Schoonmoeder: ik weet totaal niet wat ik van haar kan verwachten. Maar 1 ding weet ik wel; laat ons gewoon ons kind zelf opvoeden en willen we advies, dan vragen we er zelf wel om.. Ik word nu soms al gek van alle tips en adviezen, mensen die het allemaal beter weten! Surf: fijn dat je vriend je komt helpen en dat ie straks (of nu al) lekker thuis is, kan jij de rust pakken die je nodig hebt! Janne: jij en je man doen het op jullie eigen manier, iedereen heeft zo zijn eigen aanpak. Als ze er dan wat van zeggen moet je maar denken 'het ene oor in en het andere oor weer uit'. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor.. Maxi cosi: daar mag de baby maximaal 2 uur aan 1 stuk in liggen, want het is slecht voor de rug.. XxX
Woon hier naast een militaire basis en ze zijn nu bezig met een schietoefening.....ik vind dat zon akelig geluid! Brrrrrrr
In het algemeen. Ik bedoelde: ik weet dat je dat ding niet als zitstoel voor het kind moet gebruiken ofzo, maar voor in de auto wil ik weten hoe lang het mag.
Aha op die manier !! ik denk jij gaat lekker naar Italië met die kleine ofzo Wij hebben een reis gemaakt met Demi toen ze 4 mnd was. Als we samen gingen reden we er 4 uur over en met Demi erbij 5,5/6 uur omdat we heel rustig aan reden en heel vaak gingen stoppen voor eten/drinken/luier/demi die het zat was... maar vond het wel gzellig en ik zat lekker achterin bij Demi anders zat ze zo alleen naar de achterruit te kijken
heey meiden ik ben weer terug ze kon helaas geen dingen op papier laten zetten maar vertelde me wel dat ik op me strepen moest gaan staan en helpte dat niks zei ze dat ik dan maar continu bloed had en dus moet liegen voor me eigen gezond heid en ze gaf me een tip voor naar me bevalling dat ik moest gaan leren om sterk in me schoenen te staan anders zou dit vaker gebeuren, omdat ik best een labiel persoon ben en gauw met mensen instem dus de gyneacoloog bepaald en als ze bellen moet ik zeggen dat ik tot maandag niet kom werken en als ik bij de gyn ben geweest dat ze dan weer contact op kunnen nemen en tot dan niks van ze wil horen het zal moeilijk worden heb namelijk vrijdag natuurlijk dat gesprek met me manager over me contract maar als hij er dus ovre begint moet ik maar bot zijn en zeggen dat ik het wel met de bedrijfarts bespreek want hoef dit niet met hem te bespreken want hij gaat niet over medische gebeuren owja en als ze me niet geloven moesten ze maar de vk bellen alleen moest dat dan wel even met haar kortsluiten over het liegen
hier gaat het wel hoor! haha beetje druk in het huisje! moeders komt morgen dus dan moet eht wel een beetje op orde liggen..
Heel goed! Gewoon op je strepen gaan staan en niet zo over je heen laten lopen!!! Heel goed van je VK..
@ikheid, nee zal niet te veel doen, hahaha wasjes draaien hoef ik gelukkig niet zelf te doen, dat doet de machine voor me vogelkooi is al verschoond het huis is gestofzuigd, vaatwasser in en uitgeruimd en weer in geruimd, wc schoongemaakt, doekje over de kasten gehaald. krabpaal eens goed gestofzuigd en voila.. huisje is weer klaar
ja bezigheidstherapie hahahahahaha nou ja het moest ook wel een keer gebeuren dus dat scheelt dan wel, maarja nu met mn moeder die morgen komt en aangezien ik geen zin heb om na de echo nog huishouden te moeten doen doe ik het lekker vandaag! kan ik morgen lekker genieten van mn frummel