April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja! Vooral met ons kleintje erbij! heb er zo zin in om het gezinnetje uit te gaan hangen en papa en mama te gaan spelen! :D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf fijn dat jullie leuke avond hebben gehad!! en thijmen heerlijk verwent:D vervelend dat hij koorts heeft en jij last hebt van je bekken :(

vroeg me af (mssn gekke vraag op dit moment haha) als jullie nog een 3de willen doe je dan net zoveel tijd ertussen als nu of korter of langer??

ik wil w88 tot esmay en kaylee op school zitten voor er een 3de komt hihi

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hahaha papa en mama spelen... ??? voor het echie hoor :p

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Haha, ja zo'n gevoel heb ik er ook bij!
    Dat had ik ook teon we net getrouwd waren, 'echtpaartje spelen' ofzo :D

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spelenderwijs :p

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    En trouwens: dan te bedenken dat wij nu al bijna een jaar getrouwd zijn (volgende week), en het voelt alweer zo normaal! En we hadden niet gedacht dat we maar 1 zomervakantie samen zouden hebben en daarna een klein frummeltje van ons erbij... Dus ook dat zal vast snel genoeg wennen :)

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey meiden,

ik kom snel even piepen. Ik ben binnenkort jarig en nu vroeg ik me af of ik slagroom mag eten?

groetjes,

Arka

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Alvast gefeliciteerd! Ja, slagroom mag!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wij trouwen 26-01.. dus veel veranderingen in een paar maanden! Maar we hebben er onwijs veel zin in!

Het went zo snel allemaal..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Alvast gefeliciteerd Arka! Slagroom mag je hebben hoor.. Hmmmmmmm! Neem het er maar lekker van!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja zeg, dat volgt snel op elkaar! Heb je al mooie kleren uitgezocht? ;)

Waar ik wel benieuwd naar ben: wij trouwden min of meer vanuit onze eigen studentenkamers, we hebben niet echt samengewoond (hoewel.. de laatste weken eigenlijk wel soort van). Voor ons was dus de verandering ook voor een groot deel dat je gewoon nooit meer bij elkaar vandaan hoefde. Maar hoe is dat nu gevoelsmatig als je al samenwoont?

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja....maar nou zijn de ziekenhuizen in Oostenrijk super dus daarom durf ik ook hoor! Frankrijk zou ik dus (dat terwijl ik hier woon) niet durven! Ook vanwege de taal.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wonder: nee hebben nog niets geboekt... heb al veel sites bekeken, maar we zijn nogal kieskeurig...

@arka: ja zeker slagroom mag!

@mirjam: ja dat scheelt nog wel even een paar maandjes met Thijmen, Thijmen is bijna 19 maanden, en ik zie m nog niet in een groot bed eerlijk gezegd, dus ik zou lekker babyshoppen als ik jou was!

@Fl3x: hihi jij loopt lekker op de zaken vooruit... als het zover komt dat ik vriendjelief ook zover krijg, dan zou ik weer hetzelfde leeftijdsverschil willen, dus max 2 jaar (voor zover dat te plannen valt natuurlijk...). het liefst zou ik een kleine dan in januari ofzo krijgen, anders hebben we alle verjaardagen in april en mei, en das minder leuk... (eigenlijk zoals het nu eerst was, jammer genoeg mislukt...)
    hoe gaat het met je? ben je alleen? of is mannetje lekker vrij? gaat het goed met de meiden?

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hahahah mijn vriend heeft gezegd dat we nu wel even klaar zijn en dat als ik nog een derde wil dat ik daar dan maar over een paar jaar mijn 'eindproject' van moet maken :D
    Kortom, dat gaat nog wel even duren.. sowieso qua woonruimte want nu is vol echt vol bij ons :)

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Eerst nummer 1 maar eens afwachten ;) We hadden het wel pas over ideaal leeftijdsverschil tussen de kids. Ik ben best blij dat ik door mn stage niet toch studievertraging oploop :D

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: ja das ook zeker fijn!

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    thanks girls.

passen jullie eigenlijk heer hard op voor toxoplasmose en listeria en zo?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @arka: heel hard weet ik niet, ik eet geen rauwe producten die niet mogen... en laat niets te lang in de koelkast en was mn groente... weet niet of dat veel is...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou thijmen is nu toch in slaap gevallen, ik ga ook even liggen, heerlijK! tot later!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @hier ook niet heel hard......ben bang dat ik dan gek word! Maar net zoals surf zegt....met de dingen waarvan bekend is dat het niet mag, eet of drink ik niet.

Deel Deze Pagina