wat doen jullie trouwens met oud&nieuw ?? Wij zijn vorig jaar met Demi thuis gebleven en ik heb de halve avond op de bank liggen slapen... errug gezellig maar niet heus.. Dit jaar dus met pijn in m'n hart besloten om Demi bij mijn ouders te laten logeren en samen met vriendlief op stap te gaan.. nou ja, naar vrienden waar weer vrienden komen enzo.. stuk gezelliger dan samen en Demi maakt er toch niet veel van mee... Mijn ouders blijven altijd wel op maar vieren het niet echt meer dus die waren er erg blij mee dat ze het nu samen met hun kleindochter kunnen vieren, ze zal wel wakker worden en mag dan gerust samen met opa&oma naar het vuurwerk kijken.. Vind het aan de ene kant wel een naar gevoel dat we niet samen zijn als het nieuwe jaar begint en aan de andere kant, zo vaak gaan we niet samen weg en nu is mijn vriend blij en mijn ouders blij... van mij mogen we net zo lief thuisblijven maar dat komt omdat ik zo moe ben door de zwangerschap...
Hey lieve mama's 2 be, Hoe is alles hier? Hope everybody happy! Gisteren 20 weken echo gehad en zag er allemaal helemaal prima uit, gelukkig! Gods wonder toch he...
Je m'n paps! Ik plaats zo ff wat foto's.. Wij hebben mijn ouders gevraagd met oud en nieuw en mijn schoonmoeder! Zo vaak zien zij elkaar ook niet en op stap gaan geven we allebei niks om.. Dus nu lekker een avondje bij ons thuis met ouders en schoonmoeder. Ook erg gezellig! Leuk hoor Mirjam jouw plannen! Kei gezellig toch samen met vriendlief op stap.. Wat je zegt, Demi krijgt er toch niet veel van mee. Zij vindt het helemaal super bij opa en oma en opa en oma zijn ook blij
Ben benieuwd hoor naar de foto's !! Gezellig je ouders erbij... mijn vriend + mijn vader is altijd een beetje ongemakkelijk, ze zijn allebei koppig en gewend het hoogste woord te hebben.. dus het lijkt mij niks om mijn ouders hier te hebben hahaha maar als het gezellig kon zou ik het graag willen ja Demi krijgt er niks van mee maar toch heb ik een schuldgevoel... stom he...
Hmm das jammer! Mijn vader en vriend zijn erg stil, maar delen dezelfde soort humor (erg droog namelijk!), dus dat zit wel goed.. Ja dat blijf je toch houden denk ik tegenover Demi.. Ik zou dat ook hebben hoor!
Wow wat gaaf Ikheid !!! Helemaal met die bruine vloer erbij... ik zou het zelf nooit hebben uitgekozen (in m'n hoofd dan) maar als ik het zo op de foto zie is het echt supergaaf !!! Welke kleur meubelen heb je ?
goeiemiddag dames zo ik ben even op de bank geinstalleerd dochter ligt te slapen ik zag iets over een babyfoon met camera ik vind dat echt onzin ik heb gemerkt met onze babyfoon toen ze nog zo erg huilde en smiddags niet wou slapen dat je er ongemerkt na toe gaat en er dan toch maar uit bed pakt conclusie noa ging huilen als ze naar bed ging en stopte met huilen zodra je de kamer binnen kwam ik heb op een gegeven moment echt laten huilen en sindsdien is het over maar zelfs nu nog dan geeft ze een kik en ik sta al boven van het weekend zelfs nog ze lag op bed en begon savonds te jengelen ik er na toe zit ze te lachen komt ze uit bed en gaat zitten spelen dus met de 2de wordt het echt een andere aanpak ikheid mooie kleur hoor hier hebben wij ook limegroen alleen wel donkerder bij ons komt er nog een winnie the pooh band over heen ego moet om 14.00 bij de dokter zijn ben benieuwd
Spannend vanmiddag! Laat je meteen ff weten hoe het is gegaan? Ik weet niet welke aanpak ik ga hanteren, ligt helemaal aan het kindje zelf en wat mijn gevoel op dat moment zegt.. Zolang wij er ons maar goed bij voelen.
i zie ook wel hoe ik het aan ga pakken, hier is het iets lastiger omdat we nu tijdelijk met zn drieen op 1 kamer gaan slapen maar dan nog strenge regels haha. tegen die tijd zien we wel hoe het gaat lopen.