Nee ik ga absoluut niet skien....maar ik vind de omgeving alleen al heerlijk dus ik ga wel mee. Kan ik met de kleine man in de sneeuw spelen....
ik ben wel bang voor zo'n masker, mn moeder heeft nog steeds pigmentvlekken van de zwangerschappen, dus ben bang dat ik er aanleg voor heb... dus zonnen maar even niet...
Je hebt bij de Ikea ook bedjes die je stap voor stap kan afbouwen....Wij zitten daar een beetje aan te denken. Vind een echt peuterbed ook nog wel eng.
Ja ik ben er ook bang voor. Had het wel met Seeger....en een beetje zon doet het masker ook nu nog geen goed! Maar ja....het gaat wel weer over...tenminste bij mijn moeder wel. Heb dus nog hoop!
Trotsemama, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg!!! Goed gedaan! Kris, leuk van je fotoopdracht! Ann, ook ik ben een soort glow in the dark aan het worden, zelfs overdag. Het risico van de zonnebank is vooral voor je eigen huid, dat je zwangerschapsmasker kunt krijgen, dat zijn bruine vlekken. Dat geldt trouwens ook voor gewoon zonlicht maar dat heb je niet zoveel in de winter. Het kindje kan het licht wel zien, maar heeft er volgens mij geen last van hoor. IJdelheid he... Balen mirjam van het bedje! ik weet geen advies, ben niet erg thuis in kinderen van 1,5. De plintjes zijn weer wit en ik ben lekker gedoucht en weer in normale kleren. Wil eigenlijk een kerstster halen, maar het miezert en daar heb ik niet zo'n zin in.
wij laten m nog even in zn ledikant. de baby komt de eerste 5 maanden bij ons op de kamer in een wiegje, dus na de zomer gaan we thijmen dan in een groot bed proberen te laten slapen (wel met zo bedrekje bed Jonne van bopita), als het niet lukt kopen we alsnog een ledikantje extra...
Ja al moet ik wel zeggen dat de twijfel nu toch een beetje toeslaat. We gaan namelijk van 21 tot 28 feb op vakantie en ik ben 27 maart uitgerekend.....hmmmm gevoelsmatig is het toch een beetje krap. Ik zit er dus serieus wel aan te denken om voor de zekerheid kleertjes mee te nemen haha...
thijmen is wel al ietsjes ouder, hij is op een maandje na 2 als de kleine komt, en als we m dus over leggen in een groot bed bijna 2,5... hoop dat het kan tegen die tijd...
@wonder: meenemen kan altijd toch! neemt toch geen ruimte in, en voor je eigen gemoedsrust mssn wel beter! als we toch nog impulsief iets gaan doen, zou dat of de kerstvakantie worden of de voorjaarsvakantie (en dan ben ik 34 weken), dus moet nog wel kunnen... (thijmen kwam met 40 precies)
Ja met Seeger liep ik negen dagen overtijd....dus ach...ff relaxen voor de bevalling lijkt me heerlijk. Lekker buiten in een mooie omgeving...zucht! Nu al zin in! Maarre jullie zitten er ook nog over na te denken om weg te gaan? Welke richting moet ik dan denken?
wij willen altijd weg haha, we dachten eerst nog met de kerstvakantie naar de zon te gaan, egypte ofzo, maar dan ben je toch weer een hoop geld kwijt al met al. dus van de week zag ik showmagazine en toen kreeg ik weer kriebels om te skien... vorig jaar en dat jaar ervoor ook al niet geweest ivm thijmen... volgend jaar gaan we zeker! dus mssn nog een shortski ergens in oostenrijk ofzo... weet het nog niet precies...
Wij gaan in Juni een lange week op vakantie hier in NL aan zee, met mijn ouders, 4 honden en de baby.. Leuk!
Klinkt goed! Ik krijg ook altijd de kriebels bij het zien van snowmagazine!! Heeeeeeeerlijk! Wij zijn vorig jaar wel geweest met Seeger en ik moet zeggen dat dat heel goed is gegaan. Wij gaan dan ook altijd met de hele familie, dus oppas zat!
Heeeeeeeerlijk....wij willen inderdaad ook een huis met zwembad huren! Ben jij al in het bezit van goeie sites?
Wonder: Brrrr spannend hoor om nog op vakantie te gaan dan.. is het ver van je huis ?? ik zou het niet durven in ieder geval maar nou mocht ik van mijn vriend en vader met 30 weken al niet meer alleen op pad hahaha Surf: Demi wilde ik 2 maanden vóór de geboorte in een nieuw bedje leggen en dan is ze pas 18 maanden.. Net m'n vriend even gesproken en die is het er ook wel mee eens.. Leuke kant: Jeeeee extra babyshoppen !! ook al is het via mp of zoiets
Wij gaan ws in augustus weer weg, 2 weken ergens in NL, maar de vraag is nog even waar precies. Heb er nu al zin in, zo leuk met ons kleintje!
Haha, jij wordt vanaf 30 weken gevangen bewaakt in je huis? Leuk wel, babyshoppen! Ik hoop dat je iets op de kop kunt tikken voor niet teveel geld maar wat toch heel leuk is!!