Aaaaaaaaaaaah ja Ann tis echt zo....stekker eruit! Ik heb het zelf heel lang gevolgd, maar moet eerlijk bekennen dat ik het de laatste tijd al niet meer zo heel erg leuk vond (lees vermoeiend). Maar kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt hoor.
Mirjam: goed bezig jij met school zeg! Knap hoor! Wonder: wat heerlijk een goede nachtrust! TM: je verhaal kan je zeker kwijt bij het UWV, heb ik ook gedaan, dat lucht echt op en wie weet hebben ze nog wat advies voor je! Lautjuh: heel veel pleizer vandaag met de echo! Je gaat samen met je mams hè? Om 2 uur moest je toch? Caromama: ja leuk hè om zo met het kamertje bezig te zijn, zo komt het helemaal snel dichterbij! Die hangstoel, ik heb er geen ervaring mee, ook niemand die ik ken.. Ja ik zwem ook, valt ook best tegen, van mij mag het wel wat pittiger. Maar dat komt ook omdat er dames bijzitten die op het einde lopen en daarvoor zijn die lessen niet zo heel erg intensief.. Ik vind het ook jammer! Maar ik ga braaf iedere week toch maar zwemmen.. Smile: het kamertje in mijn album is een foto uit de showroom.. Dus dat is 'm niet, je moet daarvoor echt een paar pagina's terug.. Hier: de wekelijkse boodschappen zijn weer binnen! Joepie! Ik stond om half 9 al bij de supermarkt op de stoep, ook nog ff een mooie bos bloemen gehaald voor mezelf, staat zo gezellig.. Nu ff aan de koffie met een roze koek en dan dadelijk de Pfaffs weer kijken! Jeuj! Wat een leven hebben we hè! Hahaha1 XxX
@caromama: ik heb bij thijmen zwangerschapszwemmen gedaan, ik vond het toen echt heerlijk! vanaf een week of 20 tot 36 denk ik... het is vooral lekker als je dan een dikke buik hebt, dat je zo lekker gewichtsloos bent in het water, vond ik echt en verademing... (maar ik was op het eind ook 22 kilo aangekomen...) nu kom ik er jammer genoeg niet aan toe, ga wel af en toe met Thijmen zwemmen, maar dat ik toch een stuk minder relaxed... @al: hoe is het met jullie? @hier: gisteravond sinterklaas gevierd, was echt een succes! superleuk gehad, en thijmen was heeeeeeel enthousiast! hij is ook heel erg verwend, iedereen had ook kado's voor hem gekocht namelijk... nu wel last van mn bekken (iets te veel gedaan oeps) en thijmen heeft koorts, dus we doen vandaag lekker rustig aan (ik ga lekker niet werken, even dagje rust)
Jeetje.. ook al zo verwend door de Sint! Leuk om die kids zo te zien allemaal, helemaal opgewonden, zenuwachtig en hyper.. Hahaha! Nou take it easy! Doe het rustig aan!
Ik ga nu al een paar weken met een vriendin naar zwangerschapszwemmen, maar ik vind het juist net gewone aquarobics! Ik wil meer ronddrijven en lekker relaxen en gewichtsloos zijn in het water. Niet op en neer springen met zere tieten, een gevoelig bekken en een hotsende buik!!! Ik denk dat we volgende week gewoon eens gaan proberen vrij te zwemmen, dus baantjes trekken, even in het bubbelbad en gewoon doen wat we zelf willen doen. Misschien dat dat beter bevalt!!!
@caromama: wij deden juist het relaxte deel, drijven met drijvers onder je benen en je hoofd. meestal begonnen we wel met wat rondjes zwemmen, met wat opdrachten, maar echt allemaal langzaam (maar je kon wel snel als je wilde, maar ik vond het wel best hihi) en aan het eind nog lekker tien minuutjes dobberen, heerlijk!
Wij doen ook heel veel dobberen, relaxen, drijven in het water.. allemaal op van die pingelmuziek, word je erg lui van, hahaha! Van mij mag het wat actiever! Caromama, zullen we ruilen van zwembad? Hahaha!
