dan wordt het namelijk Arthur, Claire, Anne.. Das niks! Nee gewoon een aparte voornaam met een aparte achternaam, hahahaha!
Hhaha wat kletsen jullie veel Wij warenook al helemaal over de naam uit en mijn man is er nog steeds over uit maar ik begin heel erg te twijfelen.... Het is een naam die je niet eventje kan afkorten je moet gewoon steeds de volledige naam uitspreken:S:S jeetje als ik het zo terug lees.. wat een rare dingen waar je ook over nadenkt pfff
bij ons ook namen die bijna niet afgekort kunnen worden, vonden we niet leuk! haha zo maar es verder met mn huisje heb al opgeruimd kast uit gezocht en huiskamer opgeruimd, nu nog de slaapkamer stofzuigen, vaatwasser uitruimen en inruimen wasmachine aan zetten, en bed verschonen,..
@ lautjuu: jeetje wat weer druk druk jah haha ik vanmorgen hoor dweilen boodschappen doen vaatwasser uit en in ruimenkleren in de kast maken pffff en nu ben ik moe hahah Vanmiddag lekker relaxen mijn beide kindertjes zijn vrij van school vanmiddag.... Ze hebben vanmorgen sinterklaas feest gehad haha
@ TM: Nou ja zeg wat een paardenl*l die leidinggevende van jou!!! @ Zorra: Moooooooi!!! Echt heel mooi dat donkergrijs. Chique hoor! @ Desteny: Ja, wij zijn al uit de namen. Meisjesnaam had ik al voor ik zwanger was en de jongensnaam hadden we ook vrij snel.
Ikheid: nee we gaan geen sinterklaas vieren mijn kids zijn 7 en 8 en weten wel dat de kadootjes van mij komen ze hebben van ons voor 3 week terug al een nieuwe trampoline gekregen en vorige week konden ze kiezen tussen kadootjes op sinterklaas zelf of direct een nieuwe fiets.... Tja en ze rijden er nu al een weekje op helemaal trots hihi
trotse mama: had al eventjes terug gelezen maar kan het niet vinden:S waar word je over terug gebeld??? sorry gezonde nieuwsgierigheid
over het gezeik of ik nu wel weer aan het werk moet of niet van de vk mag ik niet werken omdat ik bloedverlies heb gehad en me manager vind dat ik maar moet komen werken dus wordt zo gebeld voor een telefonisch consult door de bedrijfsarts