Mirjam, leuk doktersassistente, en een 9!!! Wat goed zeg! Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening, maar gewoon op een HBO, dus niet een thuisstudie. Onze baby komt trouwens neit op onze kamer, maar het zit zo (dit is misschien een saai verhaal, maar ach): in ons huis hebben wij de kleinste kamer als slaapkamer en onze kledingkast staat dus in een andere kamer. Eerst dachten we: dan maken we een soort wand door die kledingkasten dwars te zetten en dan hebben we een 'inloopkast' met daarachter de babykamer. Maar uiteindelijk hebben we gepast en gemeten en past de kledingkast in een andere (kleine) kamer waar ook en studeerhoek is en de was staat (ik snap nog niet dat alles erin past maar het is echt zo en je kunt ook nog lopen ) en hebben we gewoon een heel grote babykamer. Alvast met oog op de toekomst: we willen best graag meer kinderen en die kunnen dan fijn bij elkaar op die kamer Bovendien is die kamer het warmste in ons kille huis. Zo, dit was mijn preek. Hoeveel kamers hebben jullie? Wij dus 3 en een woonkamer. Wonder, wat heerlijk dat jij zo lekker hebt geslapen!! En je zoon natuurlijk Leuk trotsemama, lekker kerstspullen neerzetten! Heb ik hier ook gedaan inmiddels. Van het UWV weet ik eigenlijk niets, maar gevoelsmatig zou ik gewoon veel vertellen! Ben benieuwd Kris hoe het met jouw werk dan verder gaat als het lastig te regelen is! Caromama: ik denk dat als ons kindje ouder wordt wij ook wel een televisie zullen kopen. Mijn zus en zwager hadden een tv maar geen aansluiting, mijn ouders maakten dvd'tjes (oh nee, toen nog videobanden) met kinderseries voor hun. Dat lijkt me ook wel wat voor ons Vraagje: waar heb jij zulk soort letters gezien voor op de muur? Ik weet nog steeds niet goed wat wij met de muur aanmoeten. De kamer is dus best groot en er is dan best wel veel muur... een behangrand heb ik niet zo'n zin in, liever iets om op te hangen, maar ik weet niet wat Oh en met zwangerschapszwemmen heb ik geen ervaring. Smile17, ik heb net zo'n soort periode tussen bevalling en bruiloft! 13 april uitgerekend, 12 mei de bruiloft. Het is dus niet zo handig als ons kindje erg laat komt. Bovendien ben ik zelf 2 mei jarig, dus ik hoop gewoon dat ons kindje half april geboren wordt. Nou ja, we zien wel hoor. Surf, fijn dat je sint zo leuk was! Balen alleen van je bekken.... Geniet van je dagje rust dan! Ikheid, lekker je boodschappen weer binnen! Haha, ik ahd een keer dat ik op woensdag heel actief vroeg op was gestaan en om 8 uur bij de supermarkt was (aldi). Maar die gaat pas open om half 9 (dat wits ik niet) en er was een of ander iets ind e aanbieding wat veel mensen wilden hebben dus er stond een hele rij en iedereen RENDE naar binnen toen de deur open ging. Liep ik daar op mn dooie gemak met mn karretje
de kleine is nu een dansje aan het doen in mn buik hihi, zo fijn als ie lekker beweeglijk is! (behalve als het 5 uur 's ochtends is en je probeert nog wat te slapen...)
@ Surf, dat lijkt me inderdaad heerlijk. Wij moeten allerlei soort estafette dingen doen en springen en weet ik veel wat nog meer. Fijn hoor, als je al zo snel last hebt van maagzuur!!! Gelukkig denkt mijn vriendin er hetzelfde over. Er is ook nog een zwembad in Sliedrecht, ca. 20 minuten bij ons vandaan, waar ze zwangerschapszwemmen doen, maar dat vind ik dan eigenlijk net weer te ver weg. Het andere zwembad is namelijk 5 minuutjes hier vandaan. Maar we gaan gewoon het recreatiezwemmen maar eens proberen, misschien dat dat beter bevalt. Ik vind het sowieso gezellig om met die vriendin wat te doen. Even lekker bijkletsen, buiken vergelijken enzo!! We schelen maar 4 dagen.
Haha, herkenbaar! Soms ben ik hafl slapend en dan word ik wakker van het getoink van binnen, ik vind ons kind echt heel lief maar het moet dan gewoon even stil liggen En wat gaat het inderdaad al snel he!!!!
@janne: wij hebben begane grond huiskamer enzo, dan eerste verdieping 3 slaapkamers, waarvan 1 erg klein (daar hebben we nu een kastenkamer van gemaakt, met al onze kleding) dan een middelgrote kamer waar wij in slapen en dan de grootste waar Thijmen in slaapt (die is namelijk in oppervlakte de grootste, maar indeling heel onhandig, dus ons bed (180x210) past er niet...), dan op zolder hebben we 2 kamertjes gemaakt, een grote schuifkast en een washokje... thijmen gaat in januari/februari naar zolder, dan gaat de baby eerst nog een maand of 5 bij ons op de kamer in een wiegje en dan naar de babykamer (wat nu dus thijmens kamer nog is) kan je het nog volgen? hihi dan hebben we nog een kamer op zolder over, die gebruiken we nu voor de was en als kantoortje en voor de zonnebank, maar mocht het ooit zover komen dat er nog een derde bijkomt, hebben we in ieder geval genoeg ruimte, of mssn zijn we dan alweer verhuisd haha...
janne wij hebben een massionette woning met 3 slaapkamers dus ook een flat maar onze slaapkamers en badkamers gewoon op de 2de verdieping ideaal alleen zou ik het idealer vinden in een eengezinswoning
@caromama; ja dan ga je dat toch lekker proberen, is vast ook heerlijk, als je maar lekker in het water bent en een beetje in beweging, is toch ook al goed! lekker doen zou ik zeggen!
@ Ikheid, als dat zou kunnen! HOewel, ik zie nu dat je in Roosendaal woont. Ik werk in ROosendaal!!! Maar dan moet ik wel lang blijven hangen na het werk tot de les begint, ben ik bang!!! En voor jou is Dordt misschien toch net ietsjes te ver weg!!